#1
Drugs is ook gewoon saai en kut. Als je het niet doet in feest sfeer, is het vaak iets wat je nodig hebt voor je ontwikkeling ofzo..Fuck drugs!!
lucifer in the sky zei:ja ik zou ook wat minderen als ik jouw was.... als je er nu eenmaal even mee stopt, voel je het terug beter en beter eh.
maar het is bijna niet te geloven dat je niks voelt of amper iets op 400 ug.
ik voel al van een shiva 150 ug... al meer al gng, en heb al een dik jaar ervaring ( 10 trips fzo )
mss ben je wel gwn inmun ofzoiets![]()
lucifer in the sky zei:Ik ben een maand van alles behalve wiet afgebleven (ben ondertussen wel weer van mijn wiet afhankelijkheid af en doe het ook niet zo veel meer) maar dat deed niks. En ik zie dat je een echte satanist bent. Vet. :P Ben zelf geen satanist maar ik vind 't allemaal wel interessant.
satanist ? wat bedoel je daarmee, ik ben niet tegen de goden of antichrist![]()
Drientje zei:Probeer eens een ayahuasca ceremonie. Ik pm je.
Een maand was voor mij een hele lange tijd. Ik weet 't. Ik ben niet meer te redden. Ben in elk geval niet meer VERSLAAFD aan LSD. Want ja, dat is hoe ver ik eerst heen was. Maar ik denk dat die Ayahuasca ceremonie me wel goed zal doen.Ellesdee zei:misschien een hele tijd niks meer gebruiken?
en even later kieperde ik nog wat keta in mijn neus wat het hele gebeuren nog spiritueler maakte.
Kan het liggen aan het feit dat ik door een fase aan het gaan ben ofzo? Help!![]()
Overigens heb ik ook nooit meer last van dat angstige gevoel aan het begin van een trip, ik ben nooit meer bang/benieuwd/vrolijk tijdens trips.
Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.
"Paddo's weten wel wat goed voor je is, laat alles maar aan hun over." Toen ik dit realiseerde kwam ik zo weer terug in mijn trip.
Misschien wel handig voor sommige anderen op dit forum: Mijn spirituele ontwikkeling was enkel mogelijk dmv van paddo's.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."