Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik ben van plan binnenkort met een paar maten LSD te gaan doen, het lijkt me super vet maar totale chaos heb ik de eerste keer nou ook weer geen zin in. Ik heb niet veel ervaring met tripmiddelen maar weet wel van mezelf dat ik niet super snel paranoia word en ben dit ook nog nooit geweest van de drugs die ik genomen heb, als dat uberhaupt mogelijk is op Wiet, keta, sos, mdma of speed. Wat ik wil is 'gewoon' een vet lijpe wereld, zoals lsd door de meesten word beschreven, tot op een zekere hoogte, dat je toch nog bij jezelf weet 'dit komt door het spulletje'. Ik was van plan om te beginnen met 50 - 100 µg ofzo, gewoon om het af te tasten en niet te hard gaan beginnen, mijn maten hebben beide al lsd gehad en vonden dit veel beter als paddo's, controle etc. Ik zou graag ook jullie meningen willen horen, doen of niet ? Greets"
"Heb je dan ook nog nooit gedacht vantevoren of midden in een trip van "Hoe zou het zijn als ik bad ga", dat moet toch iedereen wel in zijn achterhoofd hebben bij de 1e x trippen ?"
"Wat ik daarmee bedoel is gewoon niet de realiteit, patronen etc. Het enigste wat me een beetje weerhoud is de gedachte bij foutgaan, maar jah, ik moet en zal het toch eens proberen. Het is dus wel zo dat je dat besef houd bij lage dosissen?"
"Ah, maar wat verstaan jullie precies onder een mindfuck? Dingen zien die er normaal niet zijn ? Kan je dit uitleggen ? Het maakt me niks uit als ik hard ga en overal vage dingen zie ofzo, het idee dat je jezelf KAN verliezen en niet meer beseft dat je tript maar denkt dat het werkelijkheid is... maar daar heeft vast iedereen wel eens over nagedacht bij de 1e keer."
"Heheh we zullen zien binnenkort"