#1
Re: LSD meeting in de natuur.
Helemaal mee eens!
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!"
En klinkt als een strak plan: 23 mei, locatie hetgeen wat ik eerder heb voorgesteld in dit topic.
Ik zit alleen nog even te oriënteren hoe het daar ookalweer zat, stiekem hoop ik nogsteeds dat iemand als binnert kan helpen daarmee.
Mijn oma woont dan wel in Schoorl, maar zó vaak zie ik haar nou ook weer niet...
![:tearsofjoy:]()
DrippTone zei:Weinig kans dat ik ga betalen om van iets te genieten wat van ons allemaal is. Zijn ze nou godverredomme helemaal gek geworden hier in dit klote land. Betalen om het bos in te mogen, het moet niet gekker worden.![]()
Ik heb zo'n idee dat iedereen die mee wil doen dit topic wel gezien heeft, dus laten we een datum prikken. De meesten stemmen zijn op 23 mei, dus dat word em denk ik dan.![]()
En de locatie Noordholland? Ergens, somewhere... :P
Helemaal mee eens!
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!"
En klinkt als een strak plan: 23 mei, locatie hetgeen wat ik eerder heb voorgesteld in dit topic.
Ik zit alleen nog even te oriënteren hoe het daar ookalweer zat, stiekem hoop ik nogsteeds dat iemand als binnert kan helpen daarmee.
Mijn oma woont dan wel in Schoorl, maar zó vaak zie ik haar nou ook weer niet...

