#1
azgaza zei:Ik heb na 18 keer LSD nog steeds niet in mijn eentje getript. Wel af en toe een gedeelte van de trip alleen maar ik vind het sowieso erg leuk om mijn trips te delen met mensen. Ik denk dat er geen aantal trips te noemen is na hoe vaak je alleen kan trippen, dat is denk ik enorm persoons gebonden. Vanaf een trip of 4-5 kan je meestal zeggen dat je de stof redelijk kent en dan is een lage of medium dosis alleen als je dat graag wil denk ik wel te doen.
ja ik ging aan het einde van de trip ook nog ff alleen op me kamer zitten maar toen werkte ik toch wel dat alleen ook niets voor mij is was wel leuk maar een volle trip zou veelste lang duren denk als ik alleen ben
Vond het wel leuk dat deze trip anders was veel minder visuele effecten maar meer gevoel vergeleken met me vorige