Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2cb Snuiven

2cb Snuiven

31 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#1
Volgens mij heb ik eens gelezen dat 2cb ook snuifbaar goed werkzaam is, beter zelfs. Ik heb hier nog ongeveer 50/60 mg 2cb liggen en zou deze graag met 3 man willen delen, ik weet dat een goeie trip oraal ongeveer 30 mg kost, hoeveel zou dit nasaal ongeveer zijn?
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik zou hier wel mee oppassen aangezien het soms echt ziekelijk heftige trips kan veroorzaken, verder doet snuiven ontzettende pijn :wink: Volgens wiki merken 50% van de proef personen niets van een dosis tussen de 10-12mg nassaal, toch zou ik iig niet boven de 15mg gaan, beter regel je wat meer 2cb als je het met zijn 3en gaat doen dus :wink:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ieder 20 mg snuift kan je het er best wel mee redden. Vind nassaal verder niet echt relaxed ofzo.. bodyload word vervelender en de eerste 20-30 minuten voel ik me bijna altijd ongemakkelijk. Maar dat is met 2ce, 2cb heb ik nooit gesnoven.

In theorie is het zoals adreno al zei dat als je het snuift je de heftigheid eigenlijk verdubbelt. 20 mg is dus 40, best oke dus.
Ik raad je verder aan om niet alles in 1 keer te snuiven maar paar kleine lijntjes, is wat relaxter voor je neus. Als je daarna nog heel lang last hebt van pijn in je neus kan je altijd nog wat water snuiven, dan is de pijn bijna meteen weg bij mij.
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#4
hehe das lekker toevallig. Ik heb afgelopen donderdag voor de eerste keer 2C-B gesnoven. Ik ben vrij bekend met 2C-B, dosissen te hebben genomen van 25-35mg.
Ik begon met 8mg en deed daar een half uurtje nadien nog ns 7mg bij (ik heb een weegschaal tot op 0,001g). Na een kwartiertje begon het te werken en meteen voelde ik dat ik lichamelijk heel ongemakkelijk werd. Het was, zelfs bij die hoeveelheid, visueel best indrukwekkend. Heb gewoon in de zetel gelegen, omdat ik mezelf niet al te best voelde.
Dit duurde ongeveer 1,5u tot alles was weggeëbd.
Een paar uur later deed ik 16mg in een keer. Dit was een stuk heftiger, de bodyload leek me hetzelfde: ik voelde me niet echt slecht, maar wel heel ongemakkelijk. Visueel ging het er al een stuk harder aan toe (hoewel ervaren trippers dit peanuts zullen vinden :P ).
Nu ik weet wat te verwachten zal ik volgende keer al 30mg proberen.
Ach en die pijn in je neus...
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik ben benieuwd naar je ervaring op 30mg! :grin:
D
DumpyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dat ongemakkelijke gevoel vind ik echt een beetje de trip verpesten. Als ik slik heb ik hier amper/nooit last van, maar met snuiven krijg ik bijna altijd koortsig gevoel en voel me echt ongemakkelijk. Moet wel zeggen dat het een stuk minder word als ik de dosis flink verdeel en dan rustig aan bijsnuif.. maar nog steeds is het irritant.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Evenlang als oraal verder :)
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#8
oke beter niet snuiven dus eigenlijk?
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
jawel, want de vorm van de 2C-B laat juist heel goed toe het te snuiven.
Maar dit is gewoon 2C-B en zoiezo als je hogere doseringen gaat doen - oraal dan- dan zal je lichamelijk ook niet altijd zo leuk hebben. Je moet het maar zien als een lichaamstrip.
En bij snuiven is dit juist nog meer uitgesproken. Als je je kan laten gaan in dat lichamelijke ongemak, kan 2C-B je nog best wel wat laten zien. En mij ook!
Zoals bij elke drug: doe het met voorbedachte rade en als je twijfelt...doe het dan zeker niet :wave:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#10
20 mg snuiven goeie dosis?
A
AgonistLid
01-01-2024, 00:00
#11
Persoonlijk zou ik het op 15 mg houden. Daarmee kom je effectief al op een dosering van 30mg uit als je het oraal zou nemen. En dat is over het algemeen een vrij sterke dosering.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#12
je kan toch na een uur of wat ook die overige 5mg snuiven? better to be safe than sorry right? :wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#13
Het voelt alsof je neus in brand staat en bloedt tegelijk.

Ik heb op een avond eerst 30 mg oraal genomen en daarna nog 30 mg gesnoven, het kwam veel harder en sneller op maar duurde uiteraard niet zo lang als oraal. Ik heb besloten geen 2cb meer te snuiven maar ik heb er ook zeker geen spijt van.
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook voor mij geen 2C-B meer via m'n neus. Het brandt echt en de smaak in m'n keel deed me bijna kokhalzen.. Plus dat de bodyload onprettiger is dan bij orale inname.. Dan maar wat meer in een capsule.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is de bodyload egt onprettiger? Maar ik wil nu wel even trippen maar orale inname werkt me te lang, denk dat ik het maar even probeer.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
bij snuiven heb je 1/3 van de hoeveelheid nodig... gister had ik gegeten en het daarna 10 a 15mg gesnoven. Het is echt geen pretje, het blijft ongeveer 30 minuten echt pijn doen, daarna voel je het nog wel maar is het niet echt meer vervelend. Het is wel zo pijnlijk dat ik gister na 5 minuten water in me neus had gegooit maar daarmee verplaatste ik alleen de 2cb naar een andere plek in me neusholte :beer:
Een voordeel was wel omdat ik net gegeten had ik geen last had van de bodyload omdat me maag goed vol was.
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heb net ongeveer 15 mg gesnoven en ik trip em nu toch wel echt hard moet ik zeggen, de hallucinaties zijn echt super fien alles golft alles beweegt, alleen de bodyload minder ja. Hoelang werkt snuiven ongeveer?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#18
evenlang? hierboven staat dat het korter duurt of hoeft dat niet per se zo te zijn?
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#19
Het begint al langzaam minder te worden, voel me wel echt relaxt boh. 2cb is echt perfect voor als je een soort lsd achtige hallu's wilt maar geen 12 uur de tijd hebt. Super dit.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Bij mij werkte het volgensmij even lang... heb niet echt op de tijd gelet, ik zat wel aan de 4 uur volgens mij :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."