Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOpzoek naar alice...

Opzoek naar alice...

27 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
ey bedankt voor de reacties gasten!! :)
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
altijd raar gevondne dat jullie nederlanders niet zo makkelijk aan LSD konden komen, voor de rest is er wel zoveel drugs te vinden.; ofwle is Gent gewoon LSD-Stad nr1

en ja tis cliché, maar op goafeestjes (en breakcore en acid-feesten) is er ook altijd wel wat te vinden, je moet zelfs niet veel moeite doen

je moest op Boom festival geweest zijn in Portugal daar smeten ze met LSD naar je hoofd :)

maar als je alleen naar een goa wilt omwille van de drugs en niet voor de muziek en sfeer, dan blijf je beter thuis :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Als iemand zegeltjes van 10 euro tegenkomt kan ie dat even hardop en duidelijk vermelden hier ?

Dat zijn namelijk de betere rakkertjes ....

Zeker als er een Hartje op staat.

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Op Ruigoord is wel een tripje te vinden ...... gewoon je oogjes open houden.
De kwaliteit laat ik me niet over uit, meestal is het baggertjes.

Soms heb je extreem veel mazzel.

:hearteyes:

Ik had ooit extreem veel mazzel maar ik was wel op de grootste drugsmarkt in europa, het Boomfestival 2004 ... heb er 5000 km voor gereist iedere km was het waard.

Mahonie de Stonie Ahonie
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik liep er dit weekend toevallig tegenaan in Groningen :mrgreen: 5 euro per zo'n zegel. Denk dat je geluk moet hebben...
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#6
lysergine25 zei:
Als iemand zegeltjes van 10 euro tegenkomt kan ie dat even hardop en duidelijk vermelden hier ?
Klik om te vergroten...

lolz, het is niet omda uw zegels 10euro koste da ze goed zijn he...
nuja, op elke feesje vint ge tegenwoordig Maya's voor 10 euro (zon 300µg nart schijnt)
maar ik kan ook aan barslechte (=30µg ofzo) hoffmans gerake voor 10 euro
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
tsja het is maar hoe je het bekijkt he .... een trip van 10 euro kan je door 4 delen en met 4 man op genieten.


Als ie dan maar wel echt is .... tripjes van 10 euro bevatten meestal tegen 500 mq aan.

Als ze echt zijn ...

Daarom meldt het ff als je iets sterks tegen komt, dan kunnen anderen daar weer van meeprofiteren of niet ?

:wave:Een Maya van 10 euro lijkt mij zowiezo geen 10 euro waard.
als de verkoper 300 zegt maak er dan maar 100 van daar eet ik er zonder angst 4 van op 1 in keer.Das geen grap vraag maar aan Psycho Chrono.

:hearteyes:

Stonie
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#8
AWelja, ieder weekend => goa => maya's en panoramixe voor 10 euro

ps: trips van 500µg zijn heeeeel schaars, vertel me zowiezo als je er een tegenkomt!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."