Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD - Doe je het liefst...

LSD - Doe je het liefst...

21 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Alleen - Heb ik één keer gedaan, woon nog thuis dus het was best lastig met een onwetende ouder beneden. Toch heb ik me wel vermaakt met Alice in Wonderland, dat heerlijke maaza drinken en lekkere pure jointjes. Maar de ervaring niet kunnen delen maakt het geheel best wel ruk eigenlijk, vind het ook vertrouwder aanvoelen met andere trippers om me heen.

Met z'n 2'en - Ligt eraan wie het is en ik moet die persoon goed kunnen vertrouwen. Vaker gedaan dan één keer, maar vind het nog niet optimaal want ik wil niet de hele tijd maar met één persoon gesprekken voeren omdat, dat zo beperkt is.

In groepsverband - Het wallhalla voor mij! :grin: Maakt de trip zonnig en vrolijk het sociale aspect word uitvergroot. Geeft ook de gelegenheid om andere trippers te observeren zonder dat zei het merken of er last van hebben. Geeft mij door het sociale verkeer diepe inzichten in emoties/de mensenlijke psyche die ik goed kan gebruiken/toepassen in m'n leven, aangezien in syndroom van Asperger heb (lichte vorm van autisme.) Des te meer zieltjes des te meer vreugd is mijn motto hier, en de lachkicks, onzin en wartaal wat hierbij de revue passeert is meestal legendarisch en geeft mij altijd weer een zacht duwtje in de postive richting! :wink:
I
ImmortalTechLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
- Alleen voor de diepgang
- Met zn tweeën om, inderdaad, ervaringen te delen
- Met een groep voor de gezelligheid
Klik om te vergroten...

Juist :) Meestal vind ik het in een trip juist leuk om alle aspecten te beleven. Daarom trip ik het liefst in een groep, want je kan je helemaal afzonderen zonder dat het voor iemand vervelend is (ik voel me bezwaard om weg te gaan als ik maar met één iemand trip). Je kan je met één iemand afzonderen en dat is verder ook geen probleem of je kan bij de hele groep gaan zitten.

Afwisseling is :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."