Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD en je lichaam

LSD en je lichaam

33 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
l
lichtendonkerLid
01-01-2024, 00:00
#1
De knoop in je maag vind ik het meest vervelend of dat mijn innerlijke termostaat op hol slaat van vrieskou tot oven temperaturen.

Verder ben ik dol op het zwaar geile gevoel. De kronkels op bed komen heel ergens anders van!
Multiple orgasmes voor dames en heren :hearteyes:
t
the.bugggLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik heb bijna altijd last van winderigheid. ik moet enorm veel scheetjes laten.
en ook enorm vaak naar de wc gaan om mijn blaas te legen. de laatste keer had ik ook nog een heel bizarre hallucinatie. ik ben ongeveer 6 maanden geleden op mijn kaak geslaan en had toen soms last als ik mijn mond open deed. ik hoorde telkens een soort klik alsof er 2 botten overelkaar schoten en dan weer vrijkwamen te zitten. ik heb hier sinds enkele weken opnieuw last van, en tijdens mijn laatste trip had ik het gevoel dat mijn kaak aan de linkerkant verbrijzelt was. elke keer als ik mijn mond opende hoorde ik een klik en elke keer deed het een klein beetje meer pijn. maar aan het einde van mijn trip werd het anders. toen had ik nog steeds die klik maar elke keer ik die klik hoorde had ik het gevoel dat er een soort balletje uit mijn kaak schoot en recht in mijn mond. ik kon zelfs bijten op het balletje en het voelde aan als een soort slijmerig nootje. zoals meestal trok ik mij daar niet zo veel van aan want ik vond het zelfs lachwekkend omdat een vriend het raar vond als ik dat geluid maakte. ik heb het balletje wel nooit uitgespuugd. toen ik uiteindelijk in mijn bed kroop volde mijn kaak nog steeds verbrijzelt aan en deed het wel redelijk veel zeer. ik heb gewoon mijn gedachten ergens anders op gezet en heb nog 2 uur wakker gelegen, om dan lekker in slaap te vallen. de volgende morgen deed mijn mond geen pijn meer en het balletje was verdwenen.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#3
Met LSD heb ik dat ik altijd de basisbewegingen even opnieuw moet uitvinden. Dit lukt overigens niet altijd wat wel grappig is :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het enige met LSD dat ik heb is dat ik me licht en zwevend voel als ik loop, en dat alles heel 'makkelijk' gaat, elke beweging. Ook heb ik aan het begin vooral een licht vreemd gevoel in mijn hoofd.
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
nja spasmes ook, maar onder spasmes versta ik meer van die heel snelle ongecontroleerde bewegingen, terwijl ik heel traag heel rare bewegingen doe :tongueout:
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik loop altijd achterover geleund, mijn rechter schouder voelt aan of hij wat naar voor steekt, mijn maag bromt en ik laat enorm veel scheten...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat kronkelen in bed klinkt wel bekend. Ook heb ik altijd aan het eind van een trip het gevoel alsof mn organen los in mn lichaam zitten. Dus dat als mn sluitspieren het begeven alles er gewoon uit valt. Raar, ja.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bewegingen wat voortkomt uit het verkrampen van je hersens door de lsd?
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
jcutter123 zei:
Bewegingen wat voortkomt uit het verkrampen van je hersens door de lsd?
Klik om te vergroten...

Hoe kom je er nou weer bij dat je hersens zouden verkrampen?! Voor zover ik weet zitten er geen spieren in je hersenen dus hoe moeten ze echt verkrampen? LSD komt alleen maar in hele kleine hoeveelheden in je hersens en hecht zich aan bepaalde subtypes serotonine receptoren, MEER NIET.
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook rommellende organen en drukkend gevoel op me borst. Elastieke benen en licht armen :hearteyes:
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik voel me eigenlijk alleen maar super lekker! Geen rare dingen verder.
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#12
wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd (ik denk dat dat te maken heeft dat je hersenen geen koud signaal meer weergeven door dat je zintuigenfliter tijdelijk fucked is) en daardoor krijg ik altijd precies rare "twiches" als ik in mijn kamer zit als de ruit open staat en als het koud is. ma eigenlijk is da gewoon je lichaam dat het koud heeft alleen je geest dus ook je gevoel heeft het totaal niet koud, very strange indeed.
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#13
hallotje zei:
Ik heb ook rommellende organen en drukkend gevoel op me borst. Elastieke benen en licht armen :hearteyes:
Klik om te vergroten...


drukkend gevoel op je borst? Zeer herkenbaar.

