Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"we zijn onderweg... (104ug) EDIT: Want dat van die aanhoudende orgasmes en 112-bellende buurvrouwen wil ik natuurlijk voor geen goud missen!"
"Dag allen, ik ben al sinds jaren een 'stiekeme' lezer van dit forum...Nog nooit iets gepost... Nu heb ik dus eindelijk via (een in mijn ogen) betrouwbare bron LSD gekregen... Heeft wat voeten in de aarde gehad... Toen ik het pakketje kreeg schrok ik eigenlijk een beetje, de zegeltjes zijn 'maar' 0.6cm bij 0.7 cm... Niet echt 'postzegelformaat'... Ik was sowieso van plan om ze te laten testen, maar kan ik mij die moeite besparen omdat ik hoaxen heb, of is dit wel degelijk mogelijk??? BVD, Plato."
"Meer aanraders please..."
"Bedankt voor de reacties! Nu laten testen dan maar."
"Ik heb mijn zegeltjes eindelijk laten testen; 104mg bevatten ze. Is 1 zegel dan teveel voor een eerste keer?"
"lol... stupid me..."
"Heb nu al een tijdje een aantal zegeltjes (getest) liggen en zit maar te wachten op een geschikt moment om het een keer te proberen... Ben vandaag alleen thuis, vriendin is naar haar ouders, dus... Heb alleen geen 'babysitter' en dat was eigenlijk voor mij wel een vereiste bij een 1e keer. Leuke tekenfilms gedownload, chille muziek, lavalampen e.d. Maarja, wel alleen. Wat vinden jullie?"
"Denk dat het wel kan, maar wil het graag van iemand anders horen. (die daar uiteraard niks over kan zeggen, maar toch). Zoals gezegd wordt dit de 1e keer. Verder alleen ervaringen met MDMA en al het legaal verkrijgbare. Zolang ik maar een bepaald niveau van controle over mijzelf behoud tijdens de trip ben ik nergens bang voor, wil alleen dus niet compleet van de wereld raken én in m'n eentje zijn."
"mag dat zegeltje nu eindelijk eens uit m'n mond?"
"thee drinken, cars kijken, snap niks van de tijd..."