#1
ik ga wss wel naar boom, tis in augustus
of erger nog: razziasen ik trek me der ook niks van aan maar tis gewoon ellendig da er om de haverklap feesjes worden afgelast
goafeesjes zijn meestal te gekarnil zei:kheb de boom dvd (2004) liggen.
damn, dat festival word gek ! echt.
see u there, hehehe
die festivals zijn idd vet, maar niet om wille van de drugs vind ikHaze zei:Zo'n festival lijkt me echt vet, als iemand hier ooit zin heeft om te gaan met iemand uit oss? Ik bied me aan![]()
Jeller zei:op lsd wil ik ook nog wel eens feesten, lijkt mij zeer leuk
mdma is ook wel leuk ma daar eb ik meestal geen zin in![]()
ja best want anders gaat het nie goed aflopen denksJeller zei:kzou het sowieso nu nog nie doen omdat ik veel te weinig tripervaring heb.. eerst nog een paar keer paddo's en dan nog wat lsd thuis enzo voor ik er mee ga feesten
hahaha strak!!Bal0n zei:Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo.
of weed mss ook welidd,en als ik achter mdma vroeg kreeg ik eerder lsd aangeboden...mdma is ook goed te vinden daar!!!Bal0n zei:Aapjes kijken, en als je iemand een half uur naar het gras ziet staren weet je wel genoeg dacht ik zo.
Mr.jiho zei:ja kan alles overal vinden als je wilt
verpest de goa-scene niet door het een drugs-scene te noemen![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."