Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHuilen op de LSD is een revolutie ...

Huilen op de LSD is een revolutie ...

21 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#1
wie wil hier mededelen waarom je huilt en hoe het voelt ?

:wave:

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb nog nooit gehuild op LSD, alleen maar zo hard gelachen dat ik tranen in mijn ogen kreeg, maar dat was altijd heel leuk.
Ik heb wel één keer gehuild op paddo's, maar dat was een reactie op een hele heftige schrikreactie. Ik was héél erg geschrokken en toen het eenmaal opgelost was, en er geen probleem meer was ben ik even gaan huilen, als reactie op de schrik. Dat was niet geweldig.
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wel bijna gehuild, dat is als je je overwelmt voelt door hoe prachtig alles is. Dan ga je huilen uit onmacht (in mijn geval is het meer dat ik m'n spieren aanspan tot boven wat ik kan en dat ik dan 5 dagen spierpijn heb vanwege 5 minuten m'n spieren aanspannen :P)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb gehuild om mijn honden soms uit pijn soms uit innerlijke verbondenheid ..

Uit blijdschap gewoon omdat Blotje naast me zat en ik intens gelukkig word van haar...

Uit emoties die muziek en verhalen me geven ...

Uit wanhoop omdat ik geen dingen kon doen, simpele zaken moest verrichten maar het niet kon.

LSD is zoveel meer dan stampen op en GOA als je de dosis oppompt kom je in verschillende stadias terecht van heavy bodyloads to zware psychische verschuivingen gepaart gaan met extreme concentratie problemen.

Alleen thuis in je eigen relaxte omgeving kun je de LSD jezelf beter laten leren kennen.

:hearteyes:
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Jah, ik heb gehuild op LSD, en dat is me wel een tikkie intens!!

Maar ik heb ook gehuild op LSD van het lachen! Zo herinner ik mij een lachkick op een WC, waar ik half huilend half lachend hysterisch op de grond lag. Dat was me toch een stuk fijner. :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
vode zei:
Jah, ik heb gehuild op LSD, en dat is me wel een tikkie intens!!

Maar ik heb ook gehuild op LSD van het lachen! Zo herinner ik mij een lachkick op een WC, waar ik half huilend half lachend hysterisch op de grond lag. Dat was me toch een stuk fijner. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


O ja bijna vergeten ik heb heel hard gejankt van de paniek, toen ik dacht dat ik gek zou blijven.

geen kleintje om zomaar te vergeten ...

Dikke ogen, maar een opgeluchte ziel.

Stonie
v
vodeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Jawel hoor. :)
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb in mijn trips tot nu toe alleen nog maar blijdschap voor mijn gevoel gekent dus ik zou helaas niet weten hoe het is :).



Flinter
t
thorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Inderdaad.. huilen van blijdschap, op een portie hawaiaantjes.. Bij het nummer road trippin van the red hot chilli peppers :grin:
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#10
en ook na keta soort van liefdesverdriet??
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb wel is tranen in mijn ogen gekregen van paddo's door de mooiheid :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
thor zei:
Inderdaad.. huilen van blijdschap, op een portie hawaiaantjes.. Bij het nummer road trippin van the red hot chilli peppers :grin:
Klik om te vergroten...

Sluit ik me helemaal bij aan :)... Ik huil nooit van verdriet met drugs op :)... Soms komt er wel zo jank zweer door drugs maar ik verplaats dan altijd het onderwerp... lijkt me niet zo fijn om trippend verdrietig te zien :)
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#13
Riel zei:
ik heb wel is tranen in mijn ogen gekregen van paddo's door de mooiheid :)
Klik om te vergroten...

ik ook, de eerste keer, me ogen traanden van geluk, damn die gedroogde hawaiiaande waren chill :)
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#14
lysergine25 zei:
vode zei:
Jah, ik heb gehuild op LSD, en dat is me wel een tikkie intens!!

Maar ik heb ook gehuild op LSD van het lachen! Zo herinner ik mij een lachkick op een WC, waar ik half huilend half lachend hysterisch op de grond lag. Dat was me toch een stuk fijner. :hearteyes:
Klik om te vergroten...


O ja bijna vergeten ik heb heel hard gejankt van de paniek, toen ik dacht dat ik gek zou blijven.

geen kleintje om zomaar te vergeten ...

Dikke ogen, maar een opgeluchte ziel.

Stonie
Klik om te vergroten...

ik controle kwijt op 60 gr paddo's eerste keer onmacht.. gek worden gewoon en als het uitgewerkt was huilen over de situaties waarin ik heb gezeten
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trip ten alle tijden alleen als een kluizenaar.

Heb weleens vol tranen in m'n ogen gezeten omdat ik op dat moment met een ego dood boven de wereld stond. Al m'n levensjaren tot m'n eerste LSD trip, was ik alsware niets meer dan een lichaam waarvan de geest nog niet geboren was. M'n eerste baby stappen heb ik toen gemaakt.

Ik liep heel voorzichtig en rustig door m'n kamer, omdat ik bang was dat ik de grond pijn zou doen met m'n gewicht. Toen de zon opkwam in de morgen, begreep ik wat leven was. Ik zag de deeltjes die reisde op de zonnestralen, de bladeren van de bomen zogen ze op.

Met 1 boom heb ik gesproken, hij was gezond en vervulde z'n rol in de voortplanting van de natuur en evolutie.

De ondergeschiktheid van mezelf als organisme aan moeder-natuur kreeg een onsterfelijke betekenis. Het ego speelde geen rol meer, het universum als geheel was de master-key tot alle materie en sterren.
s
seraphiniaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb laatst gehuild op LSA, omdat ik zo veel van mijn ouders hield en ik realiseerde dat ik dat nog nooit zo tegen ze had gezegd. Ik werd er echt zo'n lief zijn voor elkaar hippie van :P
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Nooit iemand gelachen en gehuild op hetzelfde moment tijdens een trip?
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ah, dacht al dat ik ziek in m'n hoofd was :)
E
Eckster CLid
01-01-2024, 00:00
#19
Soma zei:
Ah, dacht al dat ik ziek in m'n hoofd was :)
Klik om te vergroten...
dat ben je ook jongentje je bent een ziekelijke droguée als je tript hangend tegen mijn nachtkastje :grin:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik verwachtte al ergens zo'n post van jou :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."