Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen in drukke omgeving

Trippen in drukke omgeving

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat doen jullie het liefst?

trippen jullie liever in een rustige omgeving met alleen maar medetrippers of preferen jullie liever een drukke omgeving zoals een feest of café met (veel) niet-trippende mensen..

Persoonlijk hou ik wel van beiden en is een rustige omgeving zeker het veiligst, maar soms vind ik het echt fantastisch om in een drukke omgeving te zijn om te kunnen lachen met de absurdheid van hoe de realiteit dan wel niet is en soms versta je dan zelf totaal niet in wat voor rare situaties je dan wel niet komt..

soms lijken je zatte of scheve medemensen dan toch wel echt karikaturen en worden bepaalde aspecten van hun karakter zodanig groot uitvergroot dat je er zo dóór kan kijken..

Een beetje uit je nek lullen al trippende tegen een vreemde kan ook heel bizar maar toch plezant zijn

dus kortom in een drukkere omgeving, bij voorkeur feestje of festival geeft imo toch het meeste tripavontuur,grappige herinneringen en anekdotes

wat vinden jullie?
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drukke omgeving zoals feest/bioscoop ofzo vind ik erg vet maar dan met een normale hoeveelheid. Thuis experimenteer ik met de doses en kijk hoe ik reageer, in een drukke omgeving doe ik toch wat rustiger met dosen..

maar alletwee heeft het wat, maar als ik echt moet kiezen word het toch binnen trippen met medetrippers of alleen. Dan zie ik het meest en maak ik het meest mee. Ik kan er dan ook veel beter over nadenken.. zo'n ervaring heb je meer aan voor mijn gevoel.

Maar zoals ik zei alletwee is het gewoon vet.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik verkies zoiezo een rustige omgeving, ook bij cannabis trouwens
maar ik heb wel altijd de behoefte in tegenstelling metshrooms om andere mensen te bezichtigen :d
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou ook van beiden; rustige omgeving met een select aantal mensen kan een heerlijke trip opleveren waar je volledig opgaat in het visuele en af en toe toch wel redelijk bizarre gesprekken, en elkaar op een andere en betere manier leert kennen.
Maar.. trippen op een drukke plek vind ik ook wel iets hebben, maar dan het liefst wel iets als een goa feestje, zodat als je zegt 'ja ik doe alleen maar zo vaag omdat ik LSD op zeg' dat ze reageren met 'oooh oke vandaar' en niet 'lsd?! maar dat is toch heel gevaarlijk?', want ik moet van mijzelf altijd graag delen wat ik doe.
Ik vind nuchtere mensen als ik zelf trip ook altijd echt heel grappig, sowieso mijn hele omgeving als die wat drukker is; elk los mens moet ik bestuderen en als het even kan ontleden tot in details, en het is ook gewoon allemaal zo overduidelijk.

Ik denk dat ik LSD haast overal wel leuk zou vinden, het is ook gewoon zo leuk (toch ff voor mensen met weinig ervaring: niet alle locaties zijn even veilig voor onervaren trippers).
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Trippen op andere lokaties daar moet je aan wennen, je moet ook inharden.
Ik heb gister een van de beste trips gehad in een thermisch welness and rest center.

Totaal de weg kwijt begeleidt door mijn sitter.

FENOMENAAL !!!

:hearteyes:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waar blijft je report? :wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Henkfloyd zei:
Waar blijft je report? :wave:
Klik om te vergroten...

Ben ik inderdaad ook wel nieuwsgierig naar; weer eens een nieuw report van jou.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou dat rapport komt er welk maar ik wil de lokatie niet verraden en fotos zijn onmisbaar in / voor dit tripverhaal omdat in dat droom paleis echt alles glitterde en glinsterde van de entree tot aaan de wc.

Een overdosis aan thermisch caladrium contact en langdurig gevaporiseerd worden in een kruidentempel.

:hearteyes:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb geleerd dat drukke omgevingen me niet zo liggen al trippend.

Dus vanaf nu, enkel thuis en volledig voorbereid.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik trip alleen maar in rustige omgevingen... drukke omgevingen zijn me nooit aangeboden. Ik ben geen feestganger dus zal daar niet snel lsd gebruiken. Trippen doe ik nu het thuis is alleen maar binnen. Als het mooier weer is ga ik wel naar buiten maar vermijd dan zoveel mogelijk dat ik op drukke plekken kom zoals een supermarkt of een winkel.

