#1
Ik ga gwn voor een hele lage dosis.. Als het misgaat zorg ik wel dat ik thuis raak, of iemand anders zorgt daarvoor (woon maar enkele km van Werchter) ![:)]()
pilliewilly zei:Spijtig wel.. Paddo's zullen ook wel een slecht idee zijn dan of net niet? Ik sta er wel helemaal voor open, dat wel.. Heb me ook al goed ingelicht over beide tripmiddelen.
teebo zei:het gaat hier wel om het commercieelste festival van allemaalst,
niet doen
loadrunner zei:Of je probeert die paddo's eerst in huis, met iemand erbij die je vertrouwd... dan weet je of t geschikt is voor jou, op een feest.
Van mn vriendin mag het ook niet, ze is er tegen en is bang dat ik zal blijven 'steken'."AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."