Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad Trip In Sene zetten

Bad Trip In Sene zetten

15 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#1
aha, dat noem ik niet bad, gaan. maar "hard" gaan. Heb wel eens een horrortripje gehad, 10 keer beter dan de 4 Saw films bij elkaar :grin:
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
op lsd kan je je bad trip
of zoals stonie het noemd

Uniek trippen in sene zetten

het gaat als volgt

zoek een kamer Zonder ligt

Pik donker en zonder geluid instalatie

neem dan 100 a 200 ug meer dan je normale dosis is

* rectaal of oraal *

en dan afwachten binnen notime zullen de visuals en je gedachten een loop nemen blijf rustig liggen en

je zal zien dat je Unieke trip los komt :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#3
er is de gewone trip ... oraal tot 50 -200 mics papertrips of 100 rectaal

de unieke trip ... oraal 200-400 mics papertrips of meer, rectaal 200-400 mics liquid lsd of 200-400 papertrips

en de echte badtrip probeer deze te vermijden, het is onplezierig en nog is gevaarlijk ook. Neem nooit meer dan 300 mics rectaal van een liquid want de prijs die je betaald is te hoog.

:hearteyes:

Verwijzing staat ook in het handboek.

En wat ook nog kan is dat je op veel minder uniek gaat trippen, bv op 2 drips oraal. Je kan het ook niet echt oproepen maar je kan wel overdoseren, vooral rectaal op de liquid kun je heel erg snel overdoseren.

Bonie Senior
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#4
Volges mij was telefoon gewoon een reactie van stonie uit aant lokken :P
En ik geloof niet dat je "bad" trips kunt plannen, hij moet je besluipen :)
Maar een hogere dosis dan je gewend bent vergroten de kansen idd aanzienlijk :)
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik hoef geen bad trip in scene te zetten, en ik bouw de dosis gewoon wel steeds rustig op, binnenkort ga ik denk ik wel meer dan 1 zegel nemen, misschien 2 of 3, afhankelijk van hoe sterk mijn volgende zegels zijn. Als er iets apparts gebeurd zie ik het vanzelf wel.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Er is een grens en die grens wil je echt niet meemaken ......
Je kan het dus wel degelijk 100% oproepen maar ik wil jullie erop wijzen dat het zeer onaangenaam is en ik zal het ook nooit maar dan ook nooit meer doen. :cry:

Het volgende verslag moet jullie daarop wijzen en ik heb ook meteen het handboek ge-update, het was een 20 uur lange hel.
:cry:

Bonie Senior.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Men maatje heeft verleden week 4 zegels van 100µ genomen, is hem ook niet goed bevallen :grin:

3 vond hij wel prettig, maar na die 4 zegels gaat hij het momenteel houden op max 2 :)
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flugeltje zei:
Men maatje heeft verleden week 4 zegels van 100µ genomen, is hem ook niet goed bevallen :grin:

3 vond hij wel prettig, maar na die 4 zegels gaat hij het momenteel houden op max 2 :)
Klik om te vergroten...

vdie zegels moet je als sixpack innemen, althans dat vind ik vet wel lekker thuis en geen mede tripper die je bang kunt maken, en zoals ik anderen al hoor zeggen help op gordel om :beer:
:hearteyes:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#9
Waarom bad willen gaan als lekker spacen zo geweldig is :hearteyes: :hearteyes:
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
Waarom bad willen gaan als lekker spacen zo geweldig is :hearteyes: :hearteyes:
Klik om te vergroten...

aangezien we mensen o.a ik bad gaan een erg fout woord vinden, unieke visuals unieke trip :wink:
op paddo's kan je het nog bad gaan noemen, maar op lsd vind ik dit zeker een verkeerd woord.
p
pythregiusLid
01-01-2024, 00:00
#11
loadrunner zei:
aha, dat noem ik niet bad, gaan. maar "hard" gaan. Heb wel eens een horrortripje gehad, 10 keer beter dan de 4 Saw films bij elkaar :grin:
Klik om te vergroten...

ik heb eht over horrortrips zoals jij ze noemt compleet astraal gaan, i love it :hearteyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Negatieve aspecten aan trips, zoals misantropisch zondag morgen 10 uur over straat lopen en iedereen maar uiterst bekrompen en vastgeroest vinden heeft zo ook zijn charme, zo ook demonische beelden in trips etc. Maar.. bad gaan betekend intense paniek denk ik, en wie wil dat nou eigenlijk. Paniek is niet leuk, echt niet.
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#13
loadrunner zei:
aha, dat noem ik niet bad, gaan. maar "hard" gaan. Heb wel eens een horrortripje gehad, 10 keer beter dan de 4 Saw films bij elkaar :grin:
Klik om te vergroten...

mnja, is nie moeilijk, "nog meer horror dan saw-films?" looolz, ik zie niet veel horror in saw :tongueout:
H
HenkfloydLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bad gaan is idd heel wat anders dan demonische visualisaties. Heb ook al vaker mezelf zien veranderen in een weerwolf in de spiegel en erg realistische visuele "horror" beelden gezien, maar dat is absoluut niet "bad" gaan. Ik kan zelfs best genieten van deze visuals omdat ze meestal nog mooier zijn dan "normale" visuals.
Maar bad gaan op zich is niet iets wat je wilt, want dan ga je niet bad :). Angst, onrust en paniek en zeer realistische niet perse visuele hallucinaties sluiten je op in je eigen hoofd en dat is niet prettig kan ik je zeggen. Wat wel waar is, is dat wanneer je uit een bad trip komt je echt het gevoel hebt iets overwonnen te hebben en je leert veel meer uit dergelijke trips. Ze zijn dus zeker wel nuttig, maar ik zou ze niemand toewensen, want het is een echte hel waar je doorheen gaat.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben ik de enige die 'bad'gaan ziet als een negatieve ervaring waarvan je niets kan leren? Daarom kun je imo alleen bad gaan door je eigen schuld; bijvoorbeeld door overdoseren, niet inlezen, slechte set & setting etc.

Een heftige, enge of moeilijke trip hoeft geen bad trip te zijn als hij goed is voorbereid, dit kan juist een super mooie trip worden!

Maarre Tellie, we horen een maand niks van je en dan kom je ineens met dit LSD bad gaan verhaal :grin: Trip je nu nog vaak en heb je dit al gedaan?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Als je je maagzuur eruit kotst, je ingewanden beginnen te tetrekken en scheuren, en je gewoon kan voelen dat het echt klote gaat dan begint het.
Als de muziek net zo vervormt als het zicht en die prachtige muziek zo vervormt en echoot in je hoofd alsof de duivel het vervormt dan verdwijnt heel langzaam de lust en lol.
Als dit al gebeurt in het eerste half uur dan blijft dat ook nog zo voor een uurtje of 6-8, dan ben je er .... daar wil je niet zijn.
Zelf bellen met andere ( ik was alleen) kon me niet meer genoeg afleiden, dus ook het praten gaat dan niet meer.

:cry:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."