#1
Als je de mogelijkheid hebt om lsd te nemen, neem het dan.
Paddo's zijn een moeilijker drugje.
Paddo's zijn een moeilijker drugje.
Lake zei:Ik denk dat je uitstekend 100 ug zou kunnen nemen, dat is echt niet zwaarder dan een portie paddo's.
Pikachu zei:Paddo's zijn leuk, maar ik zou er in principe nog huiswerk op kunnen maken in vergelijking met LSD.
DarkScope zei:Pikachu zei:Paddo's zijn leuk, maar ik zou er in principe nog huiswerk op kunnen maken in vergelijking met LSD.
haha, dus echt niet he.
azgaza zei:DarkScope zei:Pikachu zei:Paddo's zijn leuk, maar ik zou er in principe nog huiswerk op kunnen maken in vergelijking met LSD.
haha, dus echt niet he.
Nee inderdaad niet. Met paddo's kan ik nauwelijks mijn eigen zin voeren denk ik. Lopen ook niet echt; en iets logisch doen.. in de verste verte niet. Ik denk dat jij (pikachu dus) gewoon een absurd hoge paddo tollerantie hebt. Komt wel vaker voor. Als je paddo's eens goed meemaakt.. dan zie je hoe krachtig die dingen zijn.
Twee? Twee paddestoeltjes, of twee porties? Een portie bestaat meestal uit meer dan één paddestoel (tenzij het een flinke betreft natuurlijkPikachu zei:Ik doe meestal een portie hawaiaantjes. Ik zal eens proberen om er twee te eten. (...)
). Ik geloof dat een portie verse paddestoelen rond de 30 gram ligt? Correct me if I'm wrong hebogirl zei:Twee? Twee paddestoeltjes, of twee porties? Een portie bestaat meestal uit meer dan één paddestoel (tenzij het een flinke betreft natuurlijkPikachu zei:Ik doe meestal een portie hawaiaantjes. Ik zal eens proberen om er twee te eten. (...)). Ik geloof dat een portie verse paddestoelen rond de 30 gram ligt? Correct me if I'm wrong
![]()
hebogirl zei:Twee? Twee paddestoeltjes, of twee porties? Een portie bestaat meestal uit meer dan één paddestoel (tenzij het een flinke betreft natuurlijkPikachu zei:Ik doe meestal een portie hawaiaantjes. Ik zal eens proberen om er twee te eten. (...)). Ik geloof dat een portie verse paddestoelen rond de 30 gram ligt? Correct me if I'm wrong
![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."