Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatuur meeting, 23 mei.

Natuur meeting, 23 mei.

101 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
Weinig kans dat ik ga betalen om van iets te genieten wat van ons allemaal is. Zijn ze nou godverredomme helemaal gek geworden hier in dit klote land. Betalen om het bos in te mogen, het moet niet gekker worden. :angry:


Ik heb zo'n idee dat iedereen die mee wil doen dit topic wel gezien heeft, dus laten we een datum prikken. De meesten stemmen zijn op 23 mei, dus dat word em denk ik dan. :beer:

En de locatie Noordholland? Ergens, somewhere... :P
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!" :beer:

En klinkt als een strak plan: 23 mei, locatie hetgeen wat ik eerder heb voorgesteld in dit topic.
Ik zit alleen nog even te oriënteren hoe het daar ookalweer zat, stiekem hoop ik nogsteeds dat iemand als binnert kan helpen daarmee.
Mijn oma woont dan wel in Schoorl, maar zó vaak zie ik haar nou ook weer niet... :wink: :tearsofjoy:
R
RupsolLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD meeting in de natuur.

Pak Suiker zei:
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!" :beer:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

sorry moest ik wel op reageren te geniaal.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD meeting in de natuur.

Radeon915 zei:
drain bamage zei:
Radeon915 zei:
Een dagkaartje voor de duinen is trouwens niet heel duur ofzo, rond de 2 of 3 euro.
Klik om te vergroten...
wat lul jij nou? dagkaartje? verklaar je nader... :confused:
Klik om te vergroten...

Je kan bij de ingang toch bij zo'n automaat een kaartje kopen? die zijn echt niet duur..

In Egmond staan die er wel in ieder geval. K moet zeggen dat ik er nooit een heb gekocht maar een jaarkaart is dacht ik iets van 30 eu dus een normaal kaartje zal vast niet heel duur zijn, ik kan het anders binnekort ff na kijken voor wat preciezere info.
Klik om te vergroten...
oke, first of all...
ik kom daar vrij geregeld en ik heb nog NOOIT maar dan ook nooit 1 cent neergeteld voor een stukje natuur... (belastingen tellen niet mee)
heb jij daar weleens voor betaald? Ik weet nu opzich wel weer waar je het over hebt maar dit is niet paleis het loo waar om elke hoek een marechaussee twat staat om je kaartjes te controleren :P en da boswachter beuk je gewoon in elkaar als ie z'n muil opentrekt :P

@ pak suiker
links hippie joch!
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD meeting in de natuur.

drain bamage zei:
@ pak suiker
links hippie joch!
Klik om te vergroten...

Huh? ben ik nu weer een linkse hippie?
Damn, jullie weten het ook nooit zeg... vorige keer wat ik een "rechtse kankernazi" toen ik zei dat onderontwikkelde apen naar hun eigen land moeten oprotten, gaan ze daan maar lekker burkaloze meisjes verkrachten.
Wat scheef zeg! :P

Hoe klinkt dit: een rechtslinkse nazihippie met kanker? :rolleyes:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD meeting in de natuur.

^^Euh tegenstrijdig
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD meeting in de natuur.

Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD meeting in de natuur.

Drientje zei:
Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
Klik om te vergroten...
En dan midden in je trip op je sodemieter krijgen omdat je zo nodig de rebel moet uithangen. Lijkt me een grote bron van ergernis..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD meeting in de natuur.

Ja dat is dan ook wel weer waar.

Mmmmm, ik weet het niet, ik laat jullie beslissen, NS brengt mij waar ik wezen wil. Zoeken jullie mijn bestemming maar uit.
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD meeting in de natuur.

Drientje zei:
Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
Klik om te vergroten...

Yes! :grin: Niemand die onze natuur afpakt, uit protest betalen we niet en zullen we de hele dag en nacht daar gratis genieten van natuur in hogere sferen. Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen. :rock:

Ik vind de duinen trouwens wel een perfecte locatie, als er ergens duinen zijn met bos in de buurt. Dat zou de meest mooie locatie zijn, want afwisseling van landschap midden in de trip is :hearteyes: .
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD meeting in de natuur.

Pak Suiker zei:
drain bamage zei:
@ pak suiker
links hippie joch!
Klik om te vergroten...

Huh? ben ik nu weer een linkse hippie?
Damn, jullie weten het ook nooit zeg... vorige keer wat ik een "rechtse kankernazi"
Klik om te vergroten...
heb ik nooit gezegd :wink: ...links hippie joch! Met je punk herrie :P
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
Klik om te vergroten...
En dan midden in je trip op je sodemieter krijgen omdat je zo nodig de rebel moet uithangen. Lijkt me een grote bron van ergernis..
Klik om te vergroten...
Boswachter: "Vervoersbewijzen alstublieft"
Ik: "OV :beer: "

Serieus... er komt daar 100.000% zeker geen gast je lastigvallen, al helemaal niet omdat je geen 2 euro (of hoe weinig het ook zal zijn) betaald hebt :rolleyes:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen. :rock: .
Klik om te vergroten...

Cool! gaan we een watergevecht houden?! :grin: :tearsofjoy:
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD meeting in de natuur.


:)
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
Drientje zei:
Ik stem voor de duinen waar je voor moet betalen. Juist omdat je moet betalen wil ik er heen en dan niet om te betalen maar omdat ik er gratis wil zijn.
Klik om te vergroten...

Yes! :grin: Niemand die onze natuur afpakt, uit protest betalen we niet en zullen we de hele dag en nacht daar gratis genieten van natuur in hogere sferen. Als ze mij daar weg willen hebben zullen ze met water kanonnen en traan gas moeten komen. :rock:

Ik vind de duinen trouwens wel een perfecte locatie, als er ergens duinen zijn met bos in de buurt. Dat zou de meest mooie locatie zijn, want afwisseling van landschap midden in de trip is :hearteyes: .
Klik om te vergroten...

Duinen + Bos = de donkere duinen.
Wel veel mensen meestal hier
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD meeting in de natuur.

K heb het net even nagekeken, een kaartje is wel.... 1,50!
Want ja, staat er op het apparaat, dat is voor het beheer van de duinen blah blah..

De duinen kunnen zichzelf wel beheren :openmouth:

Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)



Er zijn redelijk wat paden maar nog veel meer stukken zonder paden, als we dus ergens ver van een pad af een soort kamp zouden maken ofzo is de kans vrij klein dat we worden gestoord.
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD meeting in de natuur.

Radeon915 zei:
Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)

Klik om te vergroten...

Die plek ken ik!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :grin: :grin:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD meeting in de natuur.

Pak Suiker zei:
Radeon915 zei:
Maargoed, voor de meest afwisselende duinen moet je in Schoorl zijn. Bossen, duinen, zandvlaktes, je hebt het daar allemaal :)

Klik om te vergroten...

Die plek ken ik!!! :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes: :grin: :grin:
Klik om te vergroten...
Dat ziet er wel behoorlijk tripbaar uit!
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD meeting in de natuur.

Hmmm, ziet er goed uit. Zonnetje erbij, groot kleed op de grond leggen om daar lekker op te liggen. :hearteyes:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD meeting in de natuur.

kuilen graven =D
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: Natuur(LSD) meeting, 23 mei.

Oke, datum is geprikt. Laten we nu in gaan op de details. Locatie is zo ongeveer wel bekend, de duinen bij schoorl of iets ofzo.
Schoorl op de kaart biatch!

Van treinstation amsterdam centraal
Naar oorsprongweg 1, schoorl ?????????????? (goed ontmoetings punt?)
Datum zaterdag, 23 mei 2009 10:00

8:42 Centraal Amsterdam spoor 7a Intercity richting Den Helder 09:18 Arrival.

9:24 Station Alkmaar Bus 151 naar Schoorl 09:39 Arrival.

En dan is het nog zo'n 10 minuten lopen naar de oorsprong weg, leek me een mooi start punt aan de rand van het duin.(tenminste zo lijkt het op de kaart) :P

Maar dit is natuurlijk aan iedereen om met elkaar af te spreken. Input!!! :wave:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb voor "Nee, ik ben een saaie trien met een ego en een hele dikke butt plug in me kont." gekozen, maar ik ga natuurlijk wel toch! :grin:

Ik raad alleen aan om het niet zo belachelijk vroeg te doen... het is weekend! en de mensen die ver moeten reizen moeten dan al om 6 uur 's ochtends hun bed uit, beetje barbaars nietwaar? :wink:

Ik stel anderhalf á 2 uurtjes later voor, eind van de ochtend.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."