Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe switch van 100 naar 200mic

De switch van 100 naar 200mic

25 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#1
http://en.wikipedia.org/wiki/Microgram
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
henkie84 zei:
Afgelopen zaterdag 100mic, en nu op naar de 150 a 200 de volgende keer. Had alleen even een klein vraagje: hoe zit het met die mics? Kan iemand dat in grammen met komma's (bijv 0,00000000g) ofzo uitleggen?
Klik om te vergroten...

micro = 6 na de komma
nano = 9 na de komma
pico = 12 na de komma
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jeller zei:
kvraag mij nu nog altijd af hoe hoog de dosiisen zijn die ik neem..

ik dacht maya 300 ug en shiva 200 ug ofzo..
ik neem meestal 1 shiva
Klik om te vergroten...

Maya: 175 ug
Shiva: 80-100 ug
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dumpy zei:
Jeller zei:
kvraag mij nu nog altijd af hoe hoog de dosiisen zijn die ik neem..

ik dacht maya 300 ug en shiva 200 ug ofzo..
ik neem meestal 1 shiva
Klik om te vergroten...

Maya: 175 ug
Shiva: 80-100 ug
Klik om te vergroten...

Shiva's zijn inderdaad rond de 100 ug en maya's in de 150-200 ug range, in en rond Amsterdam tenminste wel.
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#5
Bij 50 naar 100ug gaat het rap, maar van 100 naar 200 gaat het niet zo hard omhoog meer. Neemt niet weg dat het best zwaar kan zijn voor sommige mensen..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Tripper zei:
Bij 50 naar 100ug gaat het rap, maar van 100 naar 200 gaat het niet zo hard omhoog meer. Neemt niet weg dat het best zwaar kan zijn voor sommige mensen..
Klik om te vergroten...

Vind ik ook wel ja, al is bij 200 ug de kans op 'niet zien waar je bent omdat er veel te veel visuals zijn' een flink stuk groter dan bij 100 ug.
p
pherooLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bedankt voor de reacties idereen.

Ben er nog niet helemaal over uit of ik direct naar de 200 ga, of eerst nog een keer 100.

Ik had nog erg veel controle bij de 100, wat ik fijn vond. Aan de andere kant ben ik vooral door de visuals enorm geinterigeerd en ben ik erg benieuwd in hoeverre een dosis van 200 me dit nog beter laat ervaren.

Een intenser mentaal proces trekt me aan de ene kant ook wel, omdat dit je altijd zoveel sterker maakt (ook al gaat het bad).. Aan de andere kant merk ik altijd dat m'n hersens gewoon zo moe worden van zo'n trip, wat ik toch altijd wel een vervelend gevoel vind. Dit speelt wel een rol bij m'n afweging.

Maargoed, heb nog de tijd. De volgende trip laat toch nog wel even op zich wachten :).

Weet iemand trouwens wellicht nog interessante artikelen over het visuele effect van LSD? Het lijkt wel een hidden switch.. waardoor je een soort onderliggende verbondenheid van alles waarneemt. De patronen en tekens op mijn eigen lichaam hebben ook grote indruk op me gemaakt. Ik vraag me af of hier wellicht dingen over geschreven zijn.

Groeten,
phero
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wacky zei:
Jeller zei:
kvraag mij nu nog altijd af hoe hoog de dosiisen zijn die ik neem..

ik dacht maya 300 ug en shiva 200 ug ofzo..
ik neem meestal 1 shiva
Klik om te vergroten...

De shivas zullen 100 zijn. Mayas geen idee, niet meegedaan aan die hype :wink:
Klik om te vergroten...
de oude shivas zijn 100 mic, maar de nieuwe lading is veel straffer, ik denk 150-180 mics
die shivas zijn naar mijn gevoel toch bijna even goed als mayas dus ze zullen wel meer dan 100 zijn
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
pheroo zei:
Bedankt voor de reacties idereen.

Ben er nog niet helemaal over uit of ik direct naar de 200 ga, of eerst nog een keer 100.

Ik had nog erg veel controle bij de 100, wat ik fijn vond. Aan de andere kant ben ik vooral door de visuals enorm geinterigeerd en ben ik erg benieuwd in hoeverre een dosis van 200 me dit nog beter laat ervaren.

Een intenser mentaal proces trekt me aan de ene kant ook wel, omdat dit je altijd zoveel sterker maakt (ook al gaat het bad).. Aan de andere kant merk ik altijd dat m'n hersens gewoon zo moe worden van zo'n trip, wat ik toch altijd wel een vervelend gevoel vind. Dit speelt wel een rol bij m'n afweging.

Maargoed, heb nog de tijd. De volgende trip laat toch nog wel even op zich wachten :).

