#1
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int vlaams praat
moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen![:grin:]()
moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen