#1
Voor zover ik weet is LSD niet giftig, dus van 1200 mics zul je wel idioot hard gaan (Sowieso egodeath), en als je een badtrip krijgt zal die niet mals zijn, maar... Ja.
azgaza zei:De persoon die 320.000 ug in zijn aderen spoot dacht dat het speed was, verhaal is ergens op erowid wel te vinden. Er zijn mensen die dosissen hoger dan dat, oraal dan, overleefd hebben, voor zo ver ik heb gelezen is er nooit iemand aan de lichamelijke gevolgen van een orale dosis LSD overleden, nog nooit, dus het LD50 kan nog wel veel hoger liggen. Feit blijft dat het een enorm verschil tussen werkzame en giftige dosis, wat LSD lichamelijk erg veilig maakt.
Kigh zei:@funkmaus,
had die persoon dat met opzet gedaan?
Heb je er toevallig meer informatie over?
) roken. azgaza zei:Jep, mogelijk tot wel een halve gram of meer, als je dat op blotter hebt kan je lang papier vreten haha. En hoe betáál je dat ook echt, een overdosis LSD. Blijft leuk hoe veilig het lichamelijk is.
azgaza zei:Ja, en volgensmij werkt het sterker, dus ook qua giftigheid als je dingen spuit in plaats van eet? Sowieso een halve gram matteriaal in je arm lijkt me niet echt een goed idee. Maar nee inderdaad, er zijn volgensmij gevallen bekend van mensen die oraal zeker tot/boven de 100 mg gegaan zijn, alhoewel ik niet héél recent mijn bronnen nagezocht heb, maar er zijn gewoon geen gedocumenteerde doden gevallen bij orale dosissen, dus ga ik er voorlopig vannuit dat het inderdaad echt zó hoog ligt, en bovendien.. zo´n sterke trip hoef ik toch niet, 200 ug doet het prima!
TheGhost zei:er is geen ld50 waarde bekent bij mensen, er zijn verhalen te vinden (zoek maar in het thumbprint topic op shroomery) waar mensen 2 mg(of meer) nemen.
voor zover is bij lsd geen ld50 of ld100 waarde bekent.....
[SF] Safiertje zei:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."