#1
Limer zei:Ah oke chill. Bedankt voor jullie reacties!
Enig idee tot wanneer ze houdbaar zijn als ik ze in de vriezer laat? Denk wel minimaal een aantal maanden toch?
Buiten de vriezer kan je ze ook prima zo'n 3 maanden bewaren.
Limer zei:Ah oke chill. Bedankt voor jullie reacties!
Enig idee tot wanneer ze houdbaar zijn als ik ze in de vriezer laat? Denk wel minimaal een aantal maanden toch?
Hans zei:Ga je het daarna in iemands drinken doen![]()
J0rrit zei:Hans zei:Ga je het daarna in iemands drinken doen![]()
Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
Pikachu zei:J0rrit zei:Hans zei:Ga je het daarna in iemands drinken doen![]()
Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
Vertel eens, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Of is dat te privé?
Limer zei:Eindelijk kan ook ik aan LSD geraken. Het 'probleem' is alleen dat mijn contact ze alleen per 100 wil verkopen. En wel voor een prijs van 250 euro. Is dit een beetje een degelijke prijs?
Neuro zei:Vertel ons waar je cheaper aan acid kan komen.. 2,50 per hit is een redelijke prijs.

Pikachu zei:J0rrit zei:Hans zei:Ga je het daarna in iemands drinken doen![]()
Pik je kent de achtergrond van het verhaal niet, so mind your own business !
Vertel eens, ik ben eigenlijk wel benieuwd. Of is dat te privé?
shokora zei:This certainly arrested my interest : D
Anyway, je kan het maanden tot jaren bewaren als je het op de juiste manier gebruikt. Ik zou overigens kijken voor een supplier die het kleiner kan leveren want ik denk niet dat je binnen 5 maanden 100 trips wilt doen (ook nog eens onmogelijk \\o/) dus als je het niet door wilt verkopen zoek een kleinere dealer :P Al moet ik zeggen dat ik dat met LSD wel kut vind, meeste mensen die ik ken willen gelijk dat ik groot inkoop terwijl ik maar een paar papertrips nodig heb![]()

PurpleFlower zei:Ik ken het probleem, ik heb er ook niet zoveel nodig maar kom maar eens aan kleine hoeveelheden. Echt naar..
Hans zei:PurpleFlower zei:Ik ken het probleem, ik heb er ook niet zoveel nodig maar kom maar eens aan kleine hoeveelheden. Echt naar..
Feesten.
. Is dit een beetje een degelijke prijs?"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."