Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatuur meeting, 23 mei.

Natuur meeting, 23 mei.

101 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
Drientje zei:
Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
Klik om te vergroten...

Yes! :grin: Niemand die onze natuur afpakt, uit protest betalen we niet en zullen we de hele dag en nacht daar gratis genieten van natuur in hogere sferen. Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen. :rock:

Ik vind de duinen trouwens wel een perfecte locatie, als er ergens duinen zijn met bos in de buurt. Dat zou de meest mooie locatie zijn, want afwisseling van landschap midden in de trip is :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

Duinen + Bos = de donkere duinen.
Wel veel mensen meestal hier
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD meeting in de natuur.

K heb het net even nagekeken, een kaartje is wel.... 1,50!
Want ja, staat er op het apparaat, dat is voor het beheer van de duinen blah blah..

De duinen kunnen zichzelf wel beheren :openmouth:

Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)



Er zijn redelijk wat paden maar nog veel meer stukken zonder paden, als we dus ergens ver van een pad af een soort kamp zouden maken ofzo is de kans vrij klein dat we worden gestoord.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD meeting in de natuur.

Radeon915 zei:
Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)

Klik om te vergroten...

Die plek ken ik!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :grin: :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD meeting in de natuur.

Pak Suiker zei:
Radeon915 zei:
Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)

Klik om te vergroten...

Die plek ken ik!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Dat ziet er wel behoorlijk tripbaar uit!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD meeting in de natuur.

Hmmm, ziet er goed uit. Zonnetje erbij, groot kleed op de grond leggen om daar lekker op te liggen. :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD meeting in de natuur.

kuilen graven =D
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: Natuur(LSD) meeting, 23 mei.

Oke, datum is geprikt. Laten we nu in gaan op de details. Locatie is zo ongeveer wel bekend, de duinen bij schoorl of iets ofzo.
Schoorl op de kaart biatch!

Van treinstation amsterdam centraal
Naar oorsprongweg 1, schoorl ?????????????? (goed ontmoetings punt?)
Datum zaterdag, 23 mei 2009 10:00

8:42 Centraal Amsterdam spoor 7a Intercity richting Den Helder 09:18 Arrival.

9:24 Station Alkmaar Bus 151 naar Schoorl 09:39 Arrival.

En dan is het nog zo'n 10 minuten lopen naar de oorsprong weg, leek me een mooi start punt aan de rand van het duin.(tenminste zo lijkt het op de kaart) :P

Maar dit is natuurlijk aan iedereen om met elkaar af te spreken. Input!!! :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb voor "Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont." gekozen, maar ik ga natuurlijk wel toch! :grin:

Ik raad alleen aan om het niet zo belachelijk vroeg te doen... het is weekend! en de mensen die ver moeten reizen moeten dan al om 6 uur 's ochtends hun bed uit, beetje barbaars nietwaar? :wink:

Ik stel anderhalf á 2 uurtjes later voor, eind van de ochtend.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Pak Suiker zei:
Ik heb voor "Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont." gekozen, maar ik ga natuurlijk wel toch! Inclusief buttplug ingesmeerd met LSD.... :grin:
Klik om te vergroten...
+1...
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Even het verzoek om gewoon in te vullen wat je gaat doen, wel of niet komen. Ik laat het afhangen van hoeveel mensen komen, en wie dat zijn. Als het me niet de moeite waard lijkt ga ik lekker op de veluwe wandelen. Want het is een klote eind rijden en dat doe ik niet voor niks. :P

Verder wil ik niet snachts door het bos wandelen, want ik ga daar niet blijven slapen. En om midden in de 'meeting' al weer naar huis te moeten lijkt me een slecht plan. Dus het liefst zo vroeg mogelijk op de dag, en 10 uur smorgens vind ik persoonlijk al laat om te beginnen. Dus zelf ben ik dan al wat eerder aanwezig en ben ik wellicht al in hogere sferen. Dit ivm dat ik weer volledig op aarde geland wil zijn tegen 11/12 u savonds. Want ik kom met de auto. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#12
Anon zei:
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
Klik om te vergroten...


Als ik er heen ga kun je gewoon mee reiden, dan word de reis voor ons beiden alleen maar goedkoper. :)
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
DrippTone zei:
Anon zei:
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
Klik om te vergroten...


Als ik er heen ga kun je gewoon mee reiden, dan word de reis voor ons beiden alleen maar goedkoper. :)
Klik om te vergroten...
Rij dan over Rotterdam en pik mij mee op de weg erheen. :P Arnhem =praktisch A15
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
DrippTone zei:
Anon zei:
Hm ik wil op zich wel, maar het is wel ver. En ik heb geen auto.

(maar ik woon in de buurt van Dripptone)
Klik om te vergroten...


Als ik er heen ga kun je gewoon mee reiden, dan word de reis voor ons beiden alleen maar goedkoper. :)
Klik om te vergroten...
Rij dan over Rotterdam en pik mij mee op de weg erheen. :P Arnhem =praktisch A15
Klik om te vergroten...

Mooier compromis is als jij naar Utrecht komt, dat ligt wel op de route. En vanaf Rotterdam is dat niet zo ver, maar voor jou scheelt het dan weer niks dan als je zelf met OV gaat. En voor ons word het on nodig duur om via Rotterdam om te rijden. Ik zie het voordeel er niet in, behalve dat het wel gezelliger is als je mee rijd. :) Ik zou echt alleen zo gek zijn om helemaal om te rijden via Rotterdam als je zelf alle extra kilometers voor rekening neemt en daarnaast gewoon 1/3 van de hele reis. Maar dan is het denk ik goedkoper voor je om met OV te gaan, ik neem aan dat je een kortings kaart hebt? :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Oké, daar heeft Dripptone een punt, gezien de lange werking van de LSD, eehh... constante jeuk van spinnenbeten, is vroeg beginnen inderdaad best belangrijk.
Ik woon zelf in Haarlem, dus vroeg opstaan is een minder groot issue voor mij.
Dripptone's tijd is dan wat mij betreft prima. :)
S
ShroomfanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zijn Belgen ook welkom? Belgen zijnook mensen , toch :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Shroomfan zei:
Zijn Belgen ook welkom? Belgen zijnook mensen , toch :grin:
Klik om te vergroten...
Ik heb me laten vertellen at Belgen indd ook mensen zijn! :grin:

Tuurlijk zin Belgjes ook welkom, maar weet je zeker dat je zó vroeg al zó'n roteind wilt gaan reizen? :openmouth:
J
JordgubbLid
01-01-2024, 00:00
#18
Mag je ook mee als je geen donder om LSD geeft? :) Lijkt me best gezellig zo'n meeting.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Jordgubb zei:
Mag je ook mee als je geen donder om LSD geeft? :) Lijkt me best gezellig zo'n meeting.
Klik om te vergroten...


http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=21241 :rolleyes:
m
maffiamastahLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dus het gaat niet door?
lijkt mij juist een geweldig idee:grin:

groetjes :stoned:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."