Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshalve of hele zegel?

halve of hele zegel?

28 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Een blotter is qua stoffen vrij veilig. De meeste gevaarlijke stoffen die ze bij LSD zouden kunnen doen (zouden kunnen) worden door het blotter papier niet opgenomen.

Je zou kunnen stellen dat een blotter veiliger is dan een dot
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nu eidenlijk, na veel te lang hebben moeten zoeken, toch een zegeltje te pakken gekregen :P .

Ik heb nu wel een vraag, ik moet het zegeltje minstens een week bewaren want ik heb pas volgend weekend de kans om het te gebruiken. Mijn vraag is nu, gaat er veel van de potentie verloren in een week? Want dan zou ik desnooids het hele zegeltje pakken, als er na een week nog niet veel verloren is dan zou ik gewoon een halfje pakken, het zijn naar het schijnt echt sterke strips mijn maat schat ze op 200 a 250.

Ik bewaar het zegeltjes trouwens wel in een zilverpapiertje in een schuif op mijn kamer, dus er zijn niet al te veel temperatuursschommelingen.

Bedankt voor de antwoorden in ieder geval al.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nee, maar hij heeft ze wel van een vaste dealer die hem zegt dat ze 300 zijn, maja dealers willen altijd zoveel mogenlijk geld. Maar hij vind de zegeltjes zelf ook straf en die maat heeft nu al wel een hele hoop zegels binnengewerkt.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gewoon die hele zegel doen maat, als je een fatsoenlijke trip wil hebben. Veel mensen zullen je aanraden eerst een halve te pakken, maar als je maar één zegel hebt van 100ug kun je hem beter in een keer pakken.

Hoe kan die maat van jou de zegel eigenlijk schatten op 200-250ug ? heeft ie hem zelf gemaakt?
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#5
ahzo want 300ug is nogal veel en zeldzaam dacht ik zo. Zegels van 200 zijn al redelijk hoog ingeschat. Als je werkelijk zegels hebt van 200-250 ug inderdaad beter beginnen met een halfje :)
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mja is miss best om te begingen met een halfje, maar kan ik dan later nog bijpakken als het gevoel toch niet hard genoeg is?

Want ik lees hier vaak dat bijpakken niet echt veel effect heeft.
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Als je zegels van 250 ug hebt trip je van een halfje wel goed genoeg hoor, daar hoef je niet bang voor de zijn.

Bijpakken kan altijd en het ligt aan de sterkte van je zegel hoeveel meer effect dat halfje heeft.

Wil je meteen knoerhard trippen pak dan gewoon de hele zegel, je zult achteraf zien dat het wel reuze meevalt allemaal.
F
FlutLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mijn 1e zegel was ook eentje van 100. Had eerst een halve genomen werd er echt super euforisch van had zin om dingen te doen enz, maar nog zo goed als geen visuals, daarna de andere helft opgevroten (was een hoffman2000) en toen begon ik toch wel behoorlijk te trippen, dikke visuals enz, maar nog goed te handelen.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#9
hangt af van de set en setting
is die in orde neem dan maar een hele

ik heb mn zegeltjes een paar maand laten liggen in mn schof in zilverpapier en ik tripte hem nog steeds zeer goed...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou zeggen.. neem de hele, als je bekend bent met op andere middelen trippen, normaal gesproken niet bad gaat, de omgeving vertrouwd en er veel zin in hebt om het te doen, hoewel je natuurlijk ook kan bij pakken halverwege.
Als je bang bent ervoor, dan kan je denk ik beter beginnen met een halve.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben er zeker niet bang voor, maaar ik wil het zo eerst verkennen, snappen jullie?

Ma nog 1 vraagja, als ik nu toch een halve pak en na bijvoorbeeld 2 a 3 uur bijpak is die 2de helft dan nog wel evenveelwaard, is het even straf als ik bijpak tegenover alles in 1 keer pakken?
Ik neem aan dat bijpakken zachter is, maar schilt dit veel?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#12
als je bijpakt zal het je trip vooral verlengen maar niet echt heviger laten worden.
mijn eerste trip heb ik ook 2halfjes genomen (ook omdat ik het eerst wou verkennen) waren heel zachte trips dus ik had beter een volledige genomen marja... nxt time
als ik jou was zou ik met een halfje beginnen, veiligheid voor alles... er komen nog genoeg andere kansen later om een volledige te pakken :wink:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik weet dat je gelijk hebt hoor jiho, maar het is gewoon zo rot als het gevoel er niet helemaal doorkomt e :P, als je zo voelt van ik heb bijna het volle effect, maar toch niet helemaal.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#14
Neem een halve als je niet zeker bent he, je kan erna nog bijpakken...
Welke zegeltjes heb je trouwens?
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#15
Shivatjes :P en naar wat ik daar al over gelezen heb op het forum zijn die toch wel de moeite waard.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
Die zijn idd de moeite waard, in de richting van 150+µg maar geen 300 hoor, die dealertjes met hun mislukte verkooppogingen altijd :mrgreen: :wave:
ps pak maar eerst een halve fzow van de die
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
ahzo want 300ug is nogal veel en zeldzaam dacht ik zo. Zegels van 200 zijn al redelijk hoog ingeschat. Als je werkelijk zegels hebt van 200-250 ug inderdaad beter beginnen met een halfje :)
Klik om te vergroten...
hier heb je e-mails/explorers en die worden tegen de 300ug geschat.. keb er gisteren één genomen (wel in 2 keren) en ik denk ook wel dat er zo iets op zit :tongueout:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hoe je zegel heet maakt niets uit, is net zoals bij pillen, is er een populaire afbeelding, word die zo nagemaakt.

Als je zegels van 300ug hebt mag je jezelf heel gelukkig prijzen :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het is niet dat er zoveel lsd-fabrieken zijn die stamps namaken hoor, als je een shiva hebt heb je wss wel echt een shiva...
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja en voor andere stoffen moet je ook al niet vrezen, want er zijn iet zoveel stoffen die op een blotter passen, als lsd niet gewoon de enigste is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."