#1
Re: LSD meeting in de natuur.
Duinen + Bos = de donkere duinen.
Wel veel mensen meestal hier
DrippTone zei:Drientje zei:Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
Yes!Niemand die onze natuur afpakt, uit protest betalen we niet en zullen we de hele dag en nacht daar gratis genieten van natuur in hogere sferen. Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen.
![]()
Ik vind de duinen trouwens wel een perfecte locatie, als er ergens duinen zijn met bos in de buurt. Dat zou de meest mooie locatie zijn, want afwisseling van landschap midden in de trip is.
Duinen + Bos = de donkere duinen.
Wel veel mensen meestal hier


