#1
Re: LSD meeting in de natuur.
Ehm... waar is de tijd gebleven dat je lekker onfascistisch gratis de natuur in kon?
Radeon915 zei:drain bamage zei:wat lul jij nou? dagkaartje? verklaar je nader...![]()
Je kan bij de ingang toch bij zo'n automaat een kaartje kopen? die zijn echt niet duur..
In Egmond staan die er wel in ieder geval. K moet zeggen dat ik er nooit een heb gekocht maar een jaarkaart is dacht ik iets van 30 eu dus een normaal kaartje zal vast niet heel duur zijn, ik kan het anders binnekort ff na kijken voor wat preciezere info.
Ehm... waar is de tijd gebleven dat je lekker onfascistisch gratis de natuur in kon?
