#1
Alleen - Heb ik één keer gedaan, woon nog thuis dus het was best lastig met een onwetende ouder beneden. Toch heb ik me wel vermaakt met Alice in Wonderland, dat heerlijke maaza drinken en lekkere pure jointjes. Maar de ervaring niet kunnen delen maakt het geheel best wel ruk eigenlijk, vind het ook vertrouwder aanvoelen met andere trippers om me heen.
Met z'n 2'en - Ligt eraan wie het is en ik moet die persoon goed kunnen vertrouwen. Vaker gedaan dan één keer, maar vind het nog niet optimaal want ik wil niet de hele tijd maar met één persoon gesprekken voeren omdat, dat zo beperkt is.
In groepsverband - Het wallhalla voor mij!
Maakt de trip zonnig en vrolijk het sociale aspect word uitvergroot. Geeft ook de gelegenheid om andere trippers te observeren zonder dat zei het merken of er last van hebben. Geeft mij door het sociale verkeer diepe inzichten in emoties/de mensenlijke psyche die ik goed kan gebruiken/toepassen in m'n leven, aangezien in syndroom van Asperger heb (lichte vorm van autisme.) Des te meer zieltjes des te meer vreugd is mijn motto hier, en de lachkicks, onzin en wartaal wat hierbij de revue passeert is meestal legendarisch en geeft mij altijd weer een zacht duwtje in de postive richting! ![:wink:]()
Met z'n 2'en - Ligt eraan wie het is en ik moet die persoon goed kunnen vertrouwen. Vaker gedaan dan één keer, maar vind het nog niet optimaal want ik wil niet de hele tijd maar met één persoon gesprekken voeren omdat, dat zo beperkt is.
In groepsverband - Het wallhalla voor mij!