Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshalve of hele zegel?

halve of hele zegel?

28 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik zou zeggen.. neem de hele, als je bekend bent met op andere middelen trippen, normaal gesproken niet bad gaat, de omgeving vertrouwd en er veel zin in hebt om het te doen, hoewel je natuurlijk ook kan bij pakken halverwege.
Als je bang bent ervoor, dan kan je denk ik beter beginnen met een halve.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben er zeker niet bang voor, maaar ik wil het zo eerst verkennen, snappen jullie?

Ma nog 1 vraagja, als ik nu toch een halve pak en na bijvoorbeeld 2 a 3 uur bijpak is die 2de helft dan nog wel evenveelwaard, is het even straf als ik bijpak tegenover alles in 1 keer pakken?
Ik neem aan dat bijpakken zachter is, maar schilt dit veel?
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je bijpakt zal het je trip vooral verlengen maar niet echt heviger laten worden.
mijn eerste trip heb ik ook 2halfjes genomen (ook omdat ik het eerst wou verkennen) waren heel zachte trips dus ik had beter een volledige genomen marja... nxt time
als ik jou was zou ik met een halfje beginnen, veiligheid voor alles... er komen nog genoeg andere kansen later om een volledige te pakken :wink:
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet dat je gelijk hebt hoor jiho, maar het is gewoon zo rot als het gevoel er niet helemaal doorkomt e :P, als je zo voelt van ik heb bijna het volle effect, maar toch niet helemaal.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Neem een halve als je niet zeker bent he, je kan erna nog bijpakken...
Welke zegeltjes heb je trouwens?
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#6
Shivatjes :P en naar wat ik daar al over gelezen heb op het forum zijn die toch wel de moeite waard.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#7
Die zijn idd de moeite waard, in de richting van 150+µg maar geen 300 hoor, die dealertjes met hun mislukte verkooppogingen altijd :mrgreen: :wave:
ps pak maar eerst een halve fzow van de die
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Psycho_Chrono zei:
ahzo want 300ug is nogal veel en zeldzaam dacht ik zo. Zegels van 200 zijn al redelijk hoog ingeschat. Als je werkelijk zegels hebt van 200-250 ug inderdaad beter beginnen met een halfje :)
Klik om te vergroten...
hier heb je e-mails/explorers en die worden tegen de 300ug geschat.. keb er gisteren één genomen (wel in 2 keren) en ik denk ook wel dat er zo iets op zit :tongueout:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hoe je zegel heet maakt niets uit, is net zoals bij pillen, is er een populaire afbeelding, word die zo nagemaakt.

Als je zegels van 300ug hebt mag je jezelf heel gelukkig prijzen :wink:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het is niet dat er zoveel lsd-fabrieken zijn die stamps namaken hoor, als je een shiva hebt heb je wss wel echt een shiva...
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja en voor andere stoffen moet je ook al niet vrezen, want er zijn iet zoveel stoffen die op een blotter passen, als lsd niet gewoon de enigste is.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psycho_Chrono zei:
Hoe je zegel heet maakt niets uit, is net zoals bij pillen, is er een populaire afbeelding, word die zo nagemaakt.

Als je zegels van 300ug hebt mag je jezelf heel gelukkig prijzen :wink:
Klik om te vergroten...

bwa echt veel lsd labs zijn er niet en ze zijn wel gelelijk 300 ug hoor.. sommige menen zelfs dat ze 400 zijn, maar dat geloof ik niet..

shiva hier is meestal 200 en ik vond het ongeveer 1.5 keer zo straf :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik geloof ook wel dat ze 300ug zijn, vandaar dat ik zei dat je je gelukkig mag prijzen :)
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bewild zei:
Ja en voor andere stoffen moet je ook al niet vrezen, want er zijn iet zoveel stoffen die op een blotter passen, als lsd niet gewoon de enigste is.
Klik om te vergroten...

DOB wordt ook op blotters gedaan.
Er zijn zelfs gevallen van Fentanyl op blotters dacht ik.

Maar over het algemeen gewoon LSD inderdaad. Daar hoef je niet bang voor te zijn :)
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#15
flashkop zei:
Zon dob blotter wil ik wel eens te pakken krijgen :mrgreen:
Maar die shivas zijn echt geen 300 ze !
Klik om te vergroten...

DOB gaat ook wel in capsule's, dan weet je precies hoeveel mg je doseert, op blotters is dat soms nogal lastig te doen
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#16
flashkop zei:
Zon dob blotter wil ik wel eens te pakken krijgen :mrgreen:
Maar die shivas zijn echt geen 300 ze !
Klik om te vergroten...
Shiva's niet, die zijn 200..

explorers zijn 300 :wink:
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nogmaals: net als bij pillen ligt het aan de dealer hoeveel hij erop doet of niet, afbeelding maakt geen hol uit.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#18
Qocaïne zei:
Bewild zei:
Ja en voor andere stoffen moet je ook al niet vrezen, want er zijn iet zoveel stoffen die op een blotter passen, als lsd niet gewoon de enigste is.
Klik om te vergroten...

DOB wordt ook op blotters gedaan.
Er zijn zelfs gevallen van Fentanyl op blotters dacht ik.

Maar over het algemeen gewoon LSD inderdaad. Daar hoef je niet bang voor te zijn :)
Klik om te vergroten...

DOB wordt geloof ik inderdaad soms wel is op blotters gedaan, maar als je nu een blotter met DOB koopt ipv lsd is dat toch geen ramp :P .

Fentanyl is in ieder geval maar 1 van de zooo vele horrorverhaaltjes over LSD, want zelfs al zou er fantanyl op je blotter zitten, dan zou dat zo'n kleine hoeveelheid moetten zijn dat je er waarschijnlijk niet eens iets van zou merken, zeker niet de dodenlijke hoeveelheid dus.

Mijn bron hiervoor: erowid
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psycho_Chrono zei:
Nogmaals: net als bij pillen ligt het aan de dealer hoeveel hij erop doet of niet, afbeelding maakt geen hol uit.
Klik om te vergroten...
bwa bij lsd kan je toch (in dezelfde regio) meer zekerheid hebben aan de hand van de afbeelding hoor..

lsd maken is niet zo makkelijk als xtc, dus veel labs zijn er niet
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zon dob blotter wil ik wel eens te pakken krijgen :mrgreen:
Maar die shivas zijn echt geen 300 ze !

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."