Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBestaan Backtrips?

Bestaan Backtrips?

21 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
ReennieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja flashbacks bestaan wél, soms na een week (of meer) na gebruik krijg je wel eens een aardige flashback wat op zich wel grappig is en geen psychische problemen met zich meebrengt.
W
WeirdoWLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik weet nu ongeveer dat blijven hangen alleen is bij iemand die psygisch niet in orde is...

maar dan heb ik nog een vraag.. bestaan Backtrips?

Kep weleens gehoord dat je alleen maar een joitn hoeft op te steken en dat je dan een nieuwe LSD trip krijgt.

geldt dat alleen bij een joint of bij alle drugs?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Flasbkacks bedoel je ....

Ik heb daar nooit last van.

Groet

Stonie
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ik ken ook niemand die ze heeft gehad ....


Jij wel Reennie is dat je eigen ervaring of komt dat van het net ?
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Er zijn ook mensen (hier op het forum) die het met paddo's hebben.
Dus het kan wel..
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Met 5MeO-DMT heb ik als ik binnen een week een joint opsteek een flashback, niet vervelend hoor. Nu ik het weet helemaal niet, dan ga ik er effe voor zitten:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het zou technisch gesproken moeten kunnen, de enige soort flashbacks die ik had was bij erge stonedheid weer even iets zien bewegen. Of bij moeheid.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Iemand zij dit een keer (weet niet of het waar is)

Waarschijnelijk heb je het fijn/leuk gehad tijdens trip of iets.
Maar als je een joint opsteekt komt er een soort van oproep en je hersenen proberen die trip na te bootsen.

Weliswaar niet zo hevig als de echte trip,maar toch.

Zo iets was het kan het verkeerd zegt hebben,het kan onzin zijn maargoed.|

Ik weet het niet zeker..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Japi-10 zei:
Iemand zij dit een keer (weet niet of het waar is)

Waarschijnelijk heb je het fijn/leuk gehad tijdens trip of iets.
Maar als je een joint opsteekt komt er een soort van oproep en je hersenen proberen die trip na te bootsen.

Weliswaar niet zo hevig als de echte trip,maar toch.

Zo iets was het kan het verkeerd zegt hebben,het kan onzin zijn maargoed.|

Ik weet het niet zeker..
Klik om te vergroten...

Niet helemaal fout nee, want een flashback komt omdat je hersenen inderdaad om een of andere reden de trip na willen doen, het is een beetje als bij bijvoorbeeld als je bepaalde muziek veel luisterde met mensen waar je nu niet meer mee omgaat, dat je meteen dat gevoel terugkrijgt, haast de geur van hun huizen weer ruikt.. dat is ook een soort flashback.
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#10
heb ook wel eens flashbacks zonder drugs, gewoon tijdje staren naar de tegels en alles golft een beetje. heb ik altijd paar weken (2-4 weken) na paddo gebruik.
G
Grengijn de BOZE kabouterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb dit weekend lsd genomen , en zoals altijd , als ik nu een joint rook , ben ik half stoned , en half terug lsd-like , dat gaat na een week wel weer weg ..
R
ReennieLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
ik ken ook niemand die ze heeft gehad ....


Jij wel Reennie is dat je eigen ervaring of komt dat van het net ?
Klik om te vergroten...

Eigen ervaring. Bij mij gebeurde het toen op de plaats kwam waar ik aan het trippen was. een paar leuke gedachtes flitste voorbij.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik heb bij elke drug flashbacks als ik de eerstvolgende keer een joint opsteek
die keer na mdma was heerlijk. knetterhigh was ik :tongueout:
L
LeolaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb het gehad met paddos, ongeveer een week na de trip, best wel sterk. Ik persoonlijk denk dat het ook gewoon mogelijk is want in feite zijn je hersens geindoctrineerd door de maatschappij, je denkt volgens een bepaald patroon. Alles in je hersens wordt in feite opgedeeld in een soort doosjes. Wat paddos doen (ik weet niet of LSD dezelfde werking heeft) is die doosjes open zetten waardoor je gedachten vrij gaan lopen, je denkt opeens niet meer volgens dat patroon. Die doosjes sluiten zich weer als het uitgewerkt is. Maar zullen nooit helemaal dicht gaan, en aangezien je gedachten opener worden door het gebruik van paddos (LSD?) zou het kunnen dat je dus die flashbacks krijgt. Ik denk dat je die terugkrijgt door er opnieuw aan te denken of in een bepaalde sfeer te komen.
G
GoanautLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik heb het ook wel met lsd, en soms met paddestoelen.
v
vireLid
01-01-2024, 00:00
#16
als ik drink en blow samen
of een van bijde in een hoog aantal
krijg ik paddo patronen
hoe meer ik gebruik hoe meer ze terug komen

heel avontoe krijg ik het als ik nuchter ben maar niet echt
hard ofzo
W
WTF_I_AM_TRIPPINGLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ja ik krijg wel eens flashbacks van lsd, zelfs van paddo's al.Bij paddo's echt heel vaag dat zomaar die geur ineens uit het niks in me neus komt.En na lsd gewoon af en toe een vaag soort herkenningspunt, dat me doet herinneren hoe het precies was.

Komt wel misschien omdat ik bij bijna al me keren paddos en lsd ook zwaar dronk en blowde, wist er niet veel vanaf en dacht er niet bij na.Ook at ik paddos weg met een chocolade reep, ja ik was een noobie ik wist er niks vanaf.Hoorde pas veeel later dat dit de trip versterkt...Trouwens is een halve liter bier echt heeeeerlijk als je aan het trippen bent, lijkt nooit op te gaan net als je sigaretten.
F
Freddie_SnuifLid
01-01-2024, 00:00
#18
Khad gehoord dat lsd opgeslagen wordt in je ruggenmerg en dat die trip altyd kan trug komen dat kan binnen week zijn maand maar ook aan jaren had ik gehoord.. is dat ook zo .. graag antwoord
C
CyberMonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat ruikt naar good ol' overheid indoctrinatie...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#20
lol @ opgeslagen in je ruggenmerg..

heb je al gehoord.. microsoft brengt volgend jaar ruggenmerg uit met een paar usb 2.0 poorten erop heh. ook wordt er elke week automatisch een back-up met herstelpunt naar je tweede ruggenmergpartitie weggebrand.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."