#1
Die dolfijn heb ik ooit is geruild voor een 1/2 hartje, dus ik was weer in holland en nogal overmoedig.
Dat waren er of meer dan 120 of 120 echte want ik moest het echt even afblazen, waardig dus.
Stonie
Dat waren er of meer dan 120 of 120 echte want ik moest het echt even afblazen, waardig dus.
Stonie


5 euro per zo'n zegel. Denk dat je geluk moet hebben...