Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD intraveneus

LSD intraveneus

50 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
318.2
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#2
waar slaan die getallen op?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
alainalain zei:
waar slaan die getallen op?
Klik om te vergroten...
DSM-IV Codes, google maar (:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dat is ook niet zó lastig,
al heeft dat niets te maken met dat ik de DSM-IV hier thuis heb staan :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
302.4
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#6
ExceptionalInsight zei:
318.2
Klik om te vergroten...

301.7
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kunnen we nu weer volwassen doen en on topic gaan? Dan doe ik dat ook. :beer:
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#8
http://en.wikipedia.org/wiki/DSM-IV_Codes_(alphabetical)


LSD is zo sterk werkend goedje, dat je het niet intraveneus hoeft te doen.
Lijkt me ook niet echt prettig, dat je misschien meteen in je trip knalt.

De smooth overgang van de twee dimensies ervaar ik altijd als prettig.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#9
DrippTone zei:
loadrunner zei:
LSD is zo sterk werkend goedje, dat je het niet intraveneus hoeft te doen.
Lijkt me ook niet echt prettig, dat je misschien meteen in je trip knalt.

De smooth overgang van de twee dimensies ervaar ik altijd als prettig.
Klik om te vergroten...

Dat zelfde geld te zeggen over 2c-× nasaal, gaat gewoon te snel van nuchter naar trippend. Laat staan IV. En bij hoge dosesen lijkt het me echt wel even traumatisch als je er zo hard in knalt. Denk als jij 200 µg IV toedient dat je de eerste 4 uur daarna ligt te huilen en er geen kont meer van snapt.

Als je het gaat proberen AT, stuur je dan een postkaartje? :beer:
Klik om te vergroten...

Ik ga niks shotten, maar ik denk dat het wel meevalt.. Volgens mij moet je me echt ruim 1000 ug toedienen om me te laten "flippen".. Ik ben veel "harder" gegaan op mezelf dan op welke drug ooit.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
LSD is zo sterk werkend goedje, dat je het niet intraveneus hoeft te doen.
Lijkt me ook niet echt prettig, dat je misschien meteen in je trip knalt.

De smooth overgang van de twee dimensies ervaar ik altijd als prettig.
Klik om te vergroten...

Dat zelfde geld te zeggen over 2c-× nasaal, gaat gewoon te snel van nuchter naar trippend. Laat staan IV. En bij hoge dosesen lijkt het me echt wel even traumatisch als je er zo hard in knalt. Denk als jij 200 µg IV toedient dat je de eerste 4 uur daarna ligt te huilen en er geen kont meer van snapt.

Als je het gaat proberen AT, stuur je dan een postkaartje? :beer:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#11
DrippTone zei:
Ik heb verhalen gehoord over mensen die met 6000 mics nog vrolijk aan het trippen zijn. Het schijnt op gegeven moment alleen maar te verlengen. Al ben ik hier zelf niet van overtuigd, heb het ook alleen maar gehoord.

Wat ik wel denk is dat de boven genoemde hoeveelheid gewoon traumatisch is. @ trippy, je zou dan inderdaad niet meer de zelfde zijn. Misschien ooit weer redelijk normaal na jaren, maar ga er niet van uit. :P
Klik om te vergroten...

Door de sterke gewenning kun je snel aan enorme dosissen komen als je langer achter elkaar door wil trippen. Neem je nu 100ug, kun je er over een uur of 10 300 nemen als je door wil trippen, en morgen 1000 als je het nog niet genoeg vind. Als die 6000 op die manier genomen zijn is het niet zo gek natuurlijk :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."