Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD kort

LSD kort

23 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
mss volgende keer;

zelfde hoeveelheid
zelfde tijdstip innemen
zelfde alles eigenlijk

en dan kijken of het weer kort duurt :wink:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#2
Bij mij is het standaard rond de 8 uur, de ene keer dat ik een halve maya genomen heb duurde het ook wat korter.

Voor mij:

Halve maya = ca. 6 uur trippen
Één maya = ca. 8 uur trippen
Twee mayas = ca. 9 uur trippen
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pikachu zei:
Bij mij is het standaard rond de 8 uur, de ene keer dat ik een halve maya genomen heb duurde het ook wat korter.

Voor mij:

Halve maya = ca. 6 uur trippen
Één maya = ca. 8 uur trippen
Twee mayas = ca. 9 uur trippen
Klik om te vergroten...

Groot verschil, bij mij is het:

Halve maya = 10-12 uur
Hele maya = 14-18 uur
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
bij mij is een 1/2 of een hele maya ook gewoon 10-12 uur trippen

ook 3 mayas zijn gewoon 12 uur trippen.

:wave:

neem ik na 4 uur een 2de maya en na 4 uur een 3de maya trip ik 24 uur
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou moet ik wel zeggen dat ik de trip ten einde vind als ik geen visuals of mindfucks meer heb. Ik heb dan wel vaak nog tot ik ga slapen zo'n voldaan, anders gevoel.

Ik ben 1.93 en weeg +-80kg
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Of ik nu een halve zegel neem of 4 druppels uit een flesje, na 6 uur wordt het begin v/d comedown in gang gezet en na 8 uur begint voor mij de nagloei. Meestal val ik na 10 uur in slaap.

De lichte na golven duren tot 24 uur na inname waarop nog eens 48 uur een verlicht en relaxgevoel volgt. Daarna begint de verwerking tot een herrinering.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#7
als ik maar een halfje pak duurt het meestal ook maar 6 uur fzo... nooit meer als 10 uur.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#8
kan tolerantie geen rol hebben gespeeld ??

dat u misschien een dag ervoor ook getript had of wat dan ook
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#9
TheGhost zei:
kan tolerantie geen rol hebben gespeeld ??

dat u misschien een dag ervoor ook getript had of wat dan ook
Klik om te vergroten...

Laatste keer LSD half jaar ervoor. 2cb week ervoor wel.
P
PlimuLid
01-01-2024, 00:00
#10
hmmmmm
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als ik een klein beetje LSD neem is het gewoon 6 uur het high gevoel van wiet met 2 daaropvolgende uren het afbouwen. Als ik heel veel LSD neem is het 6 uur vreselijk intens maar ook daarna bouwt dat zich in 2 uur tot niet trippend af.

De dosering heeft wel zeer grote invloedop dedagen erna. Na een stevige acid trip kan ik zeker 2 dagen niet aan het werk. Liefst op Donderdag nacht trippen en de Vrijdag vrij nemen.

Ik merkte ook dat toen ik het wat vaker deed, de visuals sneller verdwenen en het na 4uur grotendeels racende gedachten stromen waren.
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#12
:grin: het is toch niet zo moeilijk om te bedenken dat een stofje niet altijd precies hetzelfde werkt.
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#13
Misschien ligt dat eraan dat je een vrouw bent en waarschijnlijk ook minder weegt dan Pikachu.
Of je bent gewoon erg gevoelig voor de effecten, een erg actieve hersenen. :wink:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hey mensen, ff kort vraagje:

Had afgelopen vrijdag getript, had de grootste helft van een maya genomen ( zeg 100 mics ). had om 2 uur smiddags genomen, we voelden het al snel, na uurtje zater we er toch wel middenin. Rond 8 uur s avonds was ik toch wel zowat uitgetript, was mentaal eigenlijk nuchter, visuals had ik wel nog lichtjes, was gewoon een goeie intenste trip by the way.

Gene met wie ik was had 1,5 maya, en heeft op zn minst 12 uur getript, langer nog. Iemand een verklaring?
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
ja diegene had meer genomen dan is het toch ook logisch dat je er wel wat langer wat van voelt :rolleyes:
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#16
J0rrit zei:
Hey mensen, ff kort vraagje:

Had afgelopen vrijdag getript, had de grootste helft van een maya genomen ( zeg 100 mics ). had om 2 uur smiddags genomen, we voelden het al snel, na uurtje zater we er toch wel middenin. Rond 8 uur s avonds was ik toch wel zowat uitgetript, was mentaal eigenlijk nuchter, visuals had ik wel nog lichtjes, was gewoon een goeie intenste trip by the way.

Gene met wie ik was had 1,5 maya, en heeft op zn minst 12 uur getript, langer nog. Iemand een verklaring?
Klik om te vergroten...

Hij nam 2x zoveel en tripte twee keer langer. Wat is de verassing? :P
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#17
Adrenochroom zei:
J0rrit zei:
Hey mensen, ff kort vraagje:

Had afgelopen vrijdag getript, had de grootste helft van een maya genomen ( zeg 100 mics ). had om 2 uur smiddags genomen, we voelden het al snel, na uurtje zater we er toch wel middenin. Rond 8 uur s avonds was ik toch wel zowat uitgetript, was mentaal eigenlijk nuchter, visuals had ik wel nog lichtjes, was gewoon een goeie intenste trip by the way.

Gene met wie ik was had 1,5 maya, en heeft op zn minst 12 uur getript, langer nog. Iemand een verklaring?
Klik om te vergroten...

Hij nam 2x zoveel en tripte twee keer langer. Wat is de verassing? :P
Klik om te vergroten...

Ik zoek geen verklaring voor dat hij LANGER tripte, ik wil daarmee laten zien dat hij wel de normale tijd tripte, dat lijkt me toch logisch. Hij nam trouwens 3 keer zoveel. Ik zoek een verklaring voor het feit dat ik maar 6 uur tripte.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18
nou misschien omdat jij niet zoveel nam?!
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
SperSIZEboon zei:
nou misschien omdat jij niet zoveel nam?!
Klik om te vergroten...

Maar dat bedoelt hij niet, hij wil weten waarom het zo kort duurde ! :P

TS, ik denk dat je gewoon niet goed bent, en dat het daarom zo kort duurde, ga maar naar een dokter.
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#20
Wacky zei:
SperSIZEboon zei:
nou misschien omdat jij niet zoveel nam?!
Klik om te vergroten...

Maar dat bedoelt hij niet, hij wil weten waarom het zo kort duurde ! :P
Klik om te vergroten...


:P :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."