Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD intraveneus

LSD intraveneus

50 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#1
DrippTone zei:
Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.

Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P
Klik om te vergroten...

Door de sterke gewenning kun je snel aan enorme dosissen komen als je langer achter elkaar door wil trippen. Neem je nu 100ug, kun je er over een uur of 10 300 nemen als je door wil trippen, en morgen 1000 als je het nog niet genoeg vind. Als die 6000 op die manier genomen zijn is het niet zo gek natuurlijk :)
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
AT als je 10 drips van 100 mics per drip rectaal dropt krijg je geheid spijt ...

waarschijnlijk geniet je van de ellende, de misery ...

ik adviseer je om het nooit te doen, je luistert toch niet he ?
ik wou dat ik het kon terug draaien ouwe ik ben te laat.

:(

jij kan nog kiezen
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#3
lol kijk ze serieus doen op een forum, jullie moeten wel blijven lachen jongens !
ik vermaak me wel, als het tegen de regels is moet ik maar een ban krijgen, zolang dat niet zo is doe ik niks verkeerd.

:wave:

owned
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#4
lysergine25 zei:
AT als je 10 drips van 100 mics per drip rectaal dropt krijg je geheid spijt ...

waarschijnlijk geniet je van de ellende, de misery ...

ik adviseer je om het nooit te doen, je luistert toch niet he ?
ik wou dat ik het kon terug draaien ouwe ik ben te laat.

:(

jij kan nog kiezen
Klik om te vergroten...

Geen zorgen, ik ben niet van plan om 1000 mics te nemen... Is zonde van m'n lsd.
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#5
Angramar Temenos zei:
lysergine25 zei:
AT als je 10 drips van 100 mics per drip rectaal dropt krijg je geheid spijt ...

waarschijnlijk geniet je van de ellende, de misery ...

ik adviseer je om het nooit te doen, je luistert toch niet he ?
ik wou dat ik het kon terug draaien ouwe ik ben te laat.

:(

jij kan nog kiezen
Klik om te vergroten...

Geen zorgen, ik ben niet van plan om 1000 mics te nemen... Is zonde van m'n lsd.
Klik om te vergroten...

Oh ok, ik vroeg me al af waarom...
Eerst snapte ik het niet want toen dacht ik dat je het niet deed omdat je wou denken aan je psychische toestand. Dat vond ik echt een kutreden.
Nu je deze reden hebt gegeven geef ik je absoluut gelijk man. Inderdaad zonde van de LSD, goede reden om het niet te doen! [/sarcasme, voor de mensen die een beetje traag van begrip zijn]
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja, ik denk ook niet echt dat het goed voor me zou zijn, zou m'n HPPD alleen enorm verergeren en waarschijnlijk weer m'n persoonlijkheid totaal omgooien (net als 520 ug dat deed). Ik begin juist te wennen aan deze.. En, het is inderdaad zonde, van 1000 ug kan ik 6-7 keer heel lekker trippen.
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#7
AT beter type je quit in console
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#8
gNuxx en t0mzor beter houden jullie dat kutcommentaar een keertje voor je, jullie zijn het niet altijd met hem eens zoals waarschijnlijk wel meer mensen op dit forum (inclusief mezelf) maar dat geflame op AT maakt het forum er ook niet leuker op. Jullie zijn allebei minstens zo irritant door dat constante zinloze geflame.

Als je het niet met m eens bent zeg dan gewoon op een volwassen manier waarom dat zo is en geef geen commentaar als "AT beter type je quit in console".

Dit is gewoon een interessante thread en als jullie gewoon on topic blijven blijft dat misschien ook zo. Verder heb ik niks tegen jullie persoonlijk ofzo, jullie posten ook voldoende boeiende en leuke berichten maar de hierboven beschreven berichten beginnen me echt de keel uit te hangen.

TL;DR

Kappen met het afzeiken van AT bij elke mogelijkheid.

Dus houd het gewoon een beetje leuk willen jullie? :stoned:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pikachu zei:
gNuxx en t0mzor beter houden jullie dat kutcommentaar een keertje voor je, jullie zijn het niet altijd met hem eens zoals waarschijnlijk wel meer mensen op dit forum (inclusief mezelf) maar dat geflame op AT maakt het forum er ook niet leuker op. Jullie zijn allebei minstens zo irritant door dat constante zinloze geflame.

Als je het niet met m eens bent zeg dan gewoon op een volwassen manier waarom dat zo is en geef geen commentaar als "AT beter type je quit in console".

Dit is gewoon een interessante thread en als jullie gewoon on topic blijven blijft dat misschien ook zo. Verder heb ik niks tegen jullie persoonlijk ofzo, jullie posten ook voldoende boeiende en leuke berichten maar de hierboven beschreven berichten beginnen me echt de keel uit te hangen.

TL;DR

Kappen met het afzeiken van AT bij elke mogelijkheid.

