#1
Bij 50 naar 100ug gaat het rap, maar van 100 naar 200 gaat het niet zo hard omhoog meer. Neemt niet weg dat het best zwaar kan zijn voor sommige mensen..
Tripper zei:Bij 50 naar 100ug gaat het rap, maar van 100 naar 200 gaat het niet zo hard omhoog meer. Neemt niet weg dat het best zwaar kan zijn voor sommige mensen..
de oude shivas zijn 100 mic, maar de nieuwe lading is veel straffer, ik denk 150-180 micsWacky zei:Jeller zei:kvraag mij nu nog altijd af hoe hoog de dosiisen zijn die ik neem..
ik dacht maya 300 ug en shiva 200 ug ofzo..
ik neem meestal 1 shiva
De shivas zullen 100 zijn. Mayas geen idee, niet meegedaan aan die hype![]()
pheroo zei:Bedankt voor de reacties idereen.
Ben er nog niet helemaal over uit of ik direct naar de 200 ga, of eerst nog een keer 100.
Ik had nog erg veel controle bij de 100, wat ik fijn vond. Aan de andere kant ben ik vooral door de visuals enorm geinterigeerd en ben ik erg benieuwd in hoeverre een dosis van 200 me dit nog beter laat ervaren.
Een intenser mentaal proces trekt me aan de ene kant ook wel, omdat dit je altijd zoveel sterker maakt (ook al gaat het bad).. Aan de andere kant merk ik altijd dat m'n hersens gewoon zo moe worden van zo'n trip, wat ik toch altijd wel een vervelend gevoel vind. Dit speelt wel een rol bij m'n afweging.
Maargoed, heb nog de tijd. De volgende trip laat toch nog wel even op zich wachten.
Weet iemand trouwens wellicht nog interessante artikelen over het visuele effect van LSD? Het lijkt wel een hidden switch.. waardoor je een soort onderliggende verbondenheid van alles waarneemt. De patronen en tekens op mijn eigen lichaam hebben ook grote indruk op me gemaakt. Ik vraag me af of hier wellicht dingen over geschreven zijn.
Groeten,
phero
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."