Als je mensen in de verte een sigaretje ziet roken of een jointje ziet roken, verschiet er maar niet van dat het zo krom kan zijn als wat hé
![:wink:]()
Dus echt zo < ipv | en soms lijkt het nog wel eens zeer groot. Soms heb je het gevoel dat je dwergjes gaat zien en anderen zien er weer uit als reuzen (het gaat hem om dat gevoel, niet om het visueel gedoe) en soms zie je weer enooorm wazig (alsof het water op uw lichaam uitspat, maar dan elke miliseconde)
Lijnen die trillen, gezichten die hard vervormen (mondhoeken, ogen, neus, vorming van je kop, kan uitgerekt zijn of gewoon ingekrompen)
Als je wandelt, kan het best zijn dat het niet voelt gelijk de grond waarop je momenteel aan't wandleen zijt, mss wandel je wel op kussentjes of op een zandachtig gebied of waterachtig gebied, alsof jeje jezus waant die over water loopt ^^
Dat had ik vooral met een half trippapierke Shiva (geen idee hoeveel ug dat was)
Afbeeldingen die flitsen zoals Jeller het al zei heb ik wel niet gezien, en dat kamers 1 kleur hebben en dan weer veranderen naar een ander kleur hb ik ook nooit gezien.
en zlef heb ik ook nooit halucinogene middelen gepakt of gebruikt, LSD was mijn eerste halucinogene trip en het verliep zo donders goed. Maar verwacht u zeker wel aan rare gedachten, in de eerste uren voelde ik me bijzonder slecht, alsof ik ergens pijn had, na verloop van tijd voel jeje wel beter.