#1
Ik weet wel dat er eens iemand is doodgegaan aan LSD intraveneus, hij dacht dat het speed was... De enige dode door LSD die bekend is.
Pikachu zei:Ik weet wel dat er eens iemand is doodgegaan aan LSD intraveneus, hij dacht dat het speed was... De enige dode door LSD die bekend is.
De_willy zei:Ik kan mij best wel voorstellen dat je hart zwaar tekeer gaat op 1.5mg![]()
Hij bedoelde vast 1,5 gram.Autsider zei:niet 1.5 mg, 1500 mg

.Dan ben je toch gewoon nooit van je leven dezelfde meer :PPikachu zei:Laat staan de schade die je aan je psyche kan doen met zo'n hoeveelheid.
DrippTone zei:Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.
Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P
Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.
Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P
Ik ga het sowieso doen ooit in m'n leven, een thumbprint lsd (Niet intraveneus trouwens), maar niet in de nabije (komende jaren) toekomst. Het heftigste wat ik ooit mee heb gemaakt is ruim 500 ug, en dat was al genoeg om me als "nooit meer dezelfde" terug te laten komen.
Angramar Temenos zei:Als het geen fysiek gevaar (als in, hartfalen, blijvende hersenbeschadeging, extreme HPPD) opleverde, en ik na ~24 uur de oude zou zijn, zou ik graag eens anderhalve gram lsd naar binnen tikken bij wijze van experiment, maar dat is er wel, dus dat gaan we maar niet doen he.
Acetyllysergic zei:Angramar Temenos zei:DrippTone zei:Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.
Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P
Ik ga het sowieso doen ooit in m'n leven, een thumbprint lsd (Niet intraveneus trouwens), maar niet in de nabije (komende jaren) toekomst. Het heftigste wat ik ooit mee heb gemaakt is ruim 500 ug, en dat was al genoeg om me als "nooit meer dezelfde" terug te laten komen.
positief of toch ergens een lijntje spijt?
gNuxx zei:Angramar Temenos zei:Als het geen fysiek gevaar (als in, hartfalen, blijvende hersenbeschadeging, extreme HPPD) opleverde, en ik na ~24 uur de oude zou zijn, zou ik graag eens anderhalve gram lsd naar binnen tikken bij wijze van experiment, maar dat is er wel, dus dat gaan we maar niet doen he.
lol jij bent echt addict![]()
gNuxx zei:Angramar Temenos zei:Als het geen fysiek gevaar (als in, hartfalen, blijvende hersenbeschadeging, extreme HPPD) opleverde, en ik na ~24 uur de oude zou zijn, zou ik graag eens anderhalve gram lsd naar binnen tikken bij wijze van experiment, maar dat is er wel, dus dat gaan we maar niet doen he.
lol jij bent echt addict![]()
DSM-IV Codes, google maar (:alainalain zei:waar slaan die getallen op?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."