Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEindelijk :D

Eindelijk :D

22 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ah oke chill. Bedankt voor jullie reacties!

Enig idee tot wanneer ze houdbaar zijn als ik ze in de vriezer laat? Denk wel minimaal een aantal maanden toch?
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste mensen,

Eindelijk kan ook ik aan LSD geraken. Het 'probleem' is alleen dat mijn contact ze alleen per 100 wil verkopen. En wel voor een prijs van 250 euro :stoned: . Is dit een beetje een degelijke prijs?

En hoe kan ik ze het beste bewaren? Ik begrijp uit de sticky dat ik ze in een wietzakje in een strijkzak in de vriezer moet doen? Hoe lang blijven die dingen dan goed ongeveer, en hoe doe ik het als ik tussentijds er wat uit wil halen? :hearteyes:

Many many thanks,
F
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoeft niet perse in de vriezer maar is wel beter, wat plastic eromheen en dan wat zilverfolie is ook wel goed. Verder is 250 een prima prijs, neem aan dat ze iig 100ug per zegel zijn? Anders ff laten testen.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey, 250 euro voor 100 is een nette prijs. Je legt ze inderdaad in ee strijkzakje en in de vriezer. Eerst doe je ze in aluminumfolie. Het beste dat je kunt doen is bijvoorbeeld 10 strijkzakjes met in elk 10 postzegels ( of 5 ligt eraan hoevaak je het van plan bent te gaan gebruiken natuurlijk ), zo moet je dus steeds maaar 1 zon zakje openmaken wil je even trippen!
De rest blijft dan onopend ! Die andere die erin zitten zijn toch binnen een bepaalde tijd op, dus dat maakt dan niet veel uit.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
Als je het goed doet meerdere jaren zonder dat er merkbaar effect verloren gaat!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#6
Limer zei:
Ah oke chill. Bedankt voor jullie reacties!

Enig idee tot wanneer ze houdbaar zijn als ik ze in de vriezer laat? Denk wel minimaal een aantal maanden toch?
Klik om te vergroten...

Buiten de vriezer kan je ze ook prima zo'n 3 maanden bewaren.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Bewaar die van mij zon 5 maanden, zijn ze dan wss minder sterk geworden en echt heel erg merkbaar? Buiten vriezer trouwens!
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ga je het daarna in iemands drinken doen :angry:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hans zei:
Ga je het daarna in iemands drinken doen :angry:
Klik om te vergroten...

Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#10
J0rrit zei:
Hans zei:
Ga je het daarna in iemands drinken doen :angry:
Klik om te vergroten...

Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
Klik om te vergroten...

Vertel eens, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Of is dat te privé?
N
NeuroLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vertel ons waar je cheaper aan acid kan komen.. 2,50 per hit is een redelijke prijs.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pikachu zei:
J0rrit zei:
Hans zei:
Ga je het daarna in iemands drinken doen :angry:
Klik om te vergroten...

Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
Klik om te vergroten...

Vertel eens, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Of is dat te privé?
Klik om te vergroten...

@J0rrit: Uit jou posts kan ik opmaken dat jij iets minstens net zo ergs wilt terug doen. Als je vindt dat hij een teringlijer is is dan de enige oplossing voor jou net zo'n teringlijer te zijn?

Wie weet wat zo'n zegel bij een onwetend iemand teweeg zou brengen. Als ik niet beter wist zou ik denken dat ik gek was en 8 uur lang janken en de haren uit mn hoofd trekken. Toen ik de eerste keer 100 mics nam ging ik al gigantisch hard fout. Ik ben nog nooit zo geflipt. En dat keer had ik het ZELF genomen. Als iemand anders het had gedaan wist ik al helemaal niet wat er gebeurde.

Wat die ander ook gedaan heeft zoiets kan je voor mij niet rechtvaardigen.

Seriously..

DONT FUCK WITH ALICE
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#13
ook zonder vriezer blijven ze erg lang goed.

Ik doe ze gewoon in zilverpapier, goed dicht maken, dan in een boek. Recentelijk eentje van een jaar oud, die was nog prima.
W
WromtraxLid
01-01-2024, 00:00
#14
Leuke hobby postzegels verzamelen
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#15
Limer zei:
Eindelijk kan ook ik aan LSD geraken. Het 'probleem' is alleen dat mijn contact ze alleen per 100 wil verkopen. En wel voor een prijs van 250 euro :stoned: . Is dit een beetje een degelijke prijs?
Klik om te vergroten...

WTF?!?!? ZO duur!?!?!
p
phyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Neuro zei:
Vertel ons waar je cheaper aan acid kan komen.. 2,50 per hit is een redelijke prijs.
Klik om te vergroten...

Excuses, verkeerd gelezen.
Ik las 250 euri voor 1 trip :rolleyes:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik betaal nu 60 voor 1800 ug (10 maya's) en 350 voor 18000 ug.
s
shokoraLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pikachu zei:
J0rrit zei:
Hans zei:
Ga je het daarna in iemands drinken doen :angry:
Klik om te vergroten...

Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
Klik om te vergroten...

Vertel eens, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Of is dat te privé?
Klik om te vergroten...

This certainly arrested my interest : D

Anyway, je kan het maanden tot jaren bewaren als je het op de juiste manier gebruikt. Ik zou overigens kijken voor een supplier die het kleiner kan leveren want ik denk niet dat je binnen 5 maanden 100 trips wilt doen (ook nog eens onmogelijk \\o/) dus als je het niet door wilt verkopen zoek een kleinere dealer :P Al moet ik zeggen dat ik dat met LSD wel kut vind, meeste mensen die ik ken willen gelijk dat ik groot inkoop terwijl ik maar een paar papertrips nodig heb :(
L
LimerLid
01-01-2024, 00:00
#19
shokora zei:
This certainly arrested my interest : D

Anyway, je kan het maanden tot jaren bewaren als je het op de juiste manier gebruikt. Ik zou overigens kijken voor een supplier die het kleiner kan leveren want ik denk niet dat je binnen 5 maanden 100 trips wilt doen (ook nog eens onmogelijk \\o/) dus als je het niet door wilt verkopen zoek een kleinere dealer :P Al moet ik zeggen dat ik dat met LSD wel kut vind, meeste mensen die ik ken willen gelijk dat ik groot inkoop terwijl ik maar een paar papertrips nodig heb :(
Klik om te vergroten...

Ja klopt, 100 is ook wel veel. Maar ja goed; als je niemand weet die het in kleinere aantallen kan verkopen houdt het op he? En bovendien heb ik wel een aantal vrienden die er ook wel wat willen kopen, dus denk dat dat wel goed komt :)

Hartelijk dank nog voor de reacties :beer:

De zegels die ik overigens kan krijgen, zijn shiva's, +- 100µg.
P
PurpleFlowerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik ken het probleem, ik heb er ook niet zoveel nodig maar kom maar eens aan kleine hoeveelheden. Echt naar..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."