#1
gewoon proberen en dan zie je wel als het verstandig was of niet.
Inhale zei:na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.
Inhale zei:na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.
(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
wobble zei:Inhale zei:na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.
(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
Lol das waar meschien vanf dan maar even![]()

Patrick a.k.a Spaceface zei:wobble zei:Inhale zei:na 5,34 keer trippen kan je pas alleen gaan trippen. Als je probeert eerder in je eentje te trippen zal er altijd een ander mannetje achter je aan lopen die ook aan het trippen is.
(man, ga gewoon in je eentje trippen als je daar zin in hebt. En als het je niet helemaal lekker zit, of het nog iets te eng vind dan doe je het gewoon niet. Het hoeft niet altijd ingewikkeld te zijn)
Lol das waar meschien vanf dan maar even![]()
Hoe drukker je je er over maakt hoe minder het zal zijn. Gewoon naar binnen gooien en genieten maar![]()
wobble zei:zegel net gedropt samen met een maatouders weg en dan straks lekker een loopje maken
![]()
Patrick a.k.a Spaceface zei:wobble zei:zegel net gedropt samen met een maatouders weg en dan straks lekker een loopje maken
![]()
have funnn!!!
PipstothePoX zei:In gezelschap trippen vind ik vreemd, dan reageer ik wazig en ontstaat er een vage niet gestroomlijnde sociale situatie. In mn eentje trippen vind ik een stuk makkelijker en relaxter dus.
azgaza zei:Ik heb na 18 keer LSD nog steeds niet in mijn eentje getript. Wel af en toe een gedeelte van de trip alleen maar ik vind het sowieso erg leuk om mijn trips te delen met mensen. Ik denk dat er geen aantal trips te noemen is na hoe vaak je alleen kan trippen, dat is denk ik enorm persoons gebonden. Vanaf een trip of 4-5 kan je meestal zeggen dat je de stof redelijk kent en dan is een lage of medium dosis alleen als je dat graag wil denk ik wel te doen.
lucifer in the sky zei:ik vind dat als je samen tript er meer verwarring ontstaat, echt leuk als je elkaar zo in de war kunt brengen.
ik denk als je de hele trip alleen tript veel kans hebt om te blijven steken ? namelijk dat je dan niks kunt zeggen tegen iemand, en het allemaal in je hoofd verwerkt !
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."