#1
Het liefst met z'n 2-en of in een groepje.
precies zoals dat.ExceptionalInsight zei:- Alleen voor de diepgang
- Met zn tweeën om, inderdaad, ervaringen te delen
- Met een groep voor de gezelligheid
Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.Qocaïne zei:Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
in je eentje ga je zo immens diep, dat je vergeet dat je angstig kunt zijn omdat je het zo erg naar je zin hebtQocaïne zei:Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?

ExceptionalInsight zei:Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.Qocaïne zei:Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
ExceptionalInsight zei:Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.Qocaïne zei:Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Qocaïne zei:ExceptionalInsight zei:Nee hoor, waarom? Het blijft gewoon een tripje, maar dan zonder dat je gestoord (als in onderbroken, niet als in gek) kunt worden.Qocaïne zei:Hebben jullie nooit enige 'angst' om alleen te gaan trippen?
Omdat ik merk dat wanneer ik alleen ben, wel eens té diep kan gaan!
Gelukkig kan ik mezelf altijd nog 'herstellen' en ben nooit fout gegaan, maar heb het idee dat het alleen trippend wel vaker voorkomt.
Debris zei:Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`
Oom Klaas zei:Debris zei:Ik heb wel eens in m´n eentje getript, maar dat haalt gewoon de hele fun weg. `Och, kijk daar beweegt een muur, leuk, en nu...?`
Dit begrijp ik nu niet...vind je een bewegende muur dan specialer of leuker met iemand naast je?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."