2 vrijdagen geleden hele maya om 12:15 in de middag genomen. Op een gegeven moment kreeg ik last van druk op de borst en pijn/steken in men hart plus meerdere spiertjes er omheen. LSD kan geen directe oorzaak zijn voor pijn en/of schade in je lichaam maar zeker wel indirect (denk door de stress en dat soort dingen wat LSD op kan wekken). Dit werd op een gegeven moment zo erg dat ik dacht dat ik elk moment een hartaanval kon krijgen (heb er overigens een week lang erg last van gehad maar is nu al bijna weg), dus 112 alarm post artsen alles gebeld uit vrees voor men eigen leven.

1 van de meest intense ervaringen van mijn leven maar de meerdere gesprekken met de docter op de dag zelf en de dagen erna hebben mij hierdoor wel meer zekerheid dan ooit gegeven. Maar ik denk dat het ook kan komen omdat het al de 8e week was (momenteel gekapt tot oud en nieuw met ALLES) + alles wat er al bij was.

Over rare bewegingen gesproken ik kronkel me lichaam altijd in elk hoekje en gaatje onder invloed van LSD (soms zo erg dat ik zowat over de muren heen kruip) wat uiteindelijk tot zeer komische momenten resulteerd.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Larz zei:
wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd
Klik om te vergroten...


Ik weet ook niet precies zeker waarom maar ik kan het inderdaad ook moeilijk koud krijgen in een sterkere trip, meestal twijfel ik dan of het koud is en kom ik tot de conclusie dat het wel koud is maar dat ik het niet koud voel. Dat moet samen met het zweverige hoofd-nek gevoel echt het enige lichamelijke effect zijn dat ik ken ervan.
Ik snap ook echt niet hoe iedereen anders er zo veel bijwerkingen van krijgt..

Wat ik trouwens wel altijd heb is dat mijn rechter pupil groter is dan de linker als ik trip, nuchter zijn ze altijd precies hetzelfde. Ik heb het minstens 4-5 nuchtere mensen in verschillende tirps gevraagd te bevestigen en mijn ene pupil is écht groter dan de andere met LSD op. Geen idee waarom, maar gezien het na slapen en een aantal uur na de trip weer gewoon is hecht ik er niet zo veel waarde aan.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#15
De neiging om op je tanden te gaan bijten. Gevoel van soort verwachting/onmacht/frustratie (de woorden doen het negatief klinken, maar dat is het niet echt, enkel wat ongemakkelijk). Vandaag wat stramme kaakspieren :/
Maar dat is het ook zo ongeveer :)
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#16
azgaza zei:
Larz zei:
wat een leuk feitje is dat je heel moeilijk koud krijgt op lsd
Klik om te vergroten...


Ik weet ook niet precies zeker waarom maar ik kan het inderdaad ook moeilijk koud krijgen in een sterkere trip, meestal twijfel ik dan of het koud is en kom ik tot de conclusie dat het wel koud is maar dat ik het niet koud voel. Dat moet samen met het zweverige hoofd-nek gevoel echt het enige lichamelijke effect zijn dat ik ken ervan.
Ik snap ook echt niet hoe iedereen anders er zo veel bijwerkingen van krijgt..

Wat ik trouwens wel altijd heb is dat mijn rechter pupil groter is dan de linker als ik trip, nuchter zijn ze altijd precies hetzelfde. Ik heb het minstens 4-5 nuchtere mensen in verschillende tirps gevraagd te bevestigen en mijn ene pupil is écht groter dan de andere met LSD op. Geen idee waarom, maar gezien het na slapen en een aantal uur na de trip weer gewoon is hecht ik er niet zo veel waarde aan.
Klik om te vergroten...


Als het aan mij ligt krijg je het wel wat warmer maar voel je de kou grotendeels ook niet aangezien de kleuren van men huid wel naar den bepaalde temperatuur staan maar ikzelf heb het dan vet warm.
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#17
Had het afgelopen weekend ook. Ik liep in mn trui buiten rond maar ervoer de kou als prikkels op mijn huid ofzo ipv dat het onaangenaam was kon ik me er niet echt druk over maken. :mrgreen:
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik beweeg mee met de omgeving.
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#19
Laaste trip voelde ik de visuals ook ..
hebben jullie dit ook gehad

de visual wilde mij aan raken en ik voelde zijn hand...
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#20
Spieren die zich samentrekken, lig af en toe in de raarste bochten op bed :)
Als ik aant trippen ben moet ik ook supervaak pissen om de een of andere manier :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."