Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjam jam Full Moon Munchie Time !!

jam jam Full Moon Munchie Time !!

40 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mijn favoriete genotsmiddel LSD genaamt Magische Hartjes ...
Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.

uiteraard vind je de beste dope op de GOA feesten, in mijn geval Boom Festival Portugal 2004 .....

Getest en gesampled voor 400-500 mq per zegeltje.
Kosten van het testen 50 euro, kosten van de samples 20 euro
Straatwaarde per zegel 10,00-12,50 inkoop is geheim maar ongeveer de helft.

Advies dosis voor beginners 1/8
Voor de genieter 1/4
Voor de bikkel 1/2
Voor de enige echte DYHARDMOTHERFUCKERS 1 hele zegel.

Zelf prefereer ik een 1/2 zegel. Vooral na een maand misschien eerst een 1/4. Bij wekellijks gebruik kan een hele geen kwaad.
Bij maandelijks gebruik kan 0,25 gram speedcapsule erg helpen met het functioneren en coordineren.
De speed heeft weinig tot geen invloed op de LSD maar helpt je wel voorruit.



Queens Day de Droogbak Amsterdam !!!!!

:openmouth:

:stoned:

Tripse en de groetjes van Lyserginezuur nr.25

ps: Voor diegene die LSD-loos zijn ... val mij niet lastig. Dit is een prive voorraad met zorg en liefde ingekocht.
Ik ben geen LSD dealer alleen een verslaafde, alles is dus voor mij alleen, delen hou ik niet van, mijn bijnaam is Remi.
Van ruilen komt huilen, PM je me toch en er zit nog een spelfout in ook dan rapporteer ik je door aan de modjes
.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
ik kan niets meer na inname van de lsd ...

laat staan typen of nadenken.

:wink:

heerlijk was het maar morgen.

Groet

:wave:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#3
flashkop zei:
idd, ik ga me ff tusse de "normale" medemens begeven, die geen drugs doet en dergelijke :wink:
kgon der gewoen een goei lap oep géveeee
Klik om te vergroten...

-_- gekke belg
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#4
mjah iedereen is weel een beetje gek e :wink: :mrgreen:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ellesdee zei:
nou
om jou blij te maken

ik heb deze thuis liggen


geen zin om een foto te maken van mn blotters
Klik om te vergroten...

hehe, die had ik ook thuis liggen, alex grey's vond ze niet zo goed...
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Straatwaarde per zegel 10,00-12,50 inkoop is geheim maar ongeveer de helft.
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psycho_Chrono zei:
400/500 ug klinkt als bullshit bro

vroeger hadden ze wel zegels van ongeveer 1000 ug, dat was toen normaal, die tijd is helaas voorbij.

Kan best dat je zegels zoveel zijn, maar het is onwaarschijnlijk. Veel plezier op je trip btw


(tis trouwens praktisch onmogelijk verslaafd te zijn aan de lsd, alhoewel jij anders beweert)
Klik om te vergroten...
hmm ik geloof hem wel eigenlijk, ondanks dat ij beetje een vage is eigenlijk..

kheb da nog al gehoord van mensen hier dat de echte hartjes overgedoseerd waren en die zei 500ug.. hij had ze trouwens ook op boom festival genomen (weel 2006 niet 2004)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
ga er zo eentje naar binnen mieteren ....


:wink:

:hearteyes:

:wave:
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#9
moet jij morgen niet werken?
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jadi zei:
moet jij morgen niet werken?
Klik om te vergroten...

op 1 mei???
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ellesdee zei:
nou
om jou blij te maken

ik heb deze thuis liggen


geen zin om een foto te maken van mn blotters
Klik om te vergroten...
ik heb die ook nog eens gehad op Kindzadza.. waren ook goede, iets meer dan 200 ug denk ik
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#12
Even de uiterst zielige reactiesverwijderd. Het gaat natuurlijk helemaal nergens over om zo kinderachtig en jaloers te reageren op iemand die voor het eerst iets post hier. Als je het niet gelooft vraag je of hij de testresultaten ook ff in kan scannen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hehe

precies ik hoop dat jullie en beetje jaloers worden.....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
hebben jullie weer slechte dope lopen slikken ofzo ?

Flippie je mag geen pillen meer slikken dit krijg je ervan ....

je gedrag is ontoelaatbaar asociaal.

:stoned:

:wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#15
chill gaste :rolleyes:
doe ff rustig
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Voordiegene die de moed verloren hebben.

LEES dan in de eerste regels van de topic.

Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
haatmail is beter dan niets Flippie

u want shit i give u some
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Flippie sodemieter op niemand verplicht je te reageren op mijn topic.
Het opzettelijk beledigen en opzoeken van een flame oorlog zal je een bannetje opleveren.

Dus wees een wijze drugsmisbruiker en zoek je heil ergens anders.

Groetjes

:stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ok nu ff normaal.. wat is het doel van dit topic nu precies? :confused:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#20
idd, ik ga me ff tusse de "normale" medemens begeven, die geen drugs doet en dergelijke :wink:
kgon der gewoen een goei lap oep géveeee

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."