Mischien ooit op zo goa feestjes... die muziek en lsd hebben een aparte werking op me.

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
hallotje zei:
Ik trip alleen maar in rustige omgevingen... drukke omgevingen zijn me nooit aangeboden. Ik ben geen feestganger dus zal daar niet snel lsd gebruiken. Trippen doe ik nu het thuis is alleen maar binnen. Als het mooier weer is ga ik wel naar buiten maar vermijd dan zoveel mogelijk dat ik op drukke plekken kom zoals een supermarkt of een winkel.

Mischien ooit op zo goa feestjes... die muziek en lsd hebben een aparte werking op me.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Gewoon een avond/ nacht wandeling over lege straten is niet veel anders qua rust dan binnen trippen, je komt af en toe iemand tegen maar dat is toch vaak aan de andere kant van de straat.
Goa feestjes zijn ook heel leuk, en als je dan ooit op zo'n feestje zou trippen raad ik buiten feestjes aan, daar kan je makkelijker ff van het feestje weg lopen als de trip even te sterk is, gewoon wat ronddwalen om het feestje heen.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
azgaza zei:
Gewoon een avond/ nacht wandeling over lege straten is niet veel anders qua rust dan binnen trippen, je komt af en toe iemand tegen maar dat is toch vaak aan de andere kant van de straat.
Klik om te vergroten...

Jammer dat ik in kut boerengat woon... en als ik ergens anders ben moet ik altijd wel wat voorzichtiger doen om nog thuis te komen.

azgaza zei:
Goa feestjes zijn ook heel leuk, en als je dan ooit op zo'n feestje zou trippen raad ik buiten feestjes aan, daar kan je makkelijker ff van het feestje weg lopen als de trip even te sterk is, gewoon wat ronddwalen om het feestje heen.
Klik om te vergroten...
Dit overtuigd me nog meer azgaza :smoke:... jammer dat het nu dan zo koud weer is. Maar wachten tot de zomer :sunglasses:.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik vond het heerlijk trippen op Utrecht Centraal in de spits. De dagelijkse sleur van mensen geeft stof tot nadenken. Briljant als je daar dan relaxed met je benen languit zit op een bankje terwijl iedereen om je heen stressed en rent :)
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Supervlieg zei:
Ik vond het heerlijk trippen op Utrecht Centraal in de spits. De dagelijkse sleur van mensen geeft stof tot nadenken. Briljant als je daar dan relaxed met je benen languit zit op een bankje terwijl iedereen om je heen stressed en rent :)
Klik om te vergroten...

Morgen weer trippen in de buurt van utrecht :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Supervlieg zei:
Ik vond het heerlijk trippen op Utrecht Centraal in de spits. De dagelijkse sleur van mensen geeft stof tot nadenken. Briljant als je daar dan relaxed met je benen languit zit op een bankje terwijl iedereen om je heen stressed en rent :)
Klik om te vergroten...
idd zo dingen bedoel ik ook :)
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik lach me altijd helemaal dubbel om mensen tijdens een acid tripje.
m
magicwassoLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik heb alleen slechter ervaring met in drukke plekken te trippen, begin altijd te denken dat ik normaal moet gaan doen en dat iedereen mij aankijkt als een junkie enzo, pfff dus voor mij is het niks
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jeller zei:
Supervlieg zei:
Ik vond het heerlijk trippen op Utrecht Centraal in de spits. De dagelijkse sleur van mensen geeft stof tot nadenken. Briljant als je daar dan relaxed met je benen languit zit op een bankje terwijl iedereen om je heen stressed en rent :)
Klik om te vergroten...
idd zo dingen bedoel ik ook :)
Klik om te vergroten...

Dat is precies wat ik ook ervaar ja, alleen krijg dan wel een misantropisch 'wat is de mensheid toch verneukt' gevoel, ik vind ze aan de ene kant wel grappig, en ik vind het contrast met trippende mensen leuk, maar hun vastgeroestheid is gewoon hopeloos op dat soort momenten.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#19
Je gaat sociale verbanden zien en ik beschouw de mens dan als een soort roboachtige soicale wezentjes.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#20
jcutter123 zei:
Je gaat sociale verbanden zien en ik beschouw de mens dan als een soort roboachtige soicale wezentjes.
Klik om te vergroten...

ik ook, zo'n halve matrix bijna, waarin iedereen gewoon doet wat er verwacht wordt, en bijna als robots alles doen

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."