Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb weleens gehoord dat als je ketamine snuift, en gelijk gaat slapen dat je dat het gevoel heb als je wakker wordt, dat je 10 jaar heb liggen slapen, meer mensen met ervaringen hierover.. Of ervaring met zoiets met andere drugs.."
"Echt erg dat mensen zo verslaafd kunnen raken.. Mijn mond valt open van verbazing.."
"Ik heb ook niet 1 strip van 450, dat hebben jullei verkeerd begrepen.. Maar 2 van 200 en 1 van 50-75 of zo."
"Omdat ik dus gehoord heb, dat je je gehele slaap kan ervaren alsof je 10 jaar heb liggen pitten, en ik wou dat dus horen van jullie.."
"Een jongen van 17 jaar.. 70 kilo, 1.85m lang.. Ik heb een matig blowervaring, en helemaal geen trip ervaring.. Hoe erg kan ik een stripje van 450 mics verwachten.. Is dit wel verstandig.? En dan nog een keer dezelfde vraag, maar als ik er nou bij zet dat ik enige aanleg heb voor psychische stoornissen, en depressief ben.. Dus ik wil wel duidelijk verschil zien tussen het antwoordt met of zonder stoornis.. BVD.."
"Uhm, maar ik wil echt zeg maar even helemaal weg van hier.. Dus ik wil niet kunnen merken dat ik tv kijk, maar totaal weg zijn.. Zou je kunnen beschrijven hoe zon trip er voor mij uit zou gaan kunnen zien, en wat mijn lichaam doet, en wat is zie."
"Dus ik zou maar eens moeten beginnen met een 100 mics of lager.. Zou iemand een beetje zon trip kunnen beschrijven.. Ik heb bijvoorbeeld met Blowen, dat ik een beetje begin te trillen, en dat ik af en toe ineens een beweging maak die ik niet zelf bestuur zeg maar, maar dan om hele kleine dingetjes, bijvoorbeeld ineens met mijn voet tik.. Heb je dat ook met lsd of gaat het bij lsd alleen maar om hoe je dingen ziet en kan je lichaamelijk wel normaal functioneren ?"
"Okee, bedankt iedereen.. Ik weet nu in ieder geval dat 450 mics geen goed idee is.."
"Dan neem ik een 100 Heb er nu al zin in, zou je redelijk veilig een 100 alleen kunnen nemen? Want ik heb er weinig zin in dat mensen mijn trip verpesten.."