Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsjam jam Full Moon Munchie Time !!

jam jam Full Moon Munchie Time !!

40 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe

precies ik hoop dat jullie en beetje jaloers worden.....
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
hebben jullie weer slechte dope lopen slikken ofzo ?

Flippie je mag geen pillen meer slikken dit krijg je ervan ....

je gedrag is ontoelaatbaar asociaal.

:stoned:

:wave:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#3
chill gaste :rolleyes:
doe ff rustig
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Voordiegene die de moed verloren hebben.

LEES dan in de eerste regels van de topic.

Om jullie goede moed te geven in jullie zoektoch naar de LSD munchies upload ik mijn aanwinst van 2 jaar geleden.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
haatmail is beter dan niets Flippie

u want shit i give u some
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Flippie sodemieter op niemand verplicht je te reageren op mijn topic.
Het opzettelijk beledigen en opzoeken van een flame oorlog zal je een bannetje opleveren.

Dus wees een wijze drugsmisbruiker en zoek je heil ergens anders.

Groetjes

:stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ok nu ff normaal.. wat is het doel van dit topic nu precies? :confused:
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#8
idd, ik ga me ff tusse de "normale" medemens begeven, die geen drugs doet en dergelijke :wink:
kgon der gewoen een goei lap oep géveeee
P
Psycho_ChronoLid
01-01-2024, 00:00
#9
400/500 ug klinkt als bullshit bro

vroeger hadden ze wel zegels van ongeveer 1000 ug, dat was toen normaal, die tijd is helaas voorbij.

Kan best dat je zegels zoveel zijn, maar het is onwaarschijnlijk. Veel plezier op je trip btw


(tis trouwens praktisch onmogelijk verslaafd te zijn aan de lsd, alhoewel jij anders beweert)
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#10
:wave: (2)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ehm.. gefeliciteerd??

Een betere reactie kan ik ook niet op het topic geven eigenlijk.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik dacht dat lsd een hippiedrugs was?
waarom zit je hier dan zo te schelden en te doen

wees eens lief

*tekent bloemetjes*
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Kijk als je een test laat doen via het adviesburo van August de Loor te Amsterdam dan weet je precies wat voor shit er in je dope zit.
De LSD is overigens 3 x getest.

Ik heb er geen reet verstand van dus ik betaal gewoon voor een onderzoek dat anoniem plaats vindt.
Ik ben ook niet verslaafd aan de LSD ik ben erg gehecht aan ze ....

De uitkomst is nou eenmaal wat het is.
Dat deze dosis zeer zeldzaam is was mij ook wel bekend.

De reden van deze topic is dus dat jullie maar begrijpen dat ze wel degelijk te koop waren en of zijn.

Diegene die mij uitmaken voor leugenaar of zwetser die zouden zich moeten zich schamen.
Ik maak een topic voor de LSD liefhebbers zodat ze kunen leren.
Als jullie dat niet interesseert dan zijn julllie niet eens echt liefhebbers.
Mooie fotos van blotters zijn in mijn ogen altijd welkom, opmerkingen van je LSD is lelijk gaan aan me voorbij.

Upload is iets ipv van te janken ....

Maak dit forum rijker ipv armer.


Groetjes van mij.

:stoned:
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#14
nou
om jou blij te maken

ik heb deze thuis liggen


geen zin om een foto te maken van mn blotters
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#15
aaah toe
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#16
Psycho_Chrono zei:
400/500 ug klinkt als bullshit bro

vroeger hadden ze wel zegels van ongeveer 1000 ug, dat was toen normaal, die tijd is helaas voorbij.

Kan best dat je zegels zoveel zijn, maar het is onwaarschijnlijk. Veel plezier op je trip btw


(tis trouwens praktisch onmogelijk verslaafd te zijn aan de lsd, alhoewel jij anders beweert)
Klik om te vergroten...

Ik dacht ook dat ze vroeger veel sterkere zegels hadden, maar ik heb ergens op internet (ik denk op erowid gewoon) een keer een grote lijst gezien met de sterkte van zegeltjes in de VS die gevonden en getest waren. Kwam meestal ook niet boven de 250mics uit als ik het me niet verkeerd herinner.

En je kan psychisch best wel verslaafd zijn aan lsd denk ik, in principe kun je overal verslaafd aan raken. Er zijn alleen maar weinig mensen waar dit mee gebeurd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Psycho_Chrono zei:
400/500 ug klinkt als bullshit bro

vroeger hadden ze wel zegels van ongeveer 1000 ug, dat was toen normaal, die tijd is helaas voorbij.

Kan best dat je zegels zoveel zijn, maar het is onwaarschijnlijk. Veel plezier op je trip btw


(tis trouwens praktisch onmogelijk verslaafd te zijn aan de lsd, alhoewel jij anders beweert)
Klik om te vergroten...

Heb jij ooit wel is een test laten doen ?\\

Klinkt inderdaad als ongelooflijk ik deel je mening 1000% daarom zijn ze 3x getest.
Iedere keer een andere uitslag dus ik moet een gemiddelde nemen.
Of ze nog te koop zijn weet ik ook niet ik teer al 2 jaar op die strip.

Overigens wat nog veel belangrijker is .... er zijn blotters in de omgang met giftige stoffen die precies dezelfde afbeelding dragen.
Dus je moet nog oppassen ook zekers als je heel enthousiaist een Hartje tegenkomt.
Ergens op een ander forum wordt er uitgebreid op ingegaan.

Groetjes van Trippie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
dank je LSD ... das een mooie blotter.

Daar ga ik echt voor, zijn er ook posters van te koop ergens ?

:stoned:
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb nooit wat gehad en ben daarom erg stoer over internet.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Flip ik kom op veel plekken en ik hoor wel vaker dat iemand een trip heeft van 500 .... als ik die dan opzuig uit interesse dan gebeurt er weinig .

Ik ben nog nooit iets tegengekomen waar ik een halve van moest nemen omdat een hele gewoon te gortig was.

En laten we de bijl begraven en peace maken ?

Groetjes





:stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."