Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD is verboden omdat het .....

LSD is verboden omdat het .....

30 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
hippies schieten niet ...... doen weinig aan geweld!

:hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mensen aanzet tot een bewuste manier van denken en doen, die geen enkele regering goed uitkomt.

Uw mening kan hieronder worden geplaatst.

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat dat zeker meespeelt.
3
3970Lid
01-01-2024, 00:00
#4
LSD is verboden omdat het ..... oude gezegde hier geldt; onbekend maakt onbemind...
M
M00neYLid
01-01-2024, 00:00
#5
Helaas ... ik ben (nog) niet bekend met de werking van het D-lyserginezuur diethylamide, maar ben het absoluut eens met het feit dat 'een eigen mening' een doorn in het oog van regeringen is.
Ik ken het concept dat entheogene middelen je ogen openen en je een nieuwe 'werkelijkheid' laten aanschouwen. Ben benieuwd hoe jij (wat ik een beetje doorkrijg, op dit forum een echte LSD liefhebber/kenner) dat concept ervaart.

Kun je uitleggen hoe die bewuste manier van doen en denken door het gebruik van LSD voor jou in het dagelijks leven wordt gemanifesteerd?

Bedankt!

M00neY :wave:

P.S. Ik kijk verlangend uit naar mijn eerste keer, maar moet eerst een aantal van mijn angsten begrijpen en overkomen alvorens ik mezelf de diepte instort.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Denk ik niet dat dat het belangrijkste is, ze hebben er zelf geen ervaring mee waarschijnlijk en zullen waarschijnlijk niet eens geloven dat je er ook dingen van kunt leren.

Ze kennen alleen wel de verhalen van mensen die in een trip blijven hangen, en van een dak/brug/toren af springen. Dat dit respectievelijk niet of weinig voorkomt terwijl er ook veel mensen positieve dingen uit LSD halen houden ze geen rekening mee.

Natuurlijk is het ook zo LSD een beetje bij hippies hoort, en die vaak niet zo productief zijn in de maatschappij, dat telt ook wel mee ja :)
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat zijn de doorgewinterde hippies.
Maar je hebt ergens wel gelijk, als je kijkt naar hoe het leven begon, wie zijn zij dan om de baas te spelen over ons? (:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zelf word er een beter en vrijgeviger mens van, zoals de MDMA mijn geslotenheid heeft geopent heeft de LSD mijn diepere zin in het leven ontketent.

Liever arm en gelukkig ....

Liever gezond dan rijk ....

Waarom zou een volwassen mens een kind kunnen beschadigen ?

Waarom is er zoveel symetrie in de natuur ?

Wat is geluk ?

Het zet je gewoon aan het denken over jezelf je diepste innerlijke wensen

Ik kan er eigenljik moeilijk voorbeelden van geven maar ik heb mijn vader al lang niet gezien de LSD heeft me er bewust van gemaakt dit weekend dat ik de ouwe en mezelf dit niet langer moet aan doen.

Hij is mijn pa zonder hem was ik er niet.....


Stonie
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#9
omdat de grote massa bang is dat de lsd gebruikers meer van het leven komen weten...
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#10
LSD is in eerste instantie verboden geworden omdat amsterdamse hippies dreigden het in het drinkwater te dumpen, na een of andere debat van de 2e kamer destijds. dat is wat ik ergens gelezen heb.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Dat waren de provos die zouden het de drinkwaterleiding vergiftigen.

Maar laten we eerlijk zijn als Amerika zegt BUK dan BUKT Peter Jan Balkende onze MP, en douwt Bush zijn harde dirigeerstook diep in zijn anus.

Door hun propaganda oorlog is de LSD door alle werelddelen gedemoniseerd.

:mrgreen:
o
oollppLid
01-01-2024, 00:00
#12
zelfde reden waarom paddos nu verboden worden :wave:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lsd maakt mij slim, ik weet gewoon op alles een antwoord.
Ik ontdek zaken die ik nuchter nooit voor ogen zag.

Ik denk dat de regering dit allemaal niet zo leuk vindt...
De mensen moeten onder hen staan, ze moeten alles inperken.
j
jcpLid
01-01-2024, 00:00
#14
Omdat moraalridders niet denken in lsd wiet of paddo's. zij hebben een verzamelnaam: drugs, en alle drugs zijn slecht voor je, dus mag niemand het gebruiken.

Zie quote van Timothy Leary in mijn onderschrift :)
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#15
hippies zijn niet economisch verantwoord
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#16
..niet ambiteus maakt in opbouwende economische en maatschappelijke zin.

Je wendt je tot de meest primitieve verschijningen als de natuur en het hebben van een bewustzijn, waar capitalisten niets aan hebben op grote schaal.

De werkende bevolking hoort hen te voeden zo is hun idee.

Leuk stonie dat jij tegenwoordig meerdere forums gebruikt om je topics voor te leggen. :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
LSD is door Amerika idd zwartgemaakt, de hippies hun eigne schuld mss ook een beetje, ze moesten er maar niet mee overdrijven
a
antoniusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wel tof om te zien dat hier toch nog wat linkse gedachten heersen...
J
JaimieLid
01-01-2024, 00:00
#19
jcp zei:
Omdat moraalridders niet denken in lsd wiet of paddo's. zij hebben een verzamelnaam: drugs, en alle drugs zijn slecht voor je, dus mag niemand het gebruiken.

Zie quote van Timothy Leary in mijn onderschrift :)
Klik om te vergroten...


http://www.youtube.com/watch?v=BNbExvU42q4

Dit zegt hij op het einde van een aflevering

Die aflevering is echt geniaal :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
I believe with the advent of acid we discovered new way to think and it had to
do with piecing together new thoughts of mind. Why is it that people think it's
so evil? What is it about it that there is scares people so deeply? Because
they are afraid that there is more to reality than they have ever confronted.
That there are doors that they're afraid to go in and they don't want us to go
in there either because if we go in, there we might learn something that they
don't know. And that makes us a little out of their control.
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."