Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsformaat zegeltjes...

formaat zegeltjes...

23 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
p
platoLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag allen,

ik ben al sinds jaren een 'stiekeme' lezer van dit forum...Nog nooit iets gepost...
Nu heb ik dus eindelijk via (een in mijn ogen) betrouwbare bron LSD gekregen... Heeft wat voeten in de aarde gehad...
Toen ik het pakketje kreeg schrok ik eigenlijk een beetje, de zegeltjes zijn 'maar' 0.6cm bij 0.7 cm... Niet echt 'postzegelformaat'...
Ik was sowieso van plan om ze te laten testen, maar kan ik mij die moeite besparen omdat ik hoaxen heb, of is dit wel degelijk mogelijk???

BVD,

Plato.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Op het moment heb ik de grootste zegels die ik tot nu toe gehad heb en ik heb er net eentje voor je gemeten; 0,8 x 0,8 cm (:
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#3
jah zijn klein maar laat je er wel niet in vangen ofzo ooh zo klein ik pak er wel 2 ofzo!!!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb geen meetlint bij de hand, maar alle zegels die ik had waren héél klein, en warschijnlijk inderdaad rond de 0.6 x 0.6 :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Haha, ik had hetzelfde de eerste keer.
Maar dat zijn wel normale afmetingen voor een LSD-zegel.
p
psychopsychedelicLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja ze zijn erg klein, begin met kwartje en neem na paar uur kwartje bij, werkte bij mij erg relaxed, kwam lekker rustig op:) :rock:
D
DreamerOfDreamsLid
01-01-2024, 00:00
#7
vond ze ook veel kleiner dan verwacht,
kleine tip: als je een halfje wilt nemen, knip ze dan diagonaal door
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#8
tomz0r zei:
Haha, ik had hetzelfde de eerste keer.
Klik om te vergroten...
Ditto, vind het raar dat LSD overal beschreven wordt als "postzegels", maar nergens staat er een formaat bij...
M
MCHZKLid
01-01-2024, 00:00
#9
psychopsychedelic zei:
ja ze zijn erg klein, begin met kwartje en neem na paar uur kwartje bij, werkte bij mij erg relaxed, kwam lekker rustig op:) :rock:
Klik om te vergroten...

is het aan te raden dan om voor je eerste keer een kwartje te nemen ?
want enkele vrienden van me hebben dit geprobeert en hebben er niets van gevoeld..
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
MCHZK zei:
is het aan te raden dan om voor je eerste keer een kwartje te nemen ?
want enkele vrienden van me hebben dit geprobeert en hebben er niets van gevoeld..
Klik om te vergroten...
Dat is aan te raden voor mensen die overgevoelig zijn voor drugs ofzo, of die geen kloten hebben.. Toen ik net begon met trippen heb ik ook wel met halve zegels gewerkt, maar dat is hèt gewoon niet. Zelfs met sterke zegels van 150+ is de helft nog steeds veel te weinig.. Maar dat is vast persoonlijk..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik zou aanraden de eerste keer een halve te nemen, als je wat milde zegels hebt heeft een kwart zegel inderdaad weinig zin, maar een halve kan een goed rustig begin zijn. Als je na +- 2 uur nog denkt 'dit mag wel flink wat sterker' kan je ook altijd de 2e helft er bij nemen.
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#12
ExceptionalInsight zei:
MCHZK zei:
is het aan te raden dan om voor je eerste keer een kwartje te nemen ?
want enkele vrienden van me hebben dit geprobeert en hebben er niets van gevoeld..
Klik om te vergroten...
Dat is aan te raden voor mensen die overgevoelig zijn voor drugs ofzo, of die geen kloten hebben.. Toen ik net begon met trippen heb ik ook wel met halve zegels gewerkt, maar dat is hèt gewoon niet. Zelfs met sterke zegels van 150+ is de helft nog steeds veel te weinig.. Maar dat is vast persoonlijk..
Klik om te vergroten...

Dat is persoonlijk ja, ik neem op feestjes vaak halfjes enzo, en dat is dan juist goed als je niet helemaal de weg kwijt wil zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wacky zei:
Dat is persoonlijk ja, ik neem op feestjes vaak halfjes enzo, en dat is dan juist goed als je niet helemaal de weg kwijt wil zijn.
Klik om te vergroten...
Ah ja, het ligt ook aan de setting natuurlijk, maar er even vanuitgaand dat die eerste keer niet op een feestje zal zijn.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#14
ExceptionalInsight zei:
Wacky zei:
Dat is persoonlijk ja, ik neem op feestjes vaak halfjes enzo, en dat is dan juist goed als je niet helemaal de weg kwijt wil zijn.
Klik om te vergroten...
Ah ja, het ligt ook aan de setting natuurlijk, maar er even vanuitgaand dat die eerste keer niet op een feestje zal zijn.
Klik om te vergroten...

Ja dan zou ik voor een aller eerste keer dus een halfje aanraden. Binnen kan je inderdaad wat meer nemen dan op een feestje. Nou vind ik het tegenwoordig leuk om juist hoge dosissen op feestjes te nemen (meer dan 1 zegel), vanwege de chaos, en je weg daar in zoeken enzo, de uitdaging die het heeft en het feit dat ik na 17 trips ook wel wat kan hebben op dat punt, maar dat zou ik een beginnende gebruiker dus NOOIT aanraden. Na een trip of 10 kan je dat soort dingen wel proberne maar tot die tijd is een lage dosis en een goede setting best heel belangrijk (en daarna blijven dingen als goede conditie en mindset alsnog heel belangrijk).
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
Op feestjes trip jij Agaza? Dat zou ik nou nooit doen, maar goed ik kom dan ook alleen op feesten waar gezopen word.

Wat voor feestjes bezoek jij dan? :beer:
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#16
Goa's. Wil ik ook nog een keer naartoe, gewoon omdat veel mensen daar trippen. Ben er echter dus nog nooit geweest =(
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#17
^ Zeker doen. Goa's :hearteyes:
p
platoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Bedankt voor de reacties!
Nu laten testen dan maar.
R
RSWLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dat lijkt me best naar, als ze postzegelformaat zouden zijn, en je wil er wel een paar.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Sjeik zei:
^ Zeker doen. Goa's :hearteyes:
Klik om te vergroten...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."