Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb Snuiven

2cb Snuiven

31 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#1
tussen de 10 en 15mg
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ja voor mij is het nu ook anderhalf uur geloof ik. hallucinaties zijn een beetje voorbij, maar ben wel nog steeds aan het trippen ja. Hoeveel had jij genomen dan?
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#3
Voor mij duurt snuiven ook beduidend korter dan orale inname. Ik was het effect de laatste keer na 2,5 uur al kwijt..
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#4
2c-b snuiven is kut. Oraal is (Y) :grin:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vond het achteraf een goede keus, zo heb ik maar ongeveer de helft van de normale dosis gebruikt en heb ik dus nog meer over!
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wat Darkscope zegt. Bij mij werkte het ook binnen 5 minuten.

Je kunt ook een pil je anus in duwen. Vond ik een goede methode.
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb gisteren voor het eerst 2C-B gesnoven? 40mg nog wel! :)

Ik zou het toch nooit meer via de neus doen hoor. De pijn is verschrikkelijk en de bodyload is zeer lastig, zodat ik de eerste drie kwartieren moest bekomen van de klop die ik ervaarde.
Snuiven werkt enorm snel in. Kwestie van minuten.
En dat is desoriënterend vind ik. Stel je voor alsof je van de ene op de andere seconde naar de piek van een 300ug LSD-trip gekatapulteerd zou worden, zonder alles gradueel te voelen aankomen.

Reden voor te snuiven wat dat de andere methoden (capsule slikken en pluggen) geen effect op me hadden.

Het is een prachtig middel. Uitermate visueel. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
En zonder enige negatieve mindfuck.
Ik zat daar lange tijd te bekomen, voelde me fysiek zeer slecht, wou dat het gedaan was,....en toch geen mindfuck zoals dat in een soortgelijke situatie bij paddo's of LSD wel geweest zou zijn.

Volgende keer lagere dosis en pluggen maar...
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
20 mg snuiven is wel genoeg hoor! 40 mg is echt heel veel, ma ligt natuurlijkm ook aan de sterkte!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#9
40mg snuiven? is dat idd niet een beetje veel

15/20 is echt meer dan genoeg
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#10
..zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent voor de pijn.. :tearsofjoy:
40mg snuiven vind ik ook onverantwoord. :openmouth:
Dat is een leuke dosis voor oraal gebruik, mits je ervaring hebt.

@ErnstJunger
eerst zeg je dat oraal en rectaal geen effect hadden, later zeg je dat je de volgende keer gaat pluggen?

Btw, toen je het oraal had ingenomen, was dat wel op een volledig nuchtere maag? Lijkt me sterk dat je dan niets merkt..
E
ErnstJüngerLid
01-01-2024, 00:00
#11
honingolie zei:
@ErnstJunger
eerst zeg je dat oraal en rectaal geen effect hadden, later zeg je dat je de volgende keer gaat pluggen?

Btw, toen je het oraal had ingenomen, was dat wel op een volledig nuchtere maag? Lijkt me sterk dat je dan niets merkt..
Klik om te vergroten...

Mijn eerste experimenten met de stof hadden zowel als rectaal geen effect.
Ik had toen nagenoeg niets gegeten. Aanvankelijk dacht ik aan een slechte batch (wat niet kon om andere redenen), daarna dacht ik aan een persoonlijke immuniteit (vreemd, maar dat komt af en toe voor bij RC's).

Het is pas nadien door te puzzelen en rond te vragen dat ik de oorzaak achterhaalde: bij de eerste experimenten had ik daags ervoor MDMA gedaan. En aangezien 2C-B in grote mate afhankelijk is van je serotonine-receptoren (die door de MDMA weggespoeld waren), kon het geen effect sorteren.

Volgende keer ga ik het inderdaad weer pluggen. Op die manier bespaar ik me die helse pijn bij het snuiven en kan ik voordien toch nog iets eten.

En ja hoor..... volgende keer ook een kleinere dosis! :beer:
F
FightforceLid
01-01-2024, 00:00
#12
honingolie zei:
40mg snuiven vind ik ook onverantwoord. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Dat is echt gestoord, snuiven is echt zoveel heftiger.. en zooo pijnlijk idd!
Meer dan 20 mg snuiven raad ik niemand aan.. Zowieso omdat je ook in 1 klap in je trip zit, het komt dan gewoon te hard aan en de kans dat je bad gaat is dan best groot...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."