Wat een onzin dat je eerst paddo's moet proberen voordat je aan de LSD gaat. LSD is perfect te handelen, ook voor beginners.
Mijn tips zijn:
- 1 (liefst ervaren) tripzitter
- niet teveel andere nuchtere mensen erbij.
- niet teveel trippende mensen erbij (hooguit 3 is een mooie groep meestal)
- zorg voor een bekende, rustige omgeving. Het liefst thuis dus.
- muziek die je van voor tot achter kent en ook leuk vind. Wat rustigere muziek is in een trip vaak lekkerder, zeker de 1e keer.
- zorg voor objecten waar je je mee kan vermaken. Een xbox bv. Of een kwast met verf. Whatever.
- neem niet teveel lsd. 100ug is een mooie hoeveelheid.
- wees er zeker van dat je mindset goed is. Dus je bent vrolijk, opgewekt, etc. En je hebt niet een paar uur voor de trip nog ruzie gehad.
- belangrijk ook: Je hebt een goede geestelijke gezondheid. Geen schizofrenie etc.
- besef je dat je niet meer terug kan zodra je het genomen hebt, en dat je alles over je heen moet laten komen.
- als het vreemd aanvoelt moet je je bedenken dat het allemaal goed komt en er uiteindelijk niets aan de hand is.
Als je dit allemaal opvolgt heb je hoogstwaarschijnlijk een supergave trip!
Over de prijs: Voor 1 microdot of zegel betaal je meestal tussen de 4-10 euro. 10 euro is wel duur, maar is het voor een keer zeker waard
![:)]()