Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNatuur meeting, 23 mei.

Natuur meeting, 23 mei.

101 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Re: LSD meeting in de natuur.

Radeon915 zei:
drain bamage zei:
wat lul jij nou? dagkaartje? verklaar je nader... :confused:
Klik om te vergroten...

Je kan bij de ingang toch bij zo'n automaat een kaartje kopen? die zijn echt niet duur..

In Egmond staan die er wel in ieder geval. K moet zeggen dat ik er nooit een heb gekocht maar een jaarkaart is dacht ik iets van 30 eu dus een normaal kaartje zal vast niet heel duur zijn, ik kan het anders binnekort ff na kijken voor wat preciezere info.
Klik om te vergroten...

Ehm... waar is de tijd gebleven dat je lekker onfascistisch gratis de natuur in kon? :rolleyes:
d
dka983392hsadjkxapopsxaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD meeting in de natuur.

Sign me up. Als ik op n bepaalde datum niet kan, pech gehad. :grin:
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD meeting in de natuur.

Pak Suiker zei:
Ehm... waar is de tijd gebleven dat je lekker onfascistisch gratis de natuur in kon? :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Kan ook wel :grin: Kans 1 op 100 dat je een boswachter tegen kom. :)

De enigste keer sinds hele lange tijd dat ik er een heb gezien was een week of 2 terug, lekker in de duinen een joint roken met een maat. Net toen we een ultieme plek hadden gevonden kwam er zo'n figuur random uit de struiken vandaan om ons te vertellen dat we terug moesten om een kaartje te kopen.. we zijn de andere kant op gegaan en hebben m de rest van de dag niet meer gezien xD
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD meeting in de natuur.

Weinig kans dat ik ga betalen om van iets te genieten wat van ons allemaal is. Zijn ze nou godverredomme helemaal gek geworden hier in dit klote land. Betalen om het bos in te mogen, het moet niet gekker worden. :angry:


Ik heb zo'n idee dat iedereen die mee wil doen dit topic wel gezien heeft, dus laten we een datum prikken. De meesten stemmen zijn op 23 mei, dus dat word em denk ik dan. :beer:

En de locatie Noordholland? Ergens, somewhere... :P
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD meeting in de natuur.

DrippTone zei:
Weinig kans dat ik ga betalen om van iets te genieten wat van ons allemaal is. Zijn ze nou godverredomme helemaal gek geworden hier in dit klote land. Betalen om het bos in te mogen, het moet niet gekker worden. :angry:


Ik heb zo'n idee dat iedereen die mee wil doen dit topic wel gezien heeft, dus laten we een datum prikken. De meesten stemmen zijn op 23 mei, dus dat word em denk ik dan. :beer:

En de locatie Noordholland? Ergens, somewhere... :P
Klik om te vergroten...

Helemaal mee eens!
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!" :beer:

En klinkt als een strak plan: 23 mei, locatie hetgeen wat ik eerder heb voorgesteld in dit topic.
Ik zit alleen nog even te oriënteren hoe het daar ookalweer zat, stiekem hoop ik nogsteeds dat iemand als binnert kan helpen daarmee.
Mijn oma woont dan wel in Schoorl, maar zó vaak zie ik haar nou ook weer niet... :wink: :tearsofjoy:
R
RupsolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD meeting in de natuur.

Pak Suiker zei:
Als we dan een boswachter tegenkomen dan zeg ik gewoon "öööööh, aber wir haben es nicht gewüssen!" :beer:
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:

sorry moest ik wel op reageren te geniaal.
d
drain bamageLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD meeting in de natuur.

Radeon915 zei:
drain bamage zei:
Radeon915 zei:
Een dagkaartje voor de duinen is trouwens niet heel duur ofzo, rond de 2 of 3 euro.
Klik om te vergroten...
wat lul jij nou? dagkaartje? verklaar je nader... :confused:
Klik om te vergroten...

Je kan bij de ingang toch bij zo'n automaat een kaartje kopen? die zijn echt niet duur..

In Egmond staan die er wel in ieder geval. K moet zeggen dat ik er nooit een heb gekocht maar een jaarkaart is dacht ik iets van 30 eu dus een normaal kaartje zal vast niet heel duur zijn, ik kan het anders binnekort ff na kijken voor wat preciezere info.
Klik om te vergroten...
oke, first of all...
ik kom daar vrij geregeld en ik heb nog NOOIT maar dan ook nooit 1 cent neergeteld voor een stukje natuur... (belastingen tellen niet mee)
heb jij daar weleens voor betaald? Ik weet nu opzich wel weer waar je het over hebt maar dit is niet paleis het loo waar om elke hoek een marechaussee twat staat om je kaartjes te controleren :P en da boswachter beuk je gewoon in elkaar als ie z'n muil opentrekt :P

@ pak suiker
links hippie joch!
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD meeting in de natuur.

drain bamage zei:
@ pak suiker
links hippie joch!
Klik om te vergroten...

Huh? ben ik nu weer een linkse hippie?
Damn, jullie weten het ook nooit zeg... vorige keer wat ik een "rechtse kankernazi" toen ik zei dat onderontwikkelde apen naar hun eigen land moeten oprotten, gaan ze daan maar lekker burkaloze meisjes verkrachten.
Wat scheef zeg! :P

Hoe klinkt dit: een rechtslinkse nazihippie met kanker? :rolleyes:
0
0penmindeDLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD meeting in de natuur.

^^Euh tegenstrijdig
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD meeting in de natuur.

ja dan zou ik maar hopen op warm weer !
enja anders trekken jullie maar een thermisch ondergoedje aan :grin:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmmmm, ik zie dat niemand zeker weten gaat komen. Ik heb er weinig hoop in. Eigenlijk zal het me ook een worst wezen.

Ik denk dat ik de 23e lekker op de veluwe ga wandelen, who's with me? Pikachu? Anon?
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ga "wegens omstandigheden" ook niet mee. :rolleyes:
Dus indd: misschien een mini meeting met anon en pikachu op de veluwe voor jou Dripp?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD meeting in de natuur.

Ik zou dat niet zo ver van tevoren plannen, kijk eerst maar eens wat het weer doet (:
a
aapkutLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD meeting in de natuur.

als het op een vrijdag/zaterdag is wil ik wel mee doen :grin:
en 25maart heb ik vakantie dus :)
Ik zie dit ook als een leuke kans om wat mensen te ontmoeten van het forum :grin:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD meeting in de natuur.

Ergens in april-mei zal ik er ook zeker van de partij zijn, lijkt me heel gezellig.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD meeting in de natuur.

In noord holland ergens aan het einde van mei moet mij prima uit komen en dan zal ik er ook zeker bij zijn.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD meeting in de natuur.

kan er niemand vervoer van uit antwerpen naar noordholland regelen ? :grin:
P
Pak SuikerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD meeting in de natuur.

lucifer in the sky zei:
kan er niemand vervoer van uit antwerpen naar noordholland regelen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Jawel... de NS. :P
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: LSD meeting in de natuur.

>Arnhem< Had je zelf ook kunnen vinden met Google. :wink:
D
DrippToneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: LSD meeting in de natuur.

lucifer in the sky zei:
kan er niemand vervoer van uit antwerpen naar noordholland regelen ? :grin:
Klik om te vergroten...

Als je naar Arnhem komt kun je vanuit daar mee rijden als je wil. :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."