Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD - Doe je het liefst...

LSD - Doe je het liefst...

21 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het liefst met z'n 2-en of in een groepje.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoe doen jullie het liefst?

Ik zelf vind het altijd fijn om met iemand erbij te trippen. Het liefst met zijn tweeën.
Dit om ervaringen te delen, en omdat het een veilig gevoel geeft voor mezelf.

Ik heb ook meerdere malen met een grote groep getript... dit vind ik niet altijd even fijn!

Ik heb nog nooit alleen getript op de LSD, maar ben wel erg benieuwd hoe het is... omdat je dan veel dieper kan gaan.

Hoe staan jullie tegenover het gebruik van LSD in je eentje? Of in een groep!?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik wilde de bovenste drie kiezen, maar ik mocht er maar twee, haha. Ik vind het allemaal wel relaxt. Met een sitter heb ik nooit gedaan, maar dat lijkt me maar niets. Zo'n nuchter iemand die er maar een beetje droog bij zit, niets te doen op een compleet ander niveau.

- Alleen voor de diepgang
- Met zn tweeën om, inderdaad, ervaringen te delen
- Met een groep voor de gezelligheid
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#4
ExceptionalInsight zei:
- Alleen voor de diepgang
- Met zn tweeën om, inderdaad, ervaringen te delen
- Met een groep voor de gezelligheid
Klik om te vergroten...
precies zoals dat.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Alleen .... voor zonsopgang ....

:hearteyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.
u
underworldLid
01-01-2024, 00:00
#8
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Klik om te vergroten...
in je eentje ga je zo immens diep, dat je vergeet dat je angstig kunt zijn omdat je het zo erg naar je zin hebt :beer:
t
timmaniacLid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.
Klik om te vergroten...


gek kan je inderdaag nog gewoon worden :P
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.
Klik om te vergroten...

Omdat ik merk dat wanneer ik alleen ben, wel eens té diep kan gaan!
Gelukkig kan ik mezelf altijd nog 'herstellen' en ben nooit fout gegaan, maar heb het idee dat het alleen trippend wel vaker voorkomt.
F
Flip TripLid
01-01-2024, 00:00
#11
Qocaïne zei:
ExceptionalInsight zei:
Qocaïne zei:
Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Klik om te vergroten...
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.
Klik om te vergroten...

Omdat ik merk dat wanneer ik alleen ben, wel eens té diep kan gaan!
Gelukkig kan ik mezelf altijd nog 'herstellen' en ben nooit fout gegaan, maar heb het idee dat het alleen trippend wel vaker voorkomt.
Klik om te vergroten...

Ik trip juist veel liever alleen, vooral als ik iets voor de eerste keer uitprobeer. Als ik alleen ben heb ik geen mensen om me heen die me kunnen fucken, als ik para wordt dan wordt ik para van andere mensen. Maar het is ook heel leuk om met 1 of 2 mensen te trippen, zelfs een groep van 5 of 6 lijkt me leuk, maar dan moeten het wel allemaal goede vrienden zijn van me die ik kan vertrouwen.

Ik heb ook weleens bij niet trippende mensen getript, maar dat was niet in de zin van tripsitter, maar ik had gewoon zin om te trippen en me vrienden niet. Maar die gast waar ik toen zat die is zowiezo super relaxed en blijft gewoon normaal doen, wat voor hem normaal is dan haha.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Maakt me eigenlijk geen bal uit, als ik diep wil gaan sluit ik me gewoon even af van de rest. Daar hoef ik niet voor alleen te trippen. Met 1 beste vriend is het natuurlijk wel het leukst, al is een groepje ook leuk.

En wat fliptrip zegt, met elke nieuwe stof wil ik het graag eerst alleen proberen. Niet met alles doe ik dat, maar LSD de eerste keer was alleen. Gewoon om te zien hoe ik er op reageer en dat anderen dan niet meteen kunnen lopen fucken. De eerste keer is wel de meest speciale vind ik altijd. :hearteyes:

Waarschijnlijk komende week ergens een tripje in me nieuwe huisje en het vlakbij gelegen bos. :hearteyes: Denk dat ik gewoon weer voor een 150 of 200 µg ga, 250 was me toch wel wat heavy. :P
C
ChantiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik beschouw mezelf als redelijk goed bekend met LSD, hoewel de kracht van deze middel mij elke keer weer verrast en doet bewonderen. Heb het alleen gedaan, met één iemand, in een kleine groep en in een grote gezelschap. Binnen, buiten, feestjes, thuis, afgelegen in het natuur..
De externe omstandigheden en accessoires spelen een groot rol wat voor een trip het gaat worden, evenals mijn eigen innerlijke mood op dat moment.
Wanneer er andere mensen bij betrokken zijn, ben ik meer geneigd om me op de interpersoonlijke te richten, het maken van contact en de boodschappen, die ik van een ander krijg, te interpreteren.
Dit wisselwerking tussen een ander en mijzelf kan soms tricky zijn, in de zin van dat ik de zware, donkere dingen van een ander op kan pikken, iets waar ik op dat moment niet op zoek naar ben. Dat kan vervolgens het gevoel van angst oproepen. Niet dat de ander verantwoordelijk is op mijn angsten, nee, de angsten creëer ik uiteraard zelf. Maar het wordt wel uitgelokt door “een ander” op dat moment. Angst ervaren is natuurlijk ook niet per definitie slecht, maar kan wel vervelend zijn, bijvoorbeeld in the middle of a amazing party :wink:
Aan de andere kant, kan ik met een ander ook zulke mooie momenten ervaren dat ik denk dat mijn hart gaat exploderen van al dat moois dat ik voel :hearteyes:
Mijn voorkeur gaat toch om helemaal alleen op reis te gaan. Zonder “enige externe stoorzender” kan ik me volop richten op datgene wat er in mij gaande is. Het is een lange meditatiesessie, met een extra dimensie erbij :rock:
Het gaat vaak diep en is confronterend. Mooi van het verhaal is dat ik de angsten, die op dat moment oproep, weer los kan laten wanneer ik ze ontmoet heb. Het gevoel van veiligheid creëer ik zelf, het is niet afhankelijk of er andere mensen bij zijn.
Een lang verhaal kort te maken, alleen trippen is the thing :)
m
mocridheLid
01-01-2024, 00:00
#14
:)
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het liefste met iemand die de klappen van de lsd zweep al kent
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind met een klein groepje, 2-4 mensen dus, eigenlijk het leukst. Je deelt dan echt de ervaring, praat erover, de lachkicks komen veel beter naar voren in dat soort trips en je bouwt echt een band met die mensen op in zo'n trip, dus dat is altijd wel bijzonder.

Grotere groepen zijn ook leuk, ik had ooit een tripfeestje gegeven met zo'n 12 mensen aanwezig waar van 8 aan de LSD, en dat was ook erg gezellig. Grotere groepen vind ik wel belangrijk dat er meer mensen redelijk ervaren zijn, met 1 of 2 extra trippers vind ik het prima om een nieuw persoon te introduceren maar in een grote groep wil ik niet de énige zijn die ervaren is want dan krijg ik voor men gevoel ook weer zo veel verantwoordelijkheid over zo'n groep.

Alleen trippen heb ik nog nooit gedaan. Ik ben sowieso niet graag 12 uur lang alleen, veel te saai, dus trip ik altijd met mensen. Ik heb wél eens als enige getript tussen nuchtere mensen, dat is mínder dan met een trip maatje, maar als je in leuk gezeldschap bent ook geweldig.
D
DebrisLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik moet altijd volk om me heen hebben als ik drugs doe, anders krijg ik een junkiegevoel en heb ik eigenlijk helemaal geen interesse in drugs. Ik heb ook bijna nog nooit drugs alleen gedaan.
Maar ik ben niet het type dat in een groepje op stap gaat en met een groepje gaat trippen.
Er moet gewoon volk in de buurt zijn, of ik ze nou ken of niet maakt niet uit. Als ik maar niet volledig alleen ben.

Ik zou bijvoorbeeld goed al trippend door een stad kunnen lopen.
Liefst trip ik op feestjes, omdat er daar wel volk is maar dat dat volk laat je wel met rust als je je een beetje afzijdig houdt. Daarnaast kun je rustig wandelingetjes gaan houden zonder dat er volk meegaat en dat je ook niet volledig afgezonderd wordt.

Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
Debris zei:
Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`
Klik om te vergroten...

Dit begrijp ik nu niet...vind je een bewegende muur dan specialer of leuker met iemand naast je?
B
ButtplugLid
01-01-2024, 00:00
#19
In m'n uppie of met een goede vriend.
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Oom Klaas zei:
Debris zei:
Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`
Klik om te vergroten...

Dit begrijp ik nu niet...vind je een bewegende muur dan specialer of leuker met iemand naast je?
Klik om te vergroten...

Hij/zij heeft duidelijk andere bedoelingen bij het gebruik van LSD...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."