#1
heb weleens tijdens een trip gehuilt om imagine van john lennon. ik bedacht me toen dat hij een ideale wereld beschreef, en eigenlijk moest ik toen huilen om wat er op dit moment op deze wereld gebeurt. een paar duizend kilometer verderop zijn er leeftijdsgenoten die zich met een katapult verzetten tegen grootmacht amerika. aan de andere kant van de wereld zijn er weer dagelijks tornados enzo. toen heb ik serieus voor het eerst in mijn leven op me blote knieen naar boven gekeken en heb ik van binnen dank je wel gezegd voor het mooie leven wat wij hier hebben...het is wel mooi, maar lang niet ideaal, dus daarom creeer ik wel af en toe een eigen ideale omgeving, en kan ik weer lekker wegzwijmelen op john lennon of bob dylan ofzo.