#1
Wat doen jullie het liefst?
trippen jullie liever in een rustige omgeving met alleen maar medetrippers of preferen jullie liever een drukke omgeving zoals een feest of café met (veel) niet-trippende mensen..
Persoonlijk hou ik wel van beiden en is een rustige omgeving zeker het veiligst, maar soms vind ik het echt fantastisch om in een drukke omgeving te zijn om te kunnen lachen met de absurdheid van hoe de realiteit dan wel niet is en soms versta je dan zelf totaal niet in wat voor rare situaties je dan wel niet komt..
soms lijken je zatte of scheve medemensen dan toch wel echt karikaturen en worden bepaalde aspecten van hun karakter zodanig groot uitvergroot dat je er zo dóór kan kijken..
Een beetje uit je nek lullen al trippende tegen een vreemde kan ook heel bizar maar toch plezant zijn
dus kortom in een drukkere omgeving, bij voorkeur feestje of festival geeft imo toch het meeste tripavontuur,grappige herinneringen en anekdotes
wat vinden jullie?
trippen jullie liever in een rustige omgeving met alleen maar medetrippers of preferen jullie liever een drukke omgeving zoals een feest of café met (veel) niet-trippende mensen..
Persoonlijk hou ik wel van beiden en is een rustige omgeving zeker het veiligst, maar soms vind ik het echt fantastisch om in een drukke omgeving te zijn om te kunnen lachen met de absurdheid van hoe de realiteit dan wel niet is en soms versta je dan zelf totaal niet in wat voor rare situaties je dan wel niet komt..
soms lijken je zatte of scheve medemensen dan toch wel echt karikaturen en worden bepaalde aspecten van hun karakter zodanig groot uitvergroot dat je er zo dóór kan kijken..
Een beetje uit je nek lullen al trippende tegen een vreemde kan ook heel bizar maar toch plezant zijn
dus kortom in een drukkere omgeving, bij voorkeur feestje of festival geeft imo toch het meeste tripavontuur,grappige herinneringen en anekdotes
wat vinden jullie?

... jammer dat het nu dan zo koud weer is. Maar wachten tot de zomer