Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTrippen niks meer aan??

Trippen niks meer aan??

73 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MindgamerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs is ook gewoon saai en kut. Als je het niet doet in feest sfeer, is het vaak iets wat je nodig hebt voor je ontwikkeling ofzo..Fuck drugs!!
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
misschien een hele tijd niks meer gebruiken?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Probeer eens een ayahuasca ceremonie. Ik pm je.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#4
idd dat moet ook vind ik :grin:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb nu meer als een jaar op paddo's getript en de afgelopen paar maanden heb ik met LSD getript. Mijn eerste LSD trip deed ik gelijk maar op 300ug. Dat viel tegen. Sindsdien heb ik alleen nog maar op 400ug getript en ondanks het snelle denkvermogen en verzachte ego, heb ik bijna geen hallucinaties! Ik heb met mijn eerste 400 ug LSD trip wel aura's gezien enzo, en even later kieperde ik nog wat Keta in mijn neus wat het hele gebeuren nog spiritueler maakte. (Ik kon mijn astrale lichaam HEEL goed voelen, zoals ik al eens eerder heb gedaan zonder drugs.) Maar nu kan ik er niet meer omheen: Ongeacht welke drug ik gebruik het loopt altijd uit op een spiritueel vlak. Met paddo's was dit nog door middel van inzichten, maar met LSD krijg ik gewoon veel onverklaarbare dingen en geen echte trip meer zoals ik dat vroeger had met paddo's. Ook met paddo's is het niet zo boeiend meer, en dat met Hawaiiaanse paddo's.

Mochten jullie mijn Bromo Dragonfly topic hebben gelezen in Research Chemicals: Deze trip verliep voor de helft goed. Ik had prachtige paddo-achtige kleuren en LSD-achtige vervormingen in mijn omgeving. Maar toen, uit het niets kwam ik weer op een heel verkeerd denk niveau. Ik heb die avond nog nooit zo veel fucked up dingen meegemaakt in mijn hoofd. Natuurlijk vertel ik niet wat dat was want dan verlies ik voor altijd mijn geloofwaardigheid hier op DF.

Ik ga deze week 800 ug rectaal proberen en als dat niet goed lukt (hallucinaties enz) dan geef ik het op. Hoe kan ik weer normaal trippen zoals ik dat deed 1 jaar geleden?! Ja ik weet dat 800 ug niet aan te raden is maar ik heb met 1 portie Hawaiiaanse paddo's meer meegemaakt dan op 400ug LSD. Overigens heb ik ook nooit meer last van dat angstige gevoel aan het begin van een trip, ik ben nooit meer bang/benieuwd/vrolijk tijdens trips. Ook niet in mijn dromen trouwens. Dus ik neem aan dat dit een spiritueel probleem is. Kan het liggen aan het feit dat ik door een fase aan het gaan ben ofzo? Help! :(
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ten eerste: 800mics rectaal, ga je dat filmen ofzo? For Science..... :xtc:
Ten tweede: In welke afstanden gebruik(te) je de tripmiddelen dan? Misschien moet je ivm tolerantie gewoon eens een hele tijd wachten.
Ten derde: ben ik nogsteeds ervan overtuigd dat je tochmaar moet vertellen hoe dat met Bromo Dragonfly ging, je geloofwaardigheid te verliezen op dit forum is moeilijk, maar als het allemaal in een trip gebeurde is het nog moeilijker, bijna onmogelijk. :wink:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet 8 zegels rectaal. :P Dat komt nog wel. Eerst maar 4 zegels (100 ug per zegel) rectaal. Wat dus aan komt als 800 ug zoals je weet.

