Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe erg ?

Hoe erg ?

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
450?

Als je dood wil of in elk geval een ego-death wil wens ik je succes. Het zal leerzaam worden maar zeer pijnlijk. (geestelijk) Zorg er voor dat je niet alleen bent zodat je je zelf niets aan kan doen.

Good Luck..!
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je bent nog maar 17, ik zou als ik jou was nog niet aan drugs beginnen.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Als je aanleg hebt voor psychose en dat soort dingen zou ik het absoluut niet doen of lekker rustig aan beginnen. Mijn eerste LSD trip van 200 mics waarvan ik vond dat ik er nog wel 100 - 200 mics bij kon hebben.

Wat is het verschil? Ik heb veel/meerdere tripervaringen met verschillende middelen plus ken mijzelf door en door en weet precies wat ik wel en niet kan hebben (alhoewel ik mijn grens met LSD nog niet bereikt heb ben ik ook niet van plan deze op te zoeken voordat ik uitvoerig onderzoek heb gedaan).

Jij daarintegen blowt af en toe plus geen tripervaring en dus is het absoluut NIET verstandig om 450 voor de eerste keer te nemen (weet ook niet hoe je daar bij komt maar zet het AUB uit je hoofd voor je eigen bestwil). Als het klopt dat je aanleg hebt voor psychose's enzo dan zou ik de 1e keer alleen trippen zowat beschouwen als poging tot totale paranoia (oftwel geestelijke zelfmoord). Ik denk dat alleen egte geharde trippers geschikt zijn om dit soort dingen alleen te doen (of mensen die er gewoon goed tegen kunnen en dit weten) dus ookal ben je bang dat iemand anders je trip verpest neem dan iemand mee die BV veel ervaring heeft met paddo's en laat hem dan paddo's eten ofzo ook even leuk maar stuk veiliger en vooral gerustellender.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dit is een pad wat je over een paar jaar maar moet gaan bewandelen.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Die papertrip van 450 mics die heeft ie niet eens, kan ie ook niet krijgen want die bestaan niet ....


Dus mensen ... hou in je achterhoofd dat ie waarschijnlijk gewoon een tripjes heeft van 100 mics en niks meer.


:hearteyes:

Opschepperij iedere keer .....
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Begin altijd met kleine hoeveelheden. Je krijgt nooit spijt als je de eerste keer iets te weinig neemt. Als je er eenmaal in zit, kan je niet snel even terug. 450 durf ik zelfs niet aan.
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring..

Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?


En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..

Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..

BVD..
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
450? Je weet niet wat je doet...

Met dan nog aanleg voor psychische stoornissen?
Blijf gewoon bij blowen of doe maar je eerste keer lsd minimum 350 mics ervan af.
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier..
Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn..

Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
ow..nuance..achja..ik klikte ietswat snel... lsd is Altijd verstandig eens te ervaren..maar niet direct 450 mics (al betwijfel ik dat dat op je zegeltje zit)
lsd werkt al vanaf zo'n 20mics als ik me niet vergis,..dus helemaal als je niet zeker bent of jij in een psychotisch gevoelig persoon bent, is het adviseerbaar om eerst een kwartje te nemen en als dat goed bevalt nog een kwartje. In principe geeft een halfje je al een sterke ervaring, en is het voor een eerste keer misschien wel raadzaam het daarbij te laten en evt over een maandje ofzo een hele te nemen.

http://www.youtube.com/watch?v=_V4K7FepKw4
http://www.youtube.com/watch?v=8uF2OW-U1r
http://www.youtube.com/watch?v=0J1NWG3nyrs
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.


:hearteyes:

450 is bullshit van de hoogste plank.

:hearteyes:
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik zou het niet doen. 17 jaar en je al wagen aan shit als LSD vind ik sowieso niet verstandig. Zeker gezien je psychische staat. Ik zou eerst rustig experimenteren met andere drugs voordat je aan zware tripmiddelen gaat zitten.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
200 kan waar zijn ... maar ik ga daar niet van uit.


:hearteyes:

450 is bullshit van de hoogste plank.

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Ik denk ook dat 200 ug al wat onwaarschijnlijker is, de meeste zegels zijn echt niet supersterk, er is gewoon af en toe geluk met een vel dat de 100 overtreft.
Verder denk ik niet dat je leeftijd in jaren maar geestelijke volwassenheid meer invloed heeft op of het veilig is, en het is betwijfelbaar in hoeverre deze persoon gevolgen wil overzien (kenmerk van geestelijke volwassenheid) als hij zijn eerste trip in eerste instantie 450 ug wilde nemen.
E
EnvyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#15
Envy zei:
Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen..
Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo.
Klik om te vergroten...

Ja zeg....Gaat ons een beetje vertellen dat Wij het verkeerd begrijpen terwijl Jij het gewoon niet goed zegt.

Envy zei:
Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?
Klik om te vergroten...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neuro zei:
Envy zei:
Een jongen van 17 jaar..
70 kilo, 1.85m lang..

Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring..

Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten..
Is dit wel verstandig.?


En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben..

Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis..

BVD..
Klik om te vergroten...

Gewoon doen. Even helemaal weg. Hoppa!
Klik om te vergroten...

lol

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."