Dus houd het gewoon een beetje leuk willen jullie? :stoned:
Klik om te vergroten...


En dat mag gezegd worden. +1
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet dat ik dit ooit van plan ben, maar zijn er mensen met ervaring hiermee? Ik ben benieuwd naar wat de verschillen zijn tussen "gewoon" oraal, of zelfs pluggen. Komt het alleen harder/direct aan, of krijg je ook een psychedelische "flash" (wat ik me daarbij voorstel is een effect vergelijkbaar met veel LSD + Lachgas, of een DMT breakthrough), die kort duurt waarna je "normaal" tript. Iemand enige ervaring? Ik heb er niks over kunnen vinden op DF.

Op erowid staan er natuurlijk genoeg engelse tripreports, maar ik ben eerder benieuwd naar een uitleg van de concrete verschillen i.p.v dat het gevoel als een tripreport wordt beschreven. Mocht dit eerder op het forum gevraagd zijn mijn excuses!
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik weet wel dat er eens iemand is doodgegaan aan LSD intraveneus, hij dacht dat het speed was... De enige dode door LSD die bekend is.
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik kan mij best wel voorstellen dat je hart zwaar tekeer gaat op 1.5mg :grin:
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pikachu zei:
Ik weet wel dat er eens iemand is doodgegaan aan LSD intraveneus, hij dacht dat het speed was... De enige dode door LSD die bekend is.
Klik om te vergroten...

Zijn wel meer mensen direct/indirect dood gegaan aan lsd maar dat waren tijdens de leger proeven, die hebben het uitgeprobeerd als soort van traangas, handgranaat. Dus om iemand te kunnen overmeesteren zonder dat ze gewond zouden raken, voor later (mis)gebruik. Maar het lsd gas was dus niet stabiel genoeg om jaren te kunnen worden bewaard, en werkte niet snel genoeg.

Daarnaast zijn er nog proeven gedaan wat er met iemand gebeurd als je het persoon zeer hoge doseringen zou geven: 500miligram tot 1,5 gram een aantal personen zijn binnen een paar uur overleden. Echter was toen de exacte doodsoorzaak nooit vastgesteld, vermoedens waren hartaanval door te hoge bloeddruk van de overload aan stress.
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#14
als je het oraal in neemt dan duurt het langer en je raakt een deel van de LSD kwijt door
zuren in je maag.
Als je het anaal neemt (pluggen) komen de effecten sneller en harder op.

de hierondergegeven link is van mijn tripreport
LSD tripreport ( rectaal )

viewtopic.php?f=21&t=18821
A
AutsiderLid
01-01-2024, 00:00
#15
De_willy zei:
Ik kan mij best wel voorstellen dat je hart zwaar tekeer gaat op 1.5mg :grin:
Klik om te vergroten...


niet 1.5 mg, 1500 mg
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Autsider zei:
niet 1.5 mg, 1500 mg
Klik om te vergroten...
Hij bedoelde vast 1,5 gram.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Gsus, ik zou er niet aan moeten denken!
Vanwaar in gods naam iemand 'voeren' met 1,5 gram (jawel, ik zeg het goed) lsd :openmouth:


Ik geloof dat ze ook nog wat XTC proefpersonen nodig hadden in het XTC sub-forum!
Succes jongens, Alles voor de wetenschap :beer:
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#18
DrippTone zei:
Pikachu zei:
gNuxx en t0mzor beter houden jullie dat kutcommentaar een keertje voor je, jullie zijn het niet altijd met hem eens zoals waarschijnlijk wel meer mensen op dit forum (inclusief mezelf) maar dat geflame op AT maakt het forum er ook niet leuker op. Jullie zijn allebei minstens zo irritant door dat constante zinloze geflame.

Als je het niet met m eens bent zeg dan gewoon op een volwassen manier waarom dat zo is en geef geen commentaar als "AT beter type je quit in console".

Dit is gewoon een interessante thread en als jullie gewoon on topic blijven blijft dat misschien ook zo. Verder heb ik niks tegen jullie persoonlijk ofzo, jullie posten ook voldoende boeiende en leuke berichten maar de hierboven beschreven berichten beginnen me echt de keel uit te hangen.

TL;DR

Kappen met het afzeiken van AT bij elke mogelijkheid.

Dus houd het gewoon een beetje leuk willen jullie? :stoned:
Klik om te vergroten...


En dat mag gezegd worden. +1
Klik om te vergroten...
+2
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#19
gNuxx zei:
lol kijk ze serieus doen op een forum, jullie moeten wel blijven lachen jongens !
ik vermaak me wel, als het tegen de regels is moet ik maar een ban krijgen, zolang dat niet zo is doe ik niks verkeerd.

:wave:

owned
Klik om te vergroten...

Serieus doen is af en toe ook wel handig!
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik doe serieus wanneer het nodig is :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."