#1
je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA ![:wink:]()
Xtc Bob zei:je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA![]()
J0rrit zei:Xtc Bob zei:je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA![]()
Do'n't be a fool. 7 % wordt omgezet naar MDA in je lichaam. XTC=MDMA !!!
Xtc Bob zei:J0rrit zei:Xtc Bob zei:je hebt gewoon getript op de xtc in xtc zit MDA wat een hallocigeen is er zit maar 5 a 10% MDA in een pil dacht ik maar als je 5-6 pillen hebt gepakt is dat wel een aardige dosis MDA![]()
Do'n't be a fool. 7 % wordt omgezet naar MDA in je lichaam. XTC=MDMA !!!
dat bedoelde ik ik weet ook wel dat er MDMA in een schijf zit he dwaas
VidaLoCa zei:je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
J0rrit zei:VidaLoCa zei:je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
35 pillen? Hoe heb je dat dan gedaan als ik vragen mag?
PsychedelicTeacher zei:het is like, je kan niet trippen zonder LSD op te hebben, like je hersenen vertellen je dat misschien maar het is niet zo. en nu geen like meer tussen je woorden zetten want ik vind dat hoogst irritant, teveel naar the hills e.d. gekeken?![]()
GODdamn zei:Herhaald optredende verstoringen van de visuele perceptie kunnen optreden na gebruik van LSD. Symptomen zijn onder andere zwevende voorwerpen aan de randen van het gezichtsveld, kleur-flitsen, geometrische pseudohallucinaties en prettige nabeelden. Deze “flashbacks” kunnen enkele dagen of weken na de laatste LSD inname voorkomen, maar deze verstoringen kunnen ook enkele jaren aanhouden
wikipedia

VidaLoCa zei:je kan hallucineren met xtc op. Ik heb ooit aan 35 pillen gezeten dat noemde ik pas hallucineren.
Ik zag vingers, insecten, babys, hoofden, geesten alles. het kan dat je een lage tolerantie hebt en inderdaad je MDMA wordt omgezet in je lichaam naar MDA, als je dan een beetje deftige schijven hebt kan je wel hallucinaties krijgen. Ik heb nog geen lsd genomen maar paddos wel en de xtc trip die je rkijgt is echt niet hetzelfde.
ExceptionalInsight zei:Je kunt geen lsd trip hebben zonder lsd te gebruiken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."