#1
wie wil hier mededelen waarom je huilt en hoe het voelt ?
![:hearteyes:]()
vode zei:Jah, ik heb gehuild op LSD, en dat is me wel een tikkie intens!!
Maar ik heb ook gehuild op LSD van het lachen! Zo herinner ik mij een lachkick op een WC, waar ik half huilend half lachend hysterisch op de grond lag. Dat was me toch een stuk fijner.![]()
thor zei:Inderdaad.. huilen van blijdschap, op een portie hawaiaantjes.. Bij het nummer road trippin van the red hot chilli peppers![]()
Riel zei:ik heb wel is tranen in mijn ogen gekregen van paddo's door de mooiheid![]()
lysergine25 zei:vode zei:Jah, ik heb gehuild op LSD, en dat is me wel een tikkie intens!!
Maar ik heb ook gehuild op LSD van het lachen! Zo herinner ik mij een lachkick op een WC, waar ik half huilend half lachend hysterisch op de grond lag. Dat was me toch een stuk fijner.![]()
O ja bijna vergeten ik heb heel hard gejankt van de paniek, toen ik dacht dat ik gek zou blijven.
geen kleintje om zomaar te vergeten ...
Dikke ogen, maar een opgeluchte ziel.
Stonie
dat ben je ook jongentje je bent een ziekelijke droguée als je tript hangend tegen mijn nachtkastjeSoma zei:Ah, dacht al dat ik ziek in m'n hoofd was![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."