Weet iemand trouwens wellicht nog interessante artikelen over het visuele effect van LSD? Het lijkt wel een hidden switch.. waardoor je een soort onderliggende verbondenheid van alles waarneemt. De patronen en tekens op mijn eigen lichaam hebben ook grote indruk op me gemaakt. Ik vraag me af of hier wellicht dingen over geschreven zijn.

Groeten,
phero
Klik om te vergroten...

Neem dan 150 mics bijvoorbeeld.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#10
volgens mij is mijn tollerantie redelijk hoog, want 100mics voelt best subtiel. 200mics is voor mij waar het echt leuk begint te worden. in mijn ogen een waardig verschil :)
h
henkie84Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Afgelopen zaterdag 100mic, en nu op naar de 150 a 200 de volgende keer. Had alleen even een klein vraagje: hoe zit het met die mics? Kan iemand dat in grammen met komma's (bijv 0,00000000g) ofzo uitleggen?
p
pherooLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hallo iedereen,

Heb gisteren m'n eerste LSD ervaring gehad. Ik heb al vaker paddo's gedaan, oplopend tot 4 porties in m'n eentje.

De LSD-trip was super, en ik zag veel overeenkomsten met de paddotrips (maar ook veel verschillen, de heldere visuele "inzichten" waren een een unieke ervaring).

Nu overweeg ik om de volgende keer te verhogen naar 200mic. Betekent dit dan ook direct een 2x zo harde trip? Of is de helling minder steil. Denk je dat mijn ervaringen op paddo's hier een rol in spelen?

Groeten,
phero
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als 4 porties in je eentje goed ging heb ik wel vertrouwen erin dat dit goed moet gaan. Ik vind het lastig te zeggen hoe het verschil tussen 100 en 200 mics is, verschilt vaak eigelijk maar het is iig nooit meer dan 2x zo sterk dat kan ik je wel zeggen.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Als je dergelijke hoge dosissen paddo's aan kan en de 100 ug een goede ervaring vond kan je denk ik 200 ug wel aan, het is een stuk visueler en de gedachtes gaan in een hoger tempo, de tijdvertraging is nog wat extremer. Als je 200 ug een grote stap vind kan je als tussenstap nog 150 ug doen.
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
IMO kun je best forse stappen maken met acid als je van jezelf weet dat je kunt vertrouwen op je eigen geest. De set en setting moet natuurlijk goed zijn.

Hoe hoger de dosis, hoe meer de trip zicht richt op je binnen perspectief. De visuele effecten zijn dan schitterend, maar zullen na enkele uren bijna verdwijnen en overgaan in vrijwel enkel vergaande inzichten en onvoorspelbare innerlijke ontdekkingen. Zo rond de 150 zijn de visuals over het langste traject aanwezig.

Doseer jezelf met meer dan 500 mcg en ga liggen op bed met het idee dat je in een doodskist ligt. :wink: Wel 3 dagen vrij nemen naar afloop.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#16
zelf neem ik Altijd eerst 100, zodra hij positief is ingeslagen neem ik bij twijfel 150, en anders 200. (maar ik ben schijtsbenauwd de controle over het stuur te verliezen..dus ik ben wel extreem voorzichtig)
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#17
Eeerlijk gezegd vind ik LSD stacking een onrustige methode.

Omdat het verwerkingsproces van de eerste dosis dan reeds is begonnen en de volgende dosis dat eveneens nog eens moet ondergaan. Waardoor in feite twee trips niet geheel synchroon lopen die pas in een later worden gefuseerd tot 1 echte trip.

Zo kan het zijn dat je tweede dosis het ladingsstadium van lichte energie inluid terwijl je eerste dosis al bezig is met sterke gedachtenstromen en visuals. Hierdoor maakt die tweede dosis je weer 'helderder' met opnieuw een energy load die ten samen gaat met de effecten v/d eerste.

Daarom kun je beter in 1 keer de dosis nemen die je voorkeur geniet.

Maar ik snap die vertrouwenskwestie ook goed, zo deed ik het in het verleden ook weleens. Nu zou ik daar niet meer aan moeten denken. Vind verscheidene innames een tikkeltje te onrustig.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#18
opzich heb je wel gelijk..ik neem ook altijd direct bij zodra het effect merkbaar wordt. ik weet dan vrijwel direct of het me die dag aan gaat staan of niet. Meestal zit er dus 45min - 1 uur tussen de trips..
owell..we gaan binnenkort toch ook eens onderzoeken waar die 300 en 400 mics me brengen gaan...dat ontkom ik niet aan de 200 mics per portie :wink: (maar ik blijf voorlopig wel schijtluis en dus stacken:wink:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik neem mijn dosis altijd in een keer, als ik al bijpak is het vaak binnen een kwartier omdat ik op het laatste moment besluit toch voor een iets hogere dosis te gaan en dan merk je nauwelijks dat het niet in een keer is gepakt.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ben nog nooit boven een halfje gegaan 50mics normaal.
als ik van plan ben om een hele te nemen.... best ineen keer dan ?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."