Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums1e x LSD

1e x LSD

48 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int vlaams praat

moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen :grin:
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
ik versta hem ook makkelijk hoor.. komt gewoon omdat ij int blaams praat

moeste kik zo klappe zoede er ook nie wijs uit gerake
= moest ik zo praten zou je er ook niet veel van begrijpen :grin:
Klik om te vergroten...

begreep het wel hoor :grin: maar ge kunt het waarschijnlijk wel zo schrijven dat ik het niet meer begrijp :grin:
J
JellerLid
ja ma gij zijt daarvoor ook een belg hé :wink:
A
AcIdObSeSsEdLid
MetaalKonijn zei:
Question: Als ik acid & snell zou willen combineren, kan dit, is 't prettig? Hoe zou ik 't dan 't beste aanpakken, qua tijdstippen en volgordes van het nemen van de drugs.
Klik om te vergroten...

kan u nie helpe joh nooit geen lsd en snelle bijeen gepakt
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

enne :smilingimp: zeg mij eens hoe ik dat moet interpreteren, ik zie het anders als een dikke beledeging
A
AcIdObSeSsEdLid
MetaalKonijn zei:
Heb 't maar een paar keer gelezen, dat men het combineerde, moet dus wel mogelijk zijn, maar ben toch benieuwd naar de specifieke effecten. :)
Klik om te vergroten...

het is zeker mogelijk net zoals ge alles met elkaar kunt combinere alleen is het gewoon bij sommige niet aan te rade , maar over speed x lsd kan ik mij niet uitspreke ik denk dat je gewoon zal trippen en knal stijf zal staan en nog onrustiger bent als wanneer je alleen lsd neemt
J
JellerLid
AcIdObSeSsEd zei:
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

enne :smilingimp: zeg mij eens hoe ik dat moet interpreteren, ik zie het anders als een dikke beledeging
Klik om te vergroten...
kben zelf belg..
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
AcIdObSeSsEd zei:
Jeller zei:
Klik om te vergroten...

Klik om te vergroten...
kben zelf belg..
Klik om te vergroten...

:grin: ok dan foutjeuh, mis interpretatie begint de norm te worden de laatste tijd, sorry voor de opmerking :grin:
f
flashkopLid
jaja, is allemaal cava, je kan op elk moment snatsen maar het is "aan te bevelen" dit te doen als je trip verminderd, dat helpt goed tegen de moeheid :)
Je zult wel even merken dat je een heel ietsie pietsie uit je trip komt, maar de intensiteit neemt gauw terug toe hoor :grin:
J
JellerLid
MetaalKonijn zei:
Question: Als ik acid & snell zou willen combineren, kan dit, is 't prettig? Hoe zou ik 't dan 't beste aanpakken, qua tijdstippen en volgordes van het nemen van de drugs.
Klik om te vergroten...
zelf weet ik het niet, maar tschijnt alleszins vlugger voor paranoia te zorgen.. en verder zou ik het niet direct nodig vinden omdat acid ook wel redelijk speedy werkt
A
AcIdObSeSsEdLid
Jeller zei:
MetaalKonijn zei:
Klik om te vergroten...
zelf weet ik het niet, maar tschijnt alleszins vlugger voor paranoia te zorgen.. en verder zou ik het niet direct nodig vinden omdat acid ook wel redelijk speedy werkt
Klik om te vergroten...

de meeste mensen die ik ken die (alleen) speed nemen worden zowieso al paranoia van speed ongeacht of ze er nog lsd of iets anders op bijgenomen hebben
J
JellerLid
idd, kdenk ook dat het vooral door de speed zal komen
M
MetaalKonijnLid
Vanavond ga ik 't hoogstwaarschijnlijk toch in praktijk brengen, ik ben benieuwd. :P
s
st anLid
MetaalKonijn zei:
Vanavond ga ik 't hoogstwaarschijnlijk toch in praktijk brengen, ik ben benieuwd. :P
Klik om te vergroten...
keep us updated ^_^
T
The UsedLid
Je moet zeker weten eerst paddo's hebben gedaan voordat je lsd doet!

Het is ongeveer hetzelfde met het verschil dat LSD veel heftiger is. Paddo's zijn tevens ook een stuk goedaardiger qua trip , ik zou zeker eerst paddo's doen. Als je dat erg leuk lijkt dan kan je na 3 keer paddo's ofso een keertje een half of 1 postzegeltje nemen , NIET MEER!!! En veel succes en plezier :) !
J
JellerLid
ik vind lsd juist goedaardiger.. maar verder heb je wel ongeveer gelijk
P
PsykaholikLid
MetaalKonijn zei:
Klik om te vergroten...
ik raad je toch niet aan voor te snuiven tijdens dat je aan het trippen bent.
kwa gevoel en effect is het zeker goed te doen, maar het snuiven ervan is echt geen aanrader.
da doet echt pijn, smaakt ZEER vettig, en da is echt ellendig in een trip.
pak het dan in een bommetje ofzo als je het pakt
a
azgazaLid
The Used zei:

Het is ongeveer hetzelfde met het verschil dat LSD veel heftiger is. Paddo's zijn tevens ook een stuk goedaardiger qua trip , ik zou zeker eerst paddo's doen. Als je dat erg leuk lijkt dan kan je na 3 keer paddo's ofso een keertje een half of 1 postzegeltje nemen , NIET MEER!!! En veel succes en plezier :) !
Klik om te vergroten...

Het is ook vóóral goed om eerst paddo's te doen omdat het zo veel korter duurt. Als je dát al niet leuk vind, weet je dat je jezelf niet met een lange trip hoeft op te gaan zadelen.
Maar wat ik van iedereen hoor die beide heeft gebruikt zegt dat paddo's geestenlijk iets minder prettig zijn.
m
matthijsLid
azgaza zei:
The Used zei:

Klik om te vergroten...

Het is ook vóóral goed om eerst paddo's te doen omdat het zo veel korter duurt. Als je dát al niet leuk vind, weet je dat je jezelf niet met een lange trip hoeft op te gaan zadelen.
Maar wat ik van iedereen hoor die beide heeft gebruikt zegt dat paddo's geestenlijk iets minder prettig zijn.
Klik om te vergroten...

Dat er echt keihard met je geest gefuckt wordt, gebeurt bij paddo's ongeveer net zo lang als bij LSD. Een uurtje of 5-6. Bij LSD ben je daarna nog wel goed high, maar dan zul je niet zo snel bad gaan. Mindfuck is eigenlijk totaal weg al dan.
P
Psycho_ChronoLid
Ik heb nooit echt een mindfuck gehad van zowel paddo's als LSD. Ik denk dat het komt omdat ik mij altijd wel goed voel voor ik ga trippen. Ik ben er bewust mee bezig. Mindfucks lijken me eigenlijk ook helemaal niet zo erg, ligt eraan hoe je ermee omgaat niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."