Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb Snuiven

2cb Snuiven

31 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het begint al langzaam minder te worden, voel me wel echt relaxt boh. 2cb is echt perfect voor als je een soort lsd achtige hallu's wilt maar geen 12 uur de tijd hebt. Super dit.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij werkte het volgensmij even lang... heb niet echt op de tijd gelet, ik zat wel aan de 4 uur volgens mij :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#3
tussen de 10 en 15mg
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja voor mij is het nu ook anderhalf uur geloof ik. hallucinaties zijn een beetje voorbij, maar ben wel nog steeds aan het trippen ja. Hoeveel had jij genomen dan?
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#5
Voor mij duurt snuiven ook beduidend korter dan orale inname. Ik was het effect de laatste keer na 2,5 uur al kwijt..
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#6
2c-b snuiven is kut. Oraal is (Y) :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vond het achteraf een goede keus, zo heb ik maar ongeveer de helft van de normale dosis gebruikt en heb ik dus nog meer over!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Wat Darkscope zegt. Bij mij werkte het ook binnen 5 minuten.

Je kunt ook een pil je anus in duwen. Vond ik een goede methode.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb gisteren voor het eerst 2C-B gesnoven? 40mg nog wel! :)

Ik zou het toch nooit meer via de neus doen hoor. De pijn is verschrikkelijk en de bodyload is zeer lastig, zodat ik de eerste drie kwartieren moest bekomen van de klop die ik ervaarde.
Snuiven werkt enorm snel in. Kwestie van minuten.
En dat is desoriënterend vind ik. Stel je voor alsof je van de ene op de andere seconde naar de piek van een 300ug LSD-trip gekatapulteerd zou worden, zonder alles gradueel te voelen aankomen.

Reden voor te snuiven wat dat de andere methoden (capsule slikken en pluggen) geen effect op me hadden.

Het is een prachtig middel. Uitermate visueel. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
En zonder enige negatieve mindfuck.
Ik zat daar lange tijd te bekomen, voelde me fysiek zeer slecht, wou dat het gedaan was,....en toch geen mindfuck zoals dat in een soortgelijke situatie bij paddo's of LSD wel geweest zou zijn.

Volgende keer lagere dosis en pluggen maar...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
20 mg snuiven is wel genoeg hoor! 40 mg is echt heel veel, ma ligt natuurlijkm ook aan de sterkte!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
40mg snuiven? is dat idd niet een beetje veel

15/20 is echt meer dan genoeg
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#12
..zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent voor de pijn.. :tearsofjoy:
40mg snuiven vind ik ook onverantwoord. :openmouth:
Dat is een leuke dosis voor oraal gebruik, mits je ervaring hebt.

@ErnstJunger
eerst zeg je dat oraal en rectaal geen effect hadden, later zeg je dat je de volgende keer gaat pluggen?

Btw, toen je het oraal had ingenomen, was dat wel op een volledig nuchtere maag? Lijkt me sterk dat je dan niets merkt..
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#13
honingolie zei:
@ErnstJunger
eerst zeg je dat oraal en rectaal geen effect hadden, later zeg je dat je de volgende keer gaat pluggen?

Btw, toen je het oraal had ingenomen, was dat wel op een volledig nuchtere maag? Lijkt me sterk dat je dan niets merkt..
Klik om te vergroten...

Mijn eerste experimenten met de stof hadden zowel als rectaal geen effect.
Ik had toen nagenoeg niets gegeten. Aanvankelijk dacht ik aan een slechte batch (wat niet kon om andere redenen), daarna dacht ik aan een persoonlijke immuniteit (vreemd, maar dat komt af en toe voor bij RC's).

Het is pas nadien door te puzzelen en rond te vragen dat ik de oorzaak achterhaalde: bij de eerste experimenten had ik daags ervoor MDMA gedaan. En aangezien 2C-B in grote mate afhankelijk is van je serotonine-receptoren (die door de MDMA weggespoeld waren), kon het geen effect sorteren.

Volgende keer ga ik het inderdaad weer pluggen. Op die manier bespaar ik me die helse pijn bij het snuiven en kan ik voordien toch nog iets eten.

En ja hoor..... volgende keer ook een kleinere dosis! :beer:
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#14
honingolie zei:
40mg snuiven vind ik ook onverantwoord. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is echt gestoord, snuiven is echt zoveel heftiger.. en zooo pijnlijk idd!
Meer dan 20 mg snuiven raad ik niemand aan.. Zowieso omdat je ook in 1 klap in je trip zit, het komt dan gewoon te hard aan en de kans dat je bad gaat is dan best groot...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Volgens mij heb ik eens gelezen dat 2cb ook snuifbaar goed werkzaam is, beter zelfs. Ik heb hier nog ongeveer 50/60 mg 2cb liggen en zou deze graag met 3 man willen delen, ik weet dat een goeie trip oraal ongeveer 30 mg kost, hoeveel zou dit nasaal ongeveer zijn?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik zou hier wel mee oppassen aangezien het soms echt ziekelijk heftige trips kan veroorzaken, verder doet snuiven ontzettende pijn :wink: Volgens wiki merken 50% van de proef personen niets van een dosis tussen de 10-12mg nassaal, toch zou ik iig niet boven de 15mg gaan, beter regel je wat meer 2cb als je het met zijn 3en gaat doen dus :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#17
als ieder 20 mg snuift kan je het er best wel mee redden. Vind nassaal verder niet echt relaxed ofzo.. bodyload word vervelender en de eerste 20-30 minuten voel ik me bijna altijd ongemakkelijk. Maar dat is met 2ce, 2cb heb ik nooit gesnoven.

In theorie is het zoals adreno al zei dat als je het snuift je de heftigheid eigenlijk verdubbelt. 20 mg is dus 40, best oke dus.
Ik raad je verder aan om niet alles in 1 keer te snuiven maar paar kleine lijntjes, is wat relaxter voor je neus. Als je daarna nog heel lang last hebt van pijn in je neus kan je altijd nog wat water snuiven, dan is de pijn bijna meteen weg bij mij.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#18
hehe das lekker toevallig. Ik heb afgelopen donderdag voor de eerste keer 2C-B gesnoven. Ik ben vrij bekend met 2C-B, dosissen te hebben genomen van 25-35mg.
Ik begon met 8mg en deed daar een half uurtje nadien nog ns 7mg bij (ik heb een weegschaal tot op 0,001g). Na een kwartiertje begon het te werken en meteen voelde ik dat ik lichamelijk heel ongemakkelijk werd. Het was, zelfs bij die hoeveelheid, visueel best indrukwekkend. Heb gewoon in de zetel gelegen, omdat ik mezelf niet al te best voelde.
Dit duurde ongeveer 1,5u tot alles was weggeëbd.
Een paar uur later deed ik 16mg in een keer. Dit was een stuk heftiger, de bodyload leek me hetzelfde: ik voelde me niet echt slecht, maar wel heel ongemakkelijk. Visueel ging het er al een stuk harder aan toe (hoewel ervaren trippers dit peanuts zullen vinden :P ).
Nu ik weet wat te verwachten zal ik volgende keer al 30mg proberen.
Ach en die pijn in je neus...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben benieuwd naar je ervaring op 30mg! :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat ongemakkelijke gevoel vind ik echt een beetje de trip verpesten. Als ik slik heb ik hier amper/nooit last van, maar met snuiven krijg ik bijna altijd koortsig gevoel en voel me echt ongemakkelijk. Moet wel zeggen dat het een stuk minder word als ik de dosis flink verdeel en dan rustig aan bijsnuif.. maar nog steeds is het irritant.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."