#1
ey bedankt voor de reacties gasten!! ![:)]()

5 euro per zo'n zegel. Denk dat je geluk moet hebben...lysergine25 zei:Als iemand zegeltjes van 10 euro tegenkomt kan ie dat even hardop en duidelijk vermelden hier ?
Een Maya van 10 euro lijkt mij zowiezo geen 10 euro waard."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."