#1
Delirium zei:pipoxyz zei:Slecht 1,
verander je volgorde:
Toekomst<>Paddo->San Pedro->LSD-> Peyote
Slaat nergens op, een allereerste keer trippen op LSD kan best.
Mijn tips: aangezien je nog nooit getript hebt zou ik rustig aan beginnen; maximaal een halve zegel. Zorg dat je samen met goede vrienden bent waarvan er één nuchter is. Zorg voor voldoende eten en drinken.
Oh, en een schrift ofzo om in te schrijven en te tekenen is ook een must!
Veel plezier
![]()
Ik ben het helemaal met delerium eens. Eerste trip LSD kan prima als je een halfje neemt, goede vrienden hebt erbij en een veilige plek hebt. Paddo's zijn misschien korter van duur maar een redelijk aantal mensen vinden ze mentaal zwaarder, hoewel niet iedereen. Het maakt denk ik dus niet heel veel uit welk tripmiddel je mee begint, voor iedereen is een andere ideale volgorde.
Toen ik voor het eerst LSD nam, na een heleboel paddo ervaringen dacht ik nog bij mezelf dat dat een prima introductie aan trippen in het algemeen was geweest, en dat was een halve zegel. Dus.. beginnen met een halve zegel lijkt me prima.