Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsThe Shivas will free Myanmar ....

The Shivas will free Myanmar ....

60 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Stonie is een van mijn favoriete rare snuiters. :beer:
S
SantatripLid
01-01-2024, 00:00
#2
Santatrip zei:
Vanavond voor het eerst de shiva's proberen :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

:wave:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
raging_bull zei:
lysergine25 zei:
Telefoon kampt zelf met allerlei complexe issues.

Ik zal nooit verslaafd kunnen raken aan de LSD.

:wave:
Klik om te vergroten...
LSD is niet verslavend.. Nou ja, geestelijk wil je graag meemaken wat je meemaakt onder invloed van LSD.. Maar het is daarnaast dan weer niet slecht voor je lichaam. En als je geestelijk goed gesteld bent kan er ook geestelijk weinig tot niets met je gebeuren.

De dingen die je er aan overhoud zijn positief, inzicht bijvoorbeeld..
Klik om te vergroten...

Tenzij je aanleg voor psychose hebt, of extreem bad gaat, dan kan je er een trauma aan overhouden. Maargoed, dat terzijde; bij geestenlijk gezonde individuen kan je wel algemeen stellen dat je er alleen positieve dingen aan overhoud.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#4


Waauw, mooie vellen man 8D~

Voel me wel sneu hoor, ik op zoek naar 'een zegeltje' en jij komt aan met zo'n vel :grin:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ach, nu dat Telefoon gaat kappen met drugs moet ie niet gaan zeiken over mensen die het nog wel leuk vinden.

Dat doet me tdenken aan het verheven gelovigenvingertje *als jij je niet onderwerpt aan God, dan zal je branden in de hel!* Vrij vertaald: Als je niet doet wat ik denk dat goed is zal het slecht met je aflopen.

Echt superiritant als mensen dat doen. Bovendien is LSD niet verslavend. Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Pikachu zei:
Hoewel ik het enorm jammer zou vinden als ik nooit meer mocht trippen...
Klik om te vergroten...

Je zou het toch ook jammer vinden als je nooit in je leven meer muziek zou kunnen horen? Of dergelijke dingen, betekend ook niet dat je verslaafd bent aan muziek; als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#7
azgaza zei:
. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
Klik om te vergroten...
Nicely put. :smoke:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Amen .
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
AJ zei:
azgaza zei:
. als je zo zou redeneren is alles dat je leuk vind gelijk verslavend, en dat is niet zo. LSD is meer zoiest als hele mooie muziek; of ogen hebben ofzo, je bent er niet aan verslaafd maar het idee om het nooit meer te hebben staat je gewoon niet aan.
Klik om te vergroten...
Nicely put. :smoke:
Klik om te vergroten...

nieuw op het forum, komt uit de zelfde hoek van het land als mij, en steelt men avatar, :beer: welcome
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#10
AJ zei:


Waauw, mooie vellen man 8D~

Voel me wel sneu hoor, ik op zoek naar 'een zegeltje' en jij komt aan met zo'n vel :grin:
Klik om te vergroten...

Da's de achterkant :P
A
AJLid
01-01-2024, 00:00
#11
I know :wink:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
So i will test one LSD papertrip ahead ... they promised 150 mics tested en well. ( de dealer heeft weer is gelogen over de testuitslag.
De ware sterkte varieert tussen de 90-120 mics )


Ok here we go folks hold on ! place your helmets on ....


This acid makes me shake and shiver !!

Buggle up baby, we will free Mayamar for once and all.

Go home fucking dictator give the land back to the people.

From de ShivaPalace Amsterdam
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#13
haha spacert :stoned:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey, zat je niet aan de dmt dit weekend? Nu ja, bedankt voor het voortesten dan maar he, je doet het vast met tegenzin :wink:.

Myanmar= Birma..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
150 ug? Als dat zo is is dat een mooie dosis; ik had ooit zegels die waren me 150 ug beloofd; ook getest (niet door mij, en ik kreeg ze gratis, dus het was geen verkooppraatje), en waarschijnlijk goed bewaard want die dingen waren echt goed sterk.
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#16
lol, heb je daar weer een mooie colectie op de kop getikt zeg :sunglasses:
Heeft de collectie jou al op de kop getikt?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
als je zon vel vasthoudt neemt je lichaam het toch al meteen een beetje op ofniet?dat vraag ik me eigenlijk altijd al af.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Onder invloed van de tester vroeg mijn linker helft al aan de rechterhelft ... hoe schrijf je Myamar ook alweer ...
Klik om te vergroten...

en op de zevende dag antwoordde de wijze rechterhelft:

myaNmar :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#19
De Shivas 90-120 mics tested and graded .... 500 x op 1 complete blotter.

Voorzijde:




Achterzijde:




Moeten nog wat extra testjes gedaan worden om een beter gemiddelde te krijgen.

:hearteyes:

:wave:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Mooie zegels; mooie sterkte: klinkt alsof je iets goeds te pakken hebt.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."