Nou, op mijn Bromo Dragonfly trip heb ik telepatisch met mensen gecommuniceerd, een daarvan was zich er zelfs bewust van zonder ooit iets anders als een joint te hebben geprobeerd. Zij is dus van nature heel erg bewust van dat soort dingen. Ik heb geesten gezien en er non-verbaal mee gecommuniceerd. Heb er zelfs 1 (mogelijk 2 maar dat weet ik niet zeker) de hand geschud. Ik kon ook gedachten lezen. Ik heb toen een Fight Club-achtige scene gehad waarin mijn onderbewustzijn me helemaal in elkaar aan het slaan was en ik er niks aan kon doen. Mijn onderbewustzijn heeft een geheel eigen persoonlijkheid, maar ik ben geen klassieke schizofreen ofzo. Tijdens trips heb ik er last van, maar ik heb sinds mijn vorige therapeutische LSD trip (paar dagen geleden) een soort van overeenkomst met mijn onderbewustzijn gemaakt en ik ben sindsdien veel rustiger in mijn hoofd. Dus misschien dat het probleem al minder word. Verdere vreemde shit: Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.

Ik weet dat ik niet gek ben, maar dat weten andere mensen niet. :P

EDIT: Voordat ik het vergeet, ik heb met een kat gesprokken. En die kat liet me van alles zien... En ik heb niet voor niets 1 maand geen drugs gebruikt (behalve wiet). Gelijk na die maand weer 400 ug maar tevergeefs, de trip viel weer eens heeeeel erg tegen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#8
[/quote]Ik ben een maand van alles behalve wiet afgebleven (ben ondertussen wel weer van mijn wiet afhankelijkheid af en doe het ook niet zo veel meer) maar dat deed niks. En ik zie dat je een echte satanist bent. Vet. :P Ben zelf geen satanist maar ik vind 't allemaal wel interessant.[/quote]


satanist ? wat bedoel je daarmee, ik ben niet tegen de goden of antichrist :grin:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#9
ja ik zou ook wat minderen als ik jouw was.... als je er nu eenmaal even mee stopt, voel je het terug beter en beter eh.
maar het is bijna niet te geloven dat je niks voelt of amper iets op 400 ug.
ik voel al van een shiva 150 ug... al meer al gng, en heb al een dik jaar ervaring ( 10 trips fzo )
mss ben je wel gwn inmun ofzoiets :tongueout:
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#10
lucifer in the sky zei:
ja ik zou ook wat minderen als ik jouw was.... als je er nu eenmaal even mee stopt, voel je het terug beter en beter eh.
maar het is bijna niet te geloven dat je niks voelt of amper iets op 400 ug.
ik voel al van een shiva 150 ug... al meer al gng, en heb al een dik jaar ervaring ( 10 trips fzo )
mss ben je wel gwn inmun ofzoiets :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ik ben een maand van alles behalve wiet afgebleven (ben ondertussen wel weer van mijn wiet afhankelijkheid af en doe het ook niet zo veel meer) maar dat deed niks. En ik zie dat je een echte satanist bent. Vet. :P Ben zelf geen satanist maar ik vind 't allemaal wel interessant.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#11
lucifer in the sky zei:
Ik ben een maand van alles behalve wiet afgebleven (ben ondertussen wel weer van mijn wiet afhankelijkheid af en doe het ook niet zo veel meer) maar dat deed niks. En ik zie dat je een echte satanist bent. Vet. :P Ben zelf geen satanist maar ik vind 't allemaal wel interessant.
Klik om te vergroten...


satanist ? wat bedoel je daarmee, ik ben niet tegen de goden of antichrist :grin:
Klik om te vergroten...

Nee dat weet ik wel. :grin: Ik bedoel dat je Satan/Lucifer's werk doet. En die komt niet uit de hel, maar van het sterrenstelsel Orion. Jaja, ik weet er wel wat van af hoor.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja idd percies weet je er wel veel van :).
ben echt benieuwd naar je 8OOug rectaal trip, gaat zeer zot en ongewoon worden denk ik.
maar wat ik ook nog wou vragen over dat dragon - Fly gedoe... men hardste trip is rolingstone, weet niet hoeveel ug. maar zou het dan te doen zijn voor dat dragon -fly te doen ?
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik PM je. :wink:

Kan iemand me verder helpen met wat het ook is dat ik heb? Mijn "probleem"?
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Probeer eens een ayahuasca ceremonie. Ik pm je.
Klik om te vergroten...

Dat kan wel eens de oplossing zijn. Bedankt. :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Welke zegels heb je en heb je ze zelf getest? Ik kan me haast niet voorstellen dat je van 400 ug bijna geen visuals hebt, ik ga visueel hard van 100 ug, heb al visuals vanaf 30 ug, en vanaf 200 ug is het visuele contact met de werkelijkheid bijna weg, zie haast alleen nog maar visuals en kan dan nauwelijks zien waar ik uberhaubt ben (maar dan wéét ik het wel nog).

Ik ga er dus voor het gemak ff vannuit dat de zegels inderdaad getest zijn en écht zo sterk, en dat is vreemd als dat zo is, óf een totale ongevoeligheid voor de stof, óf er zit iets in jou dat het tegenwerkt, en dat is dan weer zo radend spreken dat ik daar moeilijk op verder kan gaan en inhoudelijk op de trip die je beschreef:

Ik zal er híer niet uitgebreid op ingaan, maar telepathie en spirituele connecties tussen mensen sluit ik niet meer uit, en dat terwijl ik eigenlijk erg sceptisch was altijd, ik heb dan zelf nuchter dingen meegemaakt die als ik ze mensen vertel mensen echt verbaasd dat die dingen gebeurne en bestaan, het vreemde is dat ik dat maar met één persoon op de hele wereld heb, en dat is écht heel vreemd, maar ik ga je topic nirt overnemen :)
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik PM je. De zegels zijn echt het probleem niet, ik ben de enige die er dus zo weinig van merkt. Misschien dat ik dit eerder had moeten vermelden: Ik heb soms aan het begin van de trip wel semi-interessante visuals maar op een gegeven moment gaat 't in een keer weg. Ik weet bijna wel zeker dat dat uit mezelf komt.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Volgens mij moet jij geen drugs doen, je bent niet geschikt.

:P

maar dat verhaal over je persoonlijkheden en klassieke schizofreen vind ik een beetje gevaarlijk, als ik daar het woord 'psychedelica' aan vast knup.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik ben geen schizofreen. :P Volgens mij heb jij lang niet genoeg drugs gebruikt, anders had je wel soortgelijke dingen meegemaakt. Mijn speed verslaving van een half jaartje heeft hier vooral mee te maken.
_
_Kat_Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ellesdee zei:
misschien een hele tijd niks meer gebruiken?
Klik om te vergroten...
Een maand was voor mij een hele lange tijd. Ik weet 't. Ik ben niet meer te redden. Ben in elk geval niet meer VERSLAAFD aan LSD. Want ja, dat is hoe ver ik eerst heen was. Maar ik denk dat die Ayahuasca ceremonie me wel goed zal doen.
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#20
en Kat zei,,
en even later kieperde ik nog wat keta in mijn neus wat het hele gebeuren nog spiritueler maakte.
Klik om te vergroten...

vogel houd niet zo van die poeders
misschien is dat het dat je teveel moleculen neemd die niet natuurlijk zijn,
der zit dan geen spirit (ziel) in het molecuul
misschien moet je meer aan de AYAhuasca en PAddo,s

KAt zei;;
Kan het liggen aan het feit dat ik door een fase aan het gaan ben ofzo? Help! :(
Klik om te vergroten...

je gaat vast door bepaalde periodes van je leven heen,, hoe lang gelden ben je begonnen
met entheogenen tripmiddelen,,
soms zijn er belangrijkere zaken dan trippen
je bent vast tripmoe, (dat krijg je als je elke maand, ofzo of nog vaker tript)
als in een bepaalde periode in je leven ben, en je gaat dan trippen,,
dan kan het zijn dat je bepaalde inzichten, openbaringen krijgt,,
dan kan je na een week of een maand weer trippen
maar die inzichten die gedachtes,, waar je eerst heel verwonderd van was>>
die heb je al van de vorige trip,, dus de trip brengt geen verrassing meer
geen nieuwe inzichten is niks nieuws leren,
is geen blijheid, dus is de trip vervelend
de verveling slaat toe
soms zo erg dat je niet meer geinterreseerd ben in je trip
en zonder interesse en blijheid of andere emoties zijn de visuals verdwenen,,

het is dan wachten op een andere periode in je leven waar je dus..
in die periode weer nieuwe ontdekkingen kan doen.

Kat zei
Overigens heb ik ook nooit meer last van dat angstige gevoel aan het begin van een trip, ik ben nooit meer bang/benieuwd/vrolijk tijdens trips.
Klik om te vergroten...

:confused: geen lachkicks meer ,, geen tranen van verdriet
kots je wel is,, tijdens je trips ?

dat is wel vaag als je geen emoties voelt
je voelt je gewoon verveeld tijdens je trips toch ?
je bent uitgehuild,,genoeg gelachen heb je enzo
in andere tijden (fasen) komen er weer nieuwe dingen , waar je weer frisse emoties van voeld
de gevoelens die je heb tijdens eeen trip hebben grote invloed toch op je visuals,,

Kat zie
Oh ja! En ik had contact met UFO's. Ik heb ook gemerkt dat er inderdaad satellieten in de lucht hangen die UFO's neerhalen. Onder invloed van Ketamine heb ik een taal gesproken die niet van deze planeet is. Ik snapte er zelf ook niks van en ik had er vrede mee dat mijn lichaam vreemde trance-achtige bewegingen maakte, waardoor ik een hele lange tijd "bezeten" was door iets.
Klik om te vergroten...

bezeten ?? mischien kan je volgende keer beter hyperventilerend rythmische geluiden uitkramen
of gewoon simpel met zwart en witte toetsen-machine muziek maken
ik denk dat je dan meer controle over je trance kan houden
zodat de boze wezens niet in je krachtveld kunnen komen

ufo's,, satelieten,, waar zit je in je trips, waas dat vor vaage zooi, waar zijn je geometrische hallucinaties
heb je nog mooie figuurtjes gezien
kijk met tripmiddelen heb je meer kleur voor je zonnebloem (spirograaf in je hoofd)
met mediteren en trance heb je minder kleuren voor je zonnebloem
mediteren is harmonie
en trance is een tripperig gevoel voor korte tijd, (emoties gedachtestromen)
mediteren en trance is beide meer onder controle te houden als trippen,,
Kat ben je er nog of ben je verhuisd naar het sjamanismeforum
daar voel je je misschien meer thuis als hier,,
en je kan daar wellicht nog meer leren ook dan hier
misschien zit je met een zoort dualiteit in je,, enerzijds wil je plezier en heb je grote nieuwsgierigheid naar trippen.
anderzijds ben je spiritueel bezig
en je balanceert dus tussen dat plezier hebben van trippen
en wijzer (spiritueler worden van trippen)
daardoor ben je niet echt bewust van hoe trippen eigenlijk hoort te zijn
en wellicht vergeet je daardoor ook wat echt spiritualiteit is,
Kat ga je met vogel mee naar sjamanisme forum ?

jezegt zelf al
"Paddo's weten wel wat goed voor je is, laat alles maar aan hun over." Toen ik dit realiseerde kwam ik zo weer terug in mijn trip. :grin:

Misschien wel handig voor sommige anderen op dit forum: Mijn spirituele ontwikkeling was enkel mogelijk dmv van paddo's.
Klik om te vergroten...

neem dus geen poeders, of andere chemicalienshit zeker geen ketamine,,
neem planten en andere middelen zoals LSD ,, dat heeft spirit
in iedergeval ayahuasca en paddo,s wel

zeg gewoon dat je l;st heb van stemmetjes enzo
schizofrenen hebben recht op arbeidongeschiktheidsuitkering
dus dan hoef je niet werken,, heb je meer tijd om te trippen :tearsofjoy:

met een kwik en fluor vergiftiging kan vogel ook niet werken :tearsofjoy:
en is vogel veel minder bang om te trippen,
kwik en fluor is de hel, dat heeft vogel gekkie gemaakt
LSD en MArihuana is de hemel zij brachten vogel harmonie geluk inspiratie en verlichting etc

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."