Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x LSD

1e x LSD

48 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
Question: Als ik acid & snell zou willen combineren, kan dit, is 't prettig? Hoe zou ik 't dan 't beste aanpakken, qua tijdstippen en volgordes van het nemen van de drugs.
A
AcIdObSeSsEdLid
Psykaholik zei:
JohnDoe zei:
Wat ik daarmee bedoel is gewoon niet de realiteit, patronen etc. Het enigste wat me een beetje weerhoud is de gedachte bij foutgaan, maar jah, ik moet en zal het toch eens proberen.

Het is dus wel zo dat je dat besef houd bij lage dosissen?
Klik om te vergroten...
verschild van persoon tot persoon denk ik.
ik heb het toch nog nooit niet gehad dat ik niet meer kon beseffen dat ik gewoon aan het trippen ben.
ik begrijp nie da je van zo iets slecht kan gaan gewoon, maar ik ga niet te hard roepen want binnenkort heb ik het zitten :rolleyes:
of een epeleptie aanval tijdens mijn trip :openmouth: :openmouth: das het enige waar ik nu schrik een beetje voor heb.
ma da zal wel nie, hoop ik toch :wave:
Klik om te vergroten...

Nooit zo fel gegaan dat ik t besef verloor van dat k aant trippen ben, zal ook nie vlug gebeuren denk k tenzij ik mss 500-600 µg in men lijf heb
f
flashkopLid
Ik wil zeker een maal in men leven getript hebben met 500µg, in de goeie setting wel te verstaan(dus bij mij thuis als men ouders weg zijn)...
A
AcIdObSeSsEdLid
flashkop zei:
Ik wil zeker een maal in men leven getript hebben met 500µg, in de goeie setting wel te verstaan(dus bij mij thuis als men ouders weg zijn)...
Klik om te vergroten...

wil het ook wel eens probere maar opt moment heb k wel gng met 150 a 200 µg vr n trip
M
Mindless1985Lid
Gast, omdat jij te lui bent om zinnen voluit te schrijven doen andere mensen er 3x zo lang over om het te lezen.. gewoon egoïstisch. Schrijf please eens wat duidelijker..
A
AcIdObSeSsEdLid
Dzy zei:
Gast, omdat jij te lui bent om zinnen voluit te schrijven doen andere mensen er 3x zo lang over om het te lezen.. gewoon egoïstisch. Schrijf please eens wat duidelijker..
Klik om te vergroten...

Het is een gewoonte :grin: maar zal er op probere te letten, vind ge dit wel duidelijker ? ik vind mijn vorige post anders duidelijk genoeg, als ge u toch aan MIJN post's stoort lees ze dan gewoon niet
f
flashkopLid
AcIdObSeSsEd zei:
Dzy zei:
Klik om te vergroten...

Het is een gewoonte :grin: maar zal er op probere te letten, vind ge dit wel duidelijker ? ik vind mijn vorige post anders duidelijk genoeg, als ge u toch aan MIJN post's stoort lees ze dan gewoon niet
Klik om te vergroten...
'k hb r gn prblm mee :mrgreen: :wave:
A
AcIdObSeSsEdLid
flashkop zei:
AcIdObSeSsEd zei:
Dzy zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
'k hb r gn prblm mee :mrgreen: :wave:
Klik om te vergroten...

ok dan Nice :grin: ik kan u post wel makkelijk lezen en interpreteren ondanks de afwezigheid van de meeste klinkers, het vult zichzelf gewoon in vind ik.
z
zommesLid
Doet het ook wel, maar Dzy heeft gelijk, het is handiger en prettiger voor iedereen om gewoon in ABN te schrijven.
A
AcIdObSeSsEdLid
zommes zei:
Doet het ook wel, maar Dzy heeft gelijk, het is handiger en prettiger voor iedereen om gewoon in ABN te schrijven.
Klik om te vergroten...

True, maar soms let ik er gewoon niet op en ik denk dat er nog wel mensen zijn die dat hebben, but i'll pay attention to it :) greetz
J
JellerLid
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int vlaams praat

moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen :grin:
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int blaams praat

moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen :grin:
Klik om te vergroten...

begreep het wel hoor :grin: maar ge kunt het waarschijnlijk wel zo schrijven dat ik het niet meer begrijp :grin:
J
JellerLid
ja ma gij zijt daarvoor ook een belg hé :wink:
A
AcIdObSeSsEdLid
MetaalKonijn zei:
Question: Als ik acid & snell zou willen combineren, kan dit, is 't prettig? Hoe zou ik 't dan 't beste aanpakken, qua tijdstippen en volgordes van het nemen van de drugs.
Klik om te vergroten...

kan u nie helpe joh nooit geen lsd en snelle bijeen gepakt
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

enne :smilingimp: zeg mij eens hoe ik dat moet interpreteren, ik zie het anders als een dikke beledeging
A
AcIdObSeSsEdLid
MetaalKonijn zei:
Heb 't maar een paar keer gelezen, dat men het combineerde, moet dus wel mogelijk zijn, maar ben toch benieuwd naar de specifieke effecten. :)
Klik om te vergroten...

het is zeker mogelijk net zoals ge alles met elkaar kunt combinere alleen is het gewoon bij sommige niet aan te rade , maar over speed x lsd kan ik mij niet uitspreke ik denk dat je gewoon zal trippen en knal stijf zal staan en nog onrustiger bent als wanneer je alleen lsd neemt
J
JellerLid
AcIdObSeSsEd zei:
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

enne :smilingimp: zeg mij eens hoe ik dat moet interpreteren, ik zie het anders als een dikke beledeging
Klik om te vergroten...
kben zelf belg..
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
AcIdObSeSsEd zei:
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
kben zelf belg..
Klik om te vergroten...

:grin: ok dan foutjeuh, mis interpretatie begint de norm te worden de laatste tijd, sorry voor de opmerking :grin:
f
flashkopLid
jaja, is allemaal cava, je kan op elk moment snatsen maar het is "aan te bevelen" dit te doen als je trip verminderd, dat helpt goed tegen de moeheid :)
Je zult wel even merken dat je een heel ietsie pietsie uit je trip komt, maar de intensiteit neemt gauw terug toe hoor :grin:
J
JellerLid
MetaalKonijn zei:
Klik om te vergroten...
zelf weet ik het niet, maar tschijnt alleszins vlugger voor paranoia te zorgen.. en verder zou ik het niet direct nodig vinden omdat acid ook wel redelijk speedy werkt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."