Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDe switch van 100 naar 200mic

De switch van 100 naar 200mic

25 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij 50 naar 100ug gaat het rap, maar van 100 naar 200 gaat het niet zo hard omhoog meer. Neemt niet weg dat het best zwaar kan zijn voor sommige mensen..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Tripper zei:
Bij 50 naar 100ug gaat het rap, maar van 100 naar 200 gaat het niet zo hard omhoog meer. Neemt niet weg dat het best zwaar kan zijn voor sommige mensen..
Klik om te vergroten...

Vind ik ook wel ja, al is bij 200 ug de kans op 'niet zien waar je bent omdat er veel te veel visuals zijn' een flink stuk groter dan bij 100 ug.
p
pherooLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bedankt voor de reacties idereen.

Ben er nog niet helemaal over uit of ik direct naar de 200 ga, of eerst nog een keer 100.

Ik had nog erg veel controle bij de 100, wat ik fijn vond. Aan de andere kant ben ik vooral door de visuals enorm geinterigeerd en ben ik erg benieuwd in hoeverre een dosis van 200 me dit nog beter laat ervaren.

Een intenser mentaal proces trekt me aan de ene kant ook wel, omdat dit je altijd zoveel sterker maakt (ook al gaat het bad).. Aan de andere kant merk ik altijd dat m'n hersens gewoon zo moe worden van zo'n trip, wat ik toch altijd wel een vervelend gevoel vind. Dit speelt wel een rol bij m'n afweging.

Maargoed, heb nog de tijd. De volgende trip laat toch nog wel even op zich wachten :).

Weet iemand trouwens wellicht nog interessante artikelen over het visuele effect van LSD? Het lijkt wel een hidden switch.. waardoor je een soort onderliggende verbondenheid van alles waarneemt. De patronen en tekens op mijn eigen lichaam hebben ook grote indruk op me gemaakt. Ik vraag me af of hier wellicht dingen over geschreven zijn.

Groeten,
phero
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wacky zei:
Jeller zei:
kvraag mij nu nog altijd af hoe hoog de dosiisen zijn die ik neem..

ik dacht maya 300 ug en shiva 200 ug ofzo..
ik neem meestal 1 shiva
Klik om te vergroten...

De shivas zullen 100 zijn. Mayas geen idee, niet meegedaan aan die hype :wink:
Klik om te vergroten...
de oude shivas zijn 100 mic, maar de nieuwe lading is veel straffer, ik denk 150-180 mics
die shivas zijn naar mijn gevoel toch bijna even goed als mayas dus ze zullen wel meer dan 100 zijn
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
pheroo zei:
Bedankt voor de reacties idereen.

Ben er nog niet helemaal over uit of ik direct naar de 200 ga, of eerst nog een keer 100.

Ik had nog erg veel controle bij de 100, wat ik fijn vond. Aan de andere kant ben ik vooral door de visuals enorm geinterigeerd en ben ik erg benieuwd in hoeverre een dosis van 200 me dit nog beter laat ervaren.

Een intenser mentaal proces trekt me aan de ene kant ook wel, omdat dit je altijd zoveel sterker maakt (ook al gaat het bad).. Aan de andere kant merk ik altijd dat m'n hersens gewoon zo moe worden van zo'n trip, wat ik toch altijd wel een vervelend gevoel vind. Dit speelt wel een rol bij m'n afweging.

Maargoed, heb nog de tijd. De volgende trip laat toch nog wel even op zich wachten :).

Weet iemand trouwens wellicht nog interessante artikelen over het visuele effect van LSD? Het lijkt wel een hidden switch.. waardoor je een soort onderliggende verbondenheid van alles waarneemt. De patronen en tekens op mijn eigen lichaam hebben ook grote indruk op me gemaakt. Ik vraag me af of hier wellicht dingen over geschreven zijn.

Groeten,
phero
Klik om te vergroten...

Neem dan 150 mics bijvoorbeeld.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
volgens mij is mijn tollerantie redelijk hoog, want 100mics voelt best subtiel. 200mics is voor mij waar het echt leuk begint te worden. in mijn ogen een waardig verschil :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."