Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik heb cocazaden. wie weet hoe ik hier mooie plantjes van kan maken? Ik zoek iemand die er ervaring mee heeft om ze zelf te kweken, ik las op diverse engelse sites dat het moeilijk zou zijn."
"san pedro san pedros zijn makkelijk te kweken. alleen de helft van de zaden doet niets dus bestel er genoeg, bij azarius bv. Om dat ze zo klein zijn moet je wel oppassen dat je ze bij het gieten niet wegspoelt, je moet ze nl Op de aarde laten liggen. Ik had er per zaadje een flintertje watten onder gelegd en ze daar met een pincet een beetje ingedrukt. Zo kon ik ze goed zien liggen. Ik heb ze in de zomer geplant en ze groeien redelijk snel achter het raam aan de zonkant. Ik geloof dat directe zon niet heel goed is maar dat kunnen ze best hebben hoor! Water geven niet te vaak doen, ik ben een maand weggeweest en er is niets aan de hand. Ik geef ze normaal om de week een plens, in de winter minder vaak. Peyote heb ik ook geprobeerd, dat werd niets. Dat is de langzaamst groeiende plant ter wereld dus zowiezo, als er wel iets opkomt hebben je kleinkinderen misschien ooit een goede tijd!"
"lsd =zeldzaam als je lsd voor het eerst gebruikt, neem dan zeker maximaal een halve trip in welke vorm dan ook! Dat is ruim voldoende. Ik tripte vroeger regelmatig alleen, wat best relaxt is,het wordt al druk genoeg om je heen door de stof zelf. Tip:ga fietsen in een rustige straat in de buurt, als je langzaam fietst lijkt het al alsof alles voorbij golft. De laatste keer was in Goa,ik zou in NL helaas niet weten waar ik het kan krijgen...helaas! Als je bang wordt ( erzijn altijdwel van die momenten) heb ik een tip; probeer je altijd te blijven realiseren dat wat je ziet er niet echt is. Als je dat weer helder krijgt wordt je altijd rustig. Ga NOOIT blowen bij lsd om het effect te verminderen, dat versterkt juist en je trip wordt intenser maar ook nog moeilijker te sturen. Als je geen kalmeringspillen van oma kan stelen drink dan gewoon een paar stevige mixjes, alcohol is een goede verdover tenslotte en haalt zeker de scherpe kantjes weg. Succes."
"mescaline, san pedro, peyote Ik heb laatst in Peru de San pedro geconsumeerd, erg interessante trip! Het was aan de ene kant best wel intens, maar ik kon ook zeer makkelijk normaal overkomen en denken. Met alcohol denk je dat je nuchter over kankomen maar nu was ik het ook echt.Maar niet te vaak geprobeerd hoor,lekker opgegaan in de trip en de optocht die toevallig voorbij kwam. En later lekker met mijn ogen dicht gelegen, het is wel een rustig gevoel, ik had ook helemaal geen negatief naeffect! Peyote heb ik in Mexico gegeten, was ook leuk maar de smaak is dodelijk en het kotsen is ook minder. Al met al was de Pedro beter! Recept voor San Pedro: ik had een cactus van ongeveer een kilo,misschien minder. Ik sneed er flinterdunne plakjes van en deed deze in een grotepanmet 2,5 liter kokend water. Het water wordt zeer slijmerig dus blijf erbij, hij kookt gegarandeerd over anders! Ik heb het water een uur laten pruttelen, ik hoor wel dat het ook langer kan, tot 6 uur volgens een local. Toen heb ik het water gezeefd door een doek en de schijfjes uitgeperst door de doek tot een bol te draaien. Het water heb ik weer aan de kook gebracht en in laten koken tot een halve liter vocht. Het slijm is dan gelukkig verdwenen! Je hebt dan een groen vocht in drinkbare hoeveelheid. Ik heb het af laten koelen en in een doorzichtig spaflesje gedaan. Zo kon ik bij het uitschenken de drap die op de bodem vormde achterlaten. Ik had het 's avonds gekomen en s middags stevig gelunchd. Voor de trip nam ik een paar koekjes om toch iets op de maag te hebben. Ik werd even misselijkmaar het was meer een opgeblazen gevoel, ik kon wel thee drinken en heb niet gekotst, na een uur had ik geen last meer van mijn maag! Succes. Ik ben zelf wel enthousiast over de cactussen, ik vindt het jammer dat in NL geen mescaline te krijgen is, het lijkt me geweldig om ook eens het pure spul uit een lab te kunnen proberen."