Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen in drukke omgeving

Trippen in drukke omgeving

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat doen jullie het liefst?

trippen jullie liever in een rustige omgeving met alleen maar medetrippers of preferen jullie liever een drukke omgeving zoals een feest of café met (veel) niet-trippende mensen..

Persoonlijk hou ik wel van beiden en is een rustige omgeving zeker het veiligst, maar soms vind ik het echt fantastisch om in een drukke omgeving te zijn om te kunnen lachen met de absurdheid van hoe de realiteit dan wel niet is en soms versta je dan zelf totaal niet in wat voor rare situaties je dan wel niet komt..

soms lijken je zatte of scheve medemensen dan toch wel echt karikaturen en worden bepaalde aspecten van hun karakter zodanig groot uitvergroot dat je er zo dóór kan kijken..

Een beetje uit je nek lullen al trippende tegen een vreemde kan ook heel bizar maar toch plezant zijn

dus kortom in een drukkere omgeving, bij voorkeur feestje of festival geeft imo toch het meeste tripavontuur,grappige herinneringen en anekdotes

wat vinden jullie?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drukke omgeving zoals feest/bioscoop ofzo vind ik erg vet maar dan met een normale hoeveelheid. Thuis experimenteer ik met de doses en kijk hoe ik reageer, in een drukke omgeving doe ik toch wat rustiger met dosen..

maar alletwee heeft het wat, maar als ik echt moet kiezen word het toch binnen trippen met medetrippers of alleen. Dan zie ik het meest en maak ik het meest mee. Ik kan er dan ook veel beter over nadenken.. zo'n ervaring heb je meer aan voor mijn gevoel.

Maar zoals ik zei alletwee is het gewoon